لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/07

بهترین برنامه لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید

در این مقاله 8 نمونه از بهترین برنامه های لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید که باید در سال 2021 امتحان کنید را به شما معرفی می کنیم. اما برای مبتدیانی که با برنامه ها و اپلیکیشن های ساخت لوگو آشنایی ندارند، بهتر است نگاه مختصری  کاربرد این برنامه های لوگوساز داشته باشیم.

برنامه یا اپلیکیشن طراحی لوگو چیست؟

برنامه طراحی لوگو برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد که لوگو را مستقیماً در تلفن همراه یا لپ تاپ خود طراحی کنید. این برنامه ها به دو دسته برنامه های حرفه ای و اپلیکیشن ها و لوگوسازهای آنلاین تقسیم می شوند.
از برنامه های حرفه ای طراحی لوگو معمولا روی ویندوز یا MAC استفاده می شود. طراحان گرافیک حرفه ای با ابزارهای این نرم افزارها کاملا آشنا هستند و می توانند لوگوهای منحصر به فرد و جذابی با استفاده از آنها خلق کنند.
اپلیکیشن های و لوگوسازهای آنلاین، به اندازه برنامه های حرفه ای مثل ایلوستریتور یا فتوشاپ، از ابزارهای حرفه ای برخوردار نیستند، اما ابزارها، نمادها و فونت هایی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید مستقیماً بر روی تلفن اندروید یا IOS خود از آنها برای طراحی لوگو استفاده کنید. 
تعداد برنامه هی لوگو ساز بسیار زیاد و متنوع است. در ادامه می خواهیم بهترین برنامه لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید را به شما معرفی کنیم.

10 نمونه از بهترین برنامه لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید

دلایل زیادی برای نیاز به لوگوی سه بعدی در اندروید وجود دارد. ممکن است شما فروشگاه آنلاینی ای در اینستاگرام داشته باشید و به طرحی چشم نواز برای جذب مخاطب احتیاج داشته باشید یا ممکن است برای کانال YouTube یا تلگرام خود به یک لوگوی سه بعدی خیره کننده نیاز پیدا کنید. 
به هر دلیلی، طراحی لوگو یک کار بزرگ است. طراحی یک لوگوی سه بعدی زیبا، شما را به سرعت به مخاطبین معرفی می کند و به نظر حرفه ای می رسد. روش ها و برنامه های زیادی برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید وجود دارد. برخی افراد خلاق حتی با لوگوسازهای آنلاین، طرح مورد نظر خود را طی چند دقیقه می سازند. سایر افراد استعداد هنری چندانی ندارند و ممکن است به کمی کمک بیشتر نیاز داشته باشند. در هر صورت چند برنامه عالی برای ساخت لوگو به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند طرحی را خلق کنید که حداقل نسبتاً مناسب به نظر برسد.

برنامه لوگو Adobe برای اندروید

برنامه Adobe جزو بهترین برنامه های لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید شناخته می شود که شامل Adobe Illustrator، Adobe Capture، Adobe Comp و چند برنامه لوگو دیگر تحت اندروید است. برای طراحی لوگو سه بعدی، Illustrator و Capture کاربرد بیشتری دارند. Illustrator نسخه موبایل همان برنامه دسکتاپ با قدرت کمتر است که می توانید با آن طرح های زیادی ایجاد کرده و آنها را به لوگو تبدیل کنید. 
قابلیت های این برنامه اندرویدی به شما این امکان را می دهد که از طرح های دستی عکس بگیرید و آنها را به گرافیک برداری تبدیل کنید. این روش مخصوصاً برای ساخت یک لوگوی خوب و ساده عالی است، به خصوص اگر ایده الهام بخشی روی کاغذ داریدمی توانید از این برنامه به صورت رایگان برای تبدیل آن به لوگو سه بعدی استفاده کنید، اما برای باز کردن قفل همه امکانات به اشتراک Creative Cloud نیاز دارید. که حدود ۵۳ دلار در ماه هزینه دارد.

برنامه لوگو Canva برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید

کانوا یکی از برنامه های کاربردی برای طراحی لوگو سه بعدی در اندرویداست. این برنامه با مجموعه ای از ویژگی های کاربردی برای طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، ساخت کاتالوگ، و موارد دیگر عرضه شده است. در این برنامه، شما می توانید با یک بوم خالی شروع کنید یا از بین تمپلیت های ارائه شده، طرحی را انتخاب کرده و شروع به ویرایش آن کنید. علاوه بر این، می توانید متن، عکس و سایر عناصر را به آن اضافه کنید. شما همچنین می توانید به 500 فونت، الگوهای لوگوی سه بعدی و چند مورد دیگر دسترسی داشته باشید.
کار با این برنامه لوگو اندرویدی رایگان  است اما اگر بخواهید به ابزارهای پیشرفته و برخی از نمادها و فونت ها دسترسی داشته باشید باید مبلغی حدود ۱۳ دلار در ماه بپردازید.

برنامه Dotpict برای طراحی لوگو با گوشی

برنامه Dotpict یک برنامه طراحی ساده برای مبتدیان با فرمت پیکسلی است. فرمت پیکسل در حال حاضر برای ساخت لوگو بسیاری از شرکت ها و استارتاپ های نوپا مناسب است و برنامه ای مانند این به شما این امکان را می دهد که طرحی پیکسلی  از لوگو خود را به راحتی ایجاد کنید.  در کل، Dotpict یک برنامه ساده است، اما شامل برخی از ویژگی های جدید مانند ذخیره خودکار نیز می شود.علاوه بر این، ابزارهای ویرایش معمول مانند چرخش، بزرگنمایی  و سه بعدی کردن نیز در آن وجود دارد. در این اپلیکیشن اندرویدی می توانید چندین پیکسل را اضافه یا حذف کنید و روند ویرایش لوگو خود را هنگام کار مشاهده کنید. استفاده از این برنامه رایگان است اما می توانید نسخه حرفه ای آن را با 6.49 دلار دریافت کنید.

 

بهترین برنامه لوگو برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید

 

برنامه Font Rush برای ساخت لوگو سه بعدی در اندروید

اگر به طراحی لوگو ساده اما سه بعدی نیاز دارید، Font Rush یک ابزار عالی است. این ابزار دارای بیش از 200 فونت به همراه 250 تصویر پس زمینه و حالت سه بعدی برای استفاده در عکس است که در صورت تمایل می توانید از آنها برای طراحی لوگو نیز استفاده کنید.  فرایند کار با آن نیز بسیار ساده است ابتدا تصویر لوگوی خود را وارد می کنید، متن خود را اضافه می کنید و سپس فونت را تغییر می دهید تا طرحی را که دوست دارید پیدا کنید. ساخت لوگو با این برنامه، بیشتر برای رسانه های اجتماعی و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود که کاملا رایگان است و بنابراین ابزارها در این راستا کار می کنند، اما برای پیدا کردن نمادها و فونت های کاربردی برای پروژه لوگوی خود می توانید هزینه ۴ دلار در ماه را بپردازید.

برنامه Ibis Paint X برای طراحی لوگو با گوشی اندرویدی

Ibis Paint X یک برنامه طراحی لوگو اندرویدی با بسیاری از ویژگی های عالی برای طراحان لوگو سه بعدی است. این اپلیکیشن دارای 2500 نماد مختلف، 800 فونت، 335 براش، 64 فیلتر، 27 حالت ترکیبی سه بعدی و ابزارهای ویرایشس برای خطوط سازگارتر است. شما می توانید لوگوی سه بعدی خود  برای اندروید را به راحتی با آن طراحی کنید، متن اضافه کنید و آن را برای خود سفارشی کنید. Ibis به اندازه کافی قدرتمند است که بتوانید لوگویی ۱۰۰ درصر اریجینال تهیه کنید. نسخه حرفه ای کمی گران و حدود ۸ دلار در ماه است، اما به نظر می رسد ارزش خرید را دارد.

برنامه Iris Logo Maker اندرویدی برای ساخت لوگو

Iris Studios یک لوگو ساز نسبتاً مناسب برای طراحی لوگو سه بعدی است. این برنامه دارای بسیاری از موارد مشابهی است که تقریباً در هر برنامه لوگو سازی دیده می شود، از جمله اشکال، رنگ ها، پس زمینه، بافت، برچسب ها و سایر عناصر گرافیکی. شما به سادگی ترکیبی را که می خواهید پیدا می کنید و برنامه بقیه کارها را انجام می دهد. در صورت لزوم می توانید متن اضافه کنید و فونت (همراه با رنگ) را تغییر دهید. اکثر برچسب ها و نمادها در 25 دسته مختلف طبقه بندی شده اند که استفاده از آن ها را برای ساخت لوگو به رایگان امکان پذیر می کند، اما اگر نسخه حرفه ای را می خواهید، باید حدود ۲۰دلار بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید خیلی راحت لوگو سه بعدی برای اندروید طراحی کنید.

برنامه Logo Maker by Shopify برای طراحی لوگو سه بعدی با گوشی

Logo Maker by Shopify یک برنامه لوگوساز فوق العاده ساده و رایگان برای طراحی لوگو سه بعدی برای اندروید است. نسبت به برچسب قیمت آن نسبتاً خوب عمل می کند. شما می توانید اشکال ایجاد کنید، رنگ ها و نمادها را اضافه کنید و حتی متن را نیز سفارشی سازی کنید. از همان ابتدا، این برنامه لوگو شما را از طریق یک روند نسبتاً منطقی راهنمایی می کند. در این روند، گروه، عناصر  و نمادهای طراحی خود را انتخاب می کنید و برنامه لوگویی را برای شما ایجاد می کند. اگر ایده اول را دوست ندارید، می توانید دوباره آن را ویرایش کنید. این یک روش خوب و آسان برای کسانی است که به برنامه ای برای ساخت لوگو سریع و رایگان نیاز دارند.

برنامه Logo Maker Plus برای طراحی لوگو سه بعدی در اندروید

Logo Maker Plus یکی از محبوب ترین برنامه های سازنده لوگو سه بعدی برای اندروید است. این برنامه به شما یک ویرایشگر کامل می دهد که در آن می توانید گرافیک اضافه کنید، رنگ ها را تغییر دهید و انواع ترفندهای دیگر را به کار ببرید. این برنامه تعداد زیادی عناصر گرافیکی را به صورت رایگان ارائه می دهد و با خریدهای درون برنامه ای می توانید به ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید 700 طرح گرافیکی اضافی با 3.99 دلار یا 1000عدد را با 4.99 دلار دریافت کنید. گزینه ها به اندازه کافی قدرتمند هستند و می توانید  و حتی می توانید زمینه های شفاف را نیز در لوگوی خود به کار ببرید. 

برنامه Palette در گوشی اندرویدی برای ساخت لوگو

پالت یک برنامه طراحی لوگو سه بعدی  برای اندروید است که به شما در یافتن رنگ ها کمک می کند. شما می توانید از هر طرحی، عکس بگیرید و در برنامه همه رنگها را به همراه کد انتخاب کنید. همچنین شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را ذخیره کنید، از عکس های موجود یا عکس های شخصی خود استفاده کنید و حتی می توانید پالت های رنگی کاملی را ایجاد و ذخیره کنید. آنها را به برنامه های دیگر وصل کنید تا رنگهای دلخواه شما به دست آید. این یک ابزار مفید است که می توانید از آن برای بهبود رنگ لوگوی خود در سایر برنامه ها استفاده کنید.

برنامه Z Mobile Logo Maker برای ساخت لوگو سه بعدی با گوشی

Logo Maker Z Mobile راه حل ساده دیگری برای ساخت لوگو سه بعدی سریع برای اندروید است. شما از ابتدا با یک بوم خالی شروع می کنید و دسته ای از عناصر را اضافه می کنید تا طرحی را که دوست دارید به دست آورید. این برنامه شامل بیش از 100 تصویر پس زمینه، چرخش سه بعدی، بافت و روکش، فیلترها و بیش از 100 فونت است و می توانید آن را با پس زمینه شفاف برای استفاده در سایر برنامه های گرافیکی ذخیره کنید. نسخه رایگان کم و بیش خوب است و با اشتراک ماهانه با باز کردن قفل همه ویژگی ها همراه است که ماهی ۵ دلار هزینه دارد.

جمع بندی

برنامه های طراحی لوگو بسیار زیادی وجود دارند که می توانید برای ساخت لوگو سه بعدی از آن ها استفاده کنید در این مقاله با کاربردی ترین آنها در گوشی های اندرویدی آشناشدید. اما اگر بخواهید یک لوگو حرفه ای با برنامه ای گرافیکی تخصصی تر خلق کنید می توانید دوره های آموزش ویدئویی طراحی لوگو با ایلاستریتور را از سایت لوگونومی دریافت کنید.

تگ های مرتبط :