لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/03

بهترین برنامه لوگو ساز برای آیفون و آیپد در سال 2021

لوگوها زمانی بهترین تاثیر را در برندینگ شما دارند که با مخاطبان ارتباط مثبت، احساسی و به یاد ماندنی برقرار کنند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح معمولاً نتایج خوبی دارد، اما به همان اندازه هزینه بالاتری نیز خواهد داشت. اگر شما در حال شروع یک کار تجاری جدید هستید و قصد دارید برای کاهش هزینه، لوگو شرکت تان را خودتان طراحی کنید، بهتر است تمام گزینه های موجود را بررسی کنید و حتی به استفاده از برنامه لوگو ساز برای آیفون یا اندروید هم فکر کنید.
بیایید نگاهی به همه گزینه های که برای طراحی لوگو دارید، از گران ترین گزینه گرفته تا مقرون به صرفه ترین آن، بیاندازیم:

همکاری با موسسات طراحی لوگو

متخصصان طراحی گرافیک که در موسسات متخصص در ساخت لوگو فعالیت می کنند، نتیجه ای با کیفیت بالا ارائه می دهند، اما بسیار گران هستند و معمولاً در محدوده قیمتی برای استارتاپ های نوپا قرار ندارند.

کار با طراح مستقل

برای طراحی لوگو ارزان تر می توانید با یک طراح مستقل کار کنید. اگر نمونه کارهای طراحان را جستجو کنید مطمئنا می توانید طراح فریلنسر متناسب با نیازهایتان را بیابید. کیفیت کار طراحان مستقل، بستگی به تخصص، تجربه و مهارت طراح دارد. قیمتها نیز بستگی به تعداد ویرایش ها، نوع پروژه و سطح تجربه آنها دارد، اما معمولاً رنج قابل قبول تری نسبت به موسسات طراحی لوگو خواهد داشت.

طراحی با لوگو ساز آنلاین یا اپلیکیشن طراحی لوگو

برنامه های لوگو ساز آنلاین یا اپلیکیشن های طراحی لوگو به شما امکان می دهد که لوگو خود را با توجه به تمپلیت ها، آیکون ها و فونت هایی که در آن برنامه ها ارائه شده ایجاد کنید. این برنامه ها، ساده ترین گزینه برای ایجاد یک لوگو سریع، ارزان و با حداقل تلاش هستند. معمولا کار با برنامه های طراحی لوگو راحت است پس اگر به یک لوگو برای یک پروژه کوچک نیاز دارید: این گزینه می تواند یک روش ایده ال برای استارتاپ های جدید یا مشاغل تجاری باشد که برای اولین بار برندشان را عمومی می کنند.

آیا برنامه لوگو ساز برای آیفون و آیپد برای طراحی لوگو مناسب است؟

برنامه طراحی لوگو، برنامه ای است که به شما امکان می دهد لوگو را مستقیماً در تلفن همراه یا تبلت خود طراحی کنید. این اپلیکیشن ها شبیه به لوگوسازهای آنلاین هستند، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید بلکه مستقیماً بر روی تلفن هوشمند آیفون خود با آنها کار می کنید. شاید لوگو ساز آنلاین، یک صفحه بزرگتر برای تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح ها را در اختیار کاربران قرار  بدهد، اما برنامه های ساخت لوگو برای آیفون و آیپد، راحت ترین راه حل برای طراحی سریع لوگوهای مقرون به صرفه هستند.

برنامه های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟

برای استفاده از برنامه های لوگو ساز برای آیفون ابتدا باید آنها را روی گوشی خود نصب کنید. سپس، از میان تمپلیت های ارائه شده، یک تمپلیت اولیه انتخاب میکنید. 
در مرحله بعد، لوگو خود را با رنگ ها، فونت ها، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی می کنید.
سرانجام، نتیجه را به صورت یک فایل تصویری در تلفن خود دانلود می کنید یا از طریق ایمیل برای خود ارسال می کنید.
 برنامه های مختلف گزینه های متفاوتی را برای دانلود، فرمت فایل و وضوح ارائه می دهند.

مزایای استفاده از برنامه های طراحی لوگو در آیفون و آیپد

راحتی در حین حرکت

اولین مزیت این است که شما می توانید در هر زمان و هر مکانی از آنها استفاده کنید. ممکن است در ابتدا این امر چندان مزیت خاصی به نظر نرسد، اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب با جابجایی، سفر و حرکت همراه است و از جلسه ای به جلسه دیگر می گذرد، تفاوت زیادی ایجاد می کند. بنابراین، با استفاده از یک برنامه لوگو ساز برای آیفون، خیلی راحت تر می توانید طی 10 دقیقه چندین لوگو در گوشی خود طراحی کنید و به جای اینکه برای انجام این کار ، جلوی میز کار خود بنشینید، در مسیر حرکت و تا رسیدن به مقصد از  زمان خود بهترین بهره را ببرید.

