مقالات و مطالب آموزشی طراحی لوگو

برای طراحی لوگوی ورزشی باید در ابتدا شناخت کافی از رشته مورد نظر و دیدگاه های خاص آن به دست آورید و رنگ های خاص آن برند را برای طراحی در نظر بگیرید.

لوگو مونوگرام یک طراحی دکوراتیو با ترکیب یک تا سه حرف فارسی یا انگلیسی است که یک نماد منحصر به فرد را به عنوان لوگوی شرکت یا برند خلق می کند.

پیکتوگرام ها آیکون های ساده ای هستند که به عنوان نماد تصویری یک مفهوم طراحی می‌شود تا به شکلی ساده پیام مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

اصول طراحی لوگوی انتزاعی و آگاهی کافی در مورد آن در طراحی موفق و تأثیرگذاری بیشتر در اذهان مخاطبین نقش بسزایی دارد.

طراحی لوگو سه بعدی هم به جذب مشتریان و هم به تقویت تصویری که از برند شما در ذهن دارند؛ کمک می کند.

تفاوت طراحی لوگوی حرف فارسی و انگلیسی در پیچیدگی، مدرن بودن به هم چسبیده بودن یا نحوه طراحی هر حرف است.

لوگوی ترکیبی یا لوگوی تصویری متنی یعنی ترکیب طراحی تصویر به عنوان نماد برند با نوشتار یا یک متن منحصربفرد برای نام برند .

طراحی لوگو به سبک مینیمال یک طراحی ماهرانه و در عین حال ساده می باشد که از طریق آن می توانید ماندگاری و درخشش برند خود را سالیان سال تضمین نمایید.

آموزش طراحی لوگو با کورل به شما یاد می دهد چطور از ابزارهای استاندارد برنامه کورل استفاده کنید تا طراحی لوگوی منحصربه‌فرد خودتان را طراحی کنید.

ساخت لوگوی متحرک و قرار دادن لوگوی متحرک روی فیلم یک ابزار حرفه ای و قدرتمند برای معرفی برند شماست که به وسیله آن می توانید هویت برند خود را به مخاطبین نشان دهید.

خدمات و محصولات شرکت در قالب تصویر در یک لوگو تصویری به مخاطبین ارائه می شود. از آنجا که این نوع لوگو منحصربفرد است پس طراحی آن باید توسط یک طراح ماهر صورت گیرد.

از دیدگاه روانشناسی طراحی لوگو، شکل و رنگ جایگاه ویژه ای دارند. مغز ما انسان ها اشکال و رنگ ها را می بیند، درک می کند و به خاطر می سپارد.