لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/17

با طراحی لوگوی کیک خانگی شروع به کسب درآمد از پیج اینستاگرام کنید

لوگو کیک خانگی یکی از انواع لوگوهاییست که امروزه بین زنان خانه دار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جدا از بو و طراحی زیبای کیک ها این لوگوها هستند که اطلاعات کاملتری از طعم، بافت و کیفیت محصولات به مشتریان خواهند داد. 
اگرچه هر لوگویی دارای مفهوم و تصاویر گوناگون است اما لوگوهای کیک و کاپ کیک از این نظر منحصر به فرد هستند که به طور مستقیم بر دو حس قوی انسان یعنی بو و مزه تاثیر میگذارند. به علاوه شما میتوانید با خواندن مقاله "چگونه لوگوی اینستاگرام خود را در سال 2021 آماده کنیم؟" ما با طراحی لوگوهای محبوب سال 2021 آشنا شوید.

چگونه یک لوگوی کیک خانگی منحصر به فرد طراحی کنیم؟

طراحی لوگو کیک خانگی به اندازه فرآیند پخت آن بسیار سرگرم کننده است. تنها تفاوت این گزینه در این است که به جای استفاده از آرد، مخمر و شکر شما از کلمات، رنگ ها و تصاویر استفاده خواهید کرد. شما به راحتی و با استفاده از نماد های محبوب و اصلاحات جدید، میتوانید تاثیر مثبتی بر مشتریان خود گذاشته و خود را کاملا از رقبا متمایز نمایید. به همان اندازه ای که لیست هر مصرف کننده از انتظارات متداول طعم و بافت کیک پر شده است، منحصر به فرد بودن لوگوی کسب و کار شما نیز در خط اول این لیست است.

1. تصمیم بگیرید در چه زمینه ای تخصص دارید.

قبل از هر چیز شما باید بدانید در چه زمینه ای تخصص دارید. دنیای تنقلات و چیزهای خوشمزه به اندازه ای گسترده است که ابتدا باید بدانید طرح لوگوی خود تنها با ویژگی های پخت کیک شما تزئین شود یا کاپ کیک و گزینه های دیگر. برای طراحی لوگوی خود هرچه به ویژگی های خاص تری فکر نمایید، لوگوی شما منحصر به فرد تر خواهد شد.

2. یک تصویر مناسب برای لوگوی خود انتخاب کنید.

همانطور که برای پخت کیک های عروسی از ظرف های عادی خود استفاده نمیکنید، باید مراقب تصویری که برای لوگو کیک خانگی خود استفاده میکنید، نیز باشید. در انتخاب تصویر لوگوی مراقب هر نماد و رنگی که حس " کهنه"، " ساده" یا هر چیز غیر تازه ای را به مشتری القا میکند، باشید. تصاویری که در این زمینه بکار میروند اغلب شامل سرآشپزی خندان، کیک های خوشمزه و کاپ کیک های رنگارنگ هستند. همین تصاویر متفاوت، تاثیر زیادی بر مخاطبان میگذارند.

3. از رنگ و فونت های مرتبط با پخت و پز استفاده کنید.

رنگ لوگوهای کیک خانگی و کاپ کیک اغلب صورتی، سفید، آبی روشن و دیگر رنگهای شاد است. به علاوه در طراحی لوگوی خود میتوانید از رنگهای راه راه یا خط خطی نیز استفاده کنید. در طراحی لوگوی خود مراقب رنگ ها باشید، زیرا رنگ ها علاوه بر انتقال حس زیبایی میتوانند لوگوی شمارا خراب کنند. بنابراین، از آنها کم و به اندازه ای استفاده کنید تا برای چشم مخاطب خوشایند باشد. برای ایجاد حس ظرافت و سرگرمی در لوگوی خود نیز میتوانید از فونت های تزئینی عجیب و غریب، فونت های کج و خطی استفاده نمایید.

4. لوگویی همه کاره طراحی کنید.