رابط کاربری آسان و کاربر پسند

ثانیاً، برنامه های ساخت لوگو آیفون، از رابط کاربری بهتری نسبت به اکثر همتایان آنلاین و تحت وب خود برخوردارند. از آنجا که صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی نسبت به کامپیوترکوچکتر است، برنامه ها معمولاً بسیار خوب سازماندهی شده اند و شما را به راحتی از یک مرحله ایجاد یک لوگو به مرحله بعدی هدایت می کنند. همچنین می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه، چرخاندن و جابجایی عناصر استفاده کنید، که سرگرم کننده تر از استفاده از ماوس است.

طرح های مدرن

در نهایت، سبک و کیفیت طراحی که با از برنامه ها دریافت می کنید، متفاوت است. این برنامه به طور گسترده ای از یک برنامه به برنامه دیگر متغیر است، اما به طور کلی، من برنامه های سازنده آرم تلفن همراه را پیدا کرده ام که طرح های مدرن تری نسبت به بسیاری از سازندگان لوگو مبتنی بر وب ارائه می دهند.

مناسب برای مارک های B2C یا لوگوهای مبتنی بر رویداد

به طور کلی به نظر می رسد که این لوگوها برای مارک های تجاری مناسب تر است تا مصرف کننده ، زیرا طراحی به سمت سرگرم کننده، تازه و عجیب و غریب متمایل است، در مقایسه با گزینه های سنتی تر ارائه شده در همتایان وب.  برنامه ها گزینه های زیادی را برای لوگوهای موقت و مبتنی بر رویدادها مانند عروسی یا پنجره های بازشو ارائه می دهند.

قبل از استفاده از برنامه طراحی لوگو آیفون چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

قالب تصویر

حتماً بررسی کنید که پس از طراحی لوگوی خود با یک برنامه طراحی لوگو، به چه نوع فایلی خواهید رسید. یک فایل JPEG مقیاس پذیر نیست (به این معنی که وقتی تصویر را بزرگ می کنید پیکسل ها را مشاهده خواهید کرد) و دارای پس زمینه رنگی/سفید است. 
مقیاس پذیری فایل های PNG نیز محدود است اما می توانند دارای یک پس زمینه شفاف باشند که به شما این امکان را می دهد تا لوگوی خود را به راحتی در پس زمینه های مختلف قرار دهید.
فرمتهای برداری مانند فایلهای AI عموماً فرمت بهتری برای طراحی هنگام طراحی لوگو هستند، زیرا کاملاً مقیاس پذیر اند و بنابراین می توانند متناسب با اندازه ها، سبک ها و رسانه های مختلف ویرایش شوند.

تجاری در مقابل استفاده خصوصی

بررسی کنید که برنامه لوگو ساز آِفون مورد استفاده شما به شما امکان می دهد از محصول نهایی خود به صورت تجاری استفاده کنید. برخی از برنامه ها، مانند VanillaPen: Design Studio دارای مجموعه ای درخشان از تصاویر و سفارشی سازی هستند، اما کاربران تنها می توانند از طرح های نهایی خود برای استفاده خصوصی استفاده کنند مگر اینکه هزینه اشتراک گرانی را بپردازند.

متن

مراقب علامت واترمارک باشید. بسیاری از برنامه ها طرح های لوگو رایگان یا سایر طرح های گرافیکی را ارائه می دهند که با علامت خود برنامه تزئین شده است. کاربران باید هزینه ای بپردازند تا نسخه ی حذف شده ی این تصاویر یا آیکون ها را بگیرند.

معرفی محبوب ترین برنامه های لوگو برای آیفون

در ادامه مجموعه ای از برنامه های طراحی لوگو آیفون با رتبه بالا را به شما معرفی میکنیم :
•    Canva
•    Logo Maker
•    Logo Maker Shop
•    LogoScopic Studio
•    Watercolor Logo Maker
•    Hatchful – Logo Maker
•    Logo Maker: Watermark Designer
•    CREATE: Graphic Design + Fonts
•    Logo Creator: Label maker

برای انتخاب این برنام های لوگو ساز آیفون، معیارهای زیر را در نظر گرفتیم:

سهولت استفاده: میزان کاربر پسند بودن و سرعت ایجاد لوگو 
قابلیت سفارشی سازی: قابلیت های برنامه برای سفارشی سازی لوگو براساس رنگ، طرح، اندازه و غیره
هزینه: هزینه دانلود خود برنامه و/یا دانلود لوگوی طراحی شده
بازخورد کاربران: میزان رضایت کاربران و ریتینگ برنامه لوگو
نوع کاربرد: لوگو طراحی شده در هر برنامه برای کدام نوع تجارت و کسب و کار مناسب تر است.

 

بهترین برنامه لوگو ساز برای آیفون و آیپد در سال 2021

بهترین برنامه های رایگان طراحی لوگو برای آیفون

خوشبختانه تعداد زیادی برنامه رایگان برای گوشی آیفون وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. علاوه بر این، آنها به عنوان ابزارهای عالی برای ایجاد پست های تجاری، پوسترها و سایر مطالب قابل انتشار در شبکه های اجتماعی نیز شناخته می شوند.
تفاوتی ندارد یک حرفه ای خلاق هستید یا یک کارآفرین. اگر