لوگوی کیک خانگی شما به همان اندازه ای که با هر رنگی خوب به نظر میرسد، باید بتواند برای هر محصول تبلیغاتی، کارت ویزیت و وب سایتی استفاده شود. بنابراین در ساخت لوگوی خود از عنصری استفاده کنید که حتی با وجود انتخاب رنگ سیاه و سفید نیز یکدیگر را تحت الشعاع قرار ندهند. یکی دیگر از مواردی که طراحان اغلب در طراحی لوگوهای پخت و پز از آنها استفاده میکنند این است که رنگ و تصاویر را تک رنگ انتخاب میکنند و سپس متن هارا برجسته تر میکنند.

ویژگی یک لوگوی خاص

در هنگام طراحی لوگوی خود به موارد زیر توجه نمایید:

تایپوگرافی

بهترین و مشهور ترین لوگوهای دنیا با تایپوگرافی های منحصر به فرد خود شناسایی میشوند. به همین دلیل، در هنگام طراحی لوگوی خود از بهترین تایپوگرافی های استفاده نمایید.

رنگ

بسیاری رنگ را متمایز از عناصر مهم لوگو میدانند. با مطالعات صورت گرفته 64 درصد مردم اظهار دارند که فونت و شکل لوگوها مهمتر هستند. اما اینطور نیست برترین لوگوها تمام ویژگی های خود را در لیست اول بررسی قرار داده اند.

معنا و مفهوم

معنای یک لوگو نقش مهمی در شناسایی کسب و کار شما توسط مخاطبانتان دارد. به همین دلیل شما میتوانید با لوگوی خود به راحتی در حافظه ی مخاطبانتان ثبت شوید. 

چگونه یک برنامه لوگوساز انتخاب کنیم؟

خوب، در این زمینه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که شما میتوانید لیست بلند بالایی از آنهارا در اینترنت پیدا کنید. برای انتخاب یک برنامه طراحی لوگو مناسب باید به عوامل مختلفی از جمله مقرون به صرفه بودن، توجه به سهولت و خدمات ارائه ای آن توجه نمایید، همین عوامل به شما کمک میکنند تا بهترین نرم افزار های طراحی لوگو را بدون دخالت با پیچیدگی های طراحی وب دریافت کنید. یک لوگوی کامل شمارا از انتخاب فونت، رنگ و تصاویر شما مطمئن مینماید.
از طرف دیگر، ممکن است دوست داشته باشید از نرم افزار های طراحی آنلاین برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید، این نرم افزار ها به شما این امکان را میدهند تا از لوگوی خود در هر وب سایت و رسانه اجتماعی استفاده نمایید. 

با طراحی لوگوی کیک خانگی شروع به کسب درآمد از پیج اینستاگرام کنید

برنامه لوگو ساز کیک، لوگو کاپ کیک

استفاده از یک برنامه طراحی لوگو کیک خانگی و کاپ کیک، ابزار جادویی برای موفقیت کسب و کار خواهد بود. لوگوها قلب تجارت هستند، با اینکه موارد دیگر نیز باید مورد توجه قرار گیرند اما یک لوگو اولین برداشت تمام مخاطبان از کسب و کار شما است. برای طراحی یک لوگوی زیبا قطعا به بهترین برنامه ها برای طراحی حروف، اشکال و رنگ های آن نیاز دارید. 
نرم افزار های طراحی لوگو به شما کمک میکنند تا یک لوگوی ساده را منحصر به فرد کنید. به علاوه، شما میتوانید در این راه از طراحان حرفه ای و مقاله "طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی" ما استفاده نمایید.

نرم افزار ساخت لوگو Adobe Illustrator

نرم افزار adobe illustrator بخش جدایی ناپذیره Adobe Creative Suite است. این برنامه شامل ویژگی های فراوانیست که به شما این امکان را می دهد در کوتاه ترین زمان درخشان ترین لوگوهارا طراحی نمایید. با این برنامه شما میتوانید هر لوگو و نمادی را با ویژگی های مورد نظر خود طراحی کنید، به گونه ای که لوگوی شما کاملا متفاوت از رقبایتان باشد. استفاده و مدیریت این برنامه برای هر فردی بسیار ساده است و تنها با چند کلیک میتوان با روند این برنامه آشنا شد.
به علاوه شما میتوانید با کاربران این برنامه نیز به راحتی ارتباط گرفته و از تجربیات آنها استفاده نمایید. با این حال، Adobe Illustrator به شما در طراحی لوگو کیک خانگی و کاپ کیک آزادی کامل را میدهد. این برنامه شامل ویژگی های مختلفی از جمله، مقیاس بندی و تغییر اندازه لوگو، استفاده از 16000 فونت مختلف و دریافت فایل لوگو را در هر اندازه ای می دهد.
با دریافت ویدئوهای آموزشی طراحی لوگو با ایلاستریتور از سایت ما به راحتی می توانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید.

برنامه لوگو ساز CorelDRAW

نرم افزار CorelDRAW یکی از پیشرفته ترین برنامه های طراحی در زمینه لوگو است. مهم نیست که شما یک مبتدی یا طراح حرفه ای لوگو هستید، CorelDRAW در طراحی لوگو بسیار ساده عمل خواهد کرد. بنابراین، نتیجه ی طراحی لوگو شما بسیار حرفه و با کیفیت خواهد شد. با این برنامه میتوانید لوگوی خود را با کیفیت، انعطاف پذیر و با رنگ ها و فونت های منحصر به فرد طراحی نمایید.

نرم افزار طراحی لوگوی TurboLogo

نرم افزار TurboLogo یکی از بهترین برنامه های ساخت لوگو به صورت آنلاین است. به همین دلیل، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط نیز به راحتی و در کمترین زمان میتوانند لوگوهای خود را طراحی نمایند. تعجب نکنید، اگر لوگوی شما تنها در عرض چند دقیقه آماده شد.
به علاوه، لازم نیست از همان ابتدا شروع به کشیدن لوگوی خود کنید، این کار بسیار وقت گیر و سخت خواهد بود، شما میتوانید با وارد کردن پارامتر های مورد نظر خود شروع به زیباسازی لوگوی خود نمایید. این برنامه شامل اشکال ساده، رنگ های زنده و صدها فونت مختلف است که میتوانید از تمام این گزینه ها برای طراحی لوگوی خود استفاده نمایید. ایجاد و طراحی یک لوگو با استفاده از این برنامه فرآیندی سرگرم کننده و خلاقانه خواهد بود و این همان چیزیست که شما از یک برنامه توقع خواهید داشت. 
بنابراین، اگر به دنبال نرم افزاری ساده و سریع هستید، TurboLogo پیشنهاد ما به شماست.

دانلود رایگان لوگو شیرینی، فایل لایه باز لوگو کیک

اینترنت مجموعه ی بزرگی از عکس هاییست که به شما در هر زمینه ای کمک میکند. برای دانلود لوگوهای اینترنت مطمئن شوید جمله " شما میتوانید از این لوگو در پروژه های شخصی و تجاری استفاده کنید" نوشته شده باشد. موارد دیگری که برای دانلود لوگو شیرینی و کیک در اینترنت باید به آنها توجه کنید:
•    مطمئن شوید اندازه فایل دانلودی بیشتر از 3000 پیکسل باشد.
•    مطمئن شوید فایل دانلودی علاوه بر فایل لایه باز دارای فایل JPEG نیز باشد.
•    با دانلود فایل مورد نظر میتوانید آنرا در هر برنامه طراحی لوگویی طبق سلیقه خود ویرایش نمایید.

دانلود لوگو کیک، موکاپ لوگو کیک

برای طراحی لوگوی خود در زمینه کیک و شیرینی شما میتوانید از ایده های مختلفی کمک بگیرید، لوگوهای زیر برخی از این ایده های جذاب هستند.

با طراحی لوگوی کیک خانگی شروع به کسب درآمد از پیج اینستاگرام کنید

Home Cake Logo DesigningHome Cake Logo DesigningHome Cake Logo Designing

نتیجه گیری

طراحی لوگوی شما، باید به گونه ای باشد که بتوانید در هر زمینه ای از آن استفاده نمایید. با کمک گرفتن از ایده های مختلف و طبق کسب و کار خود مراحل طراحی لوگو را در برنامه لوگو ساز آنلاین لوگونومی شروع کنید.

منابع

https://blog.templatetoaster.com/best-logo-design-software-for-designers/

https://www.freelogoservices.com/bakery-logos

تگ های مرتبط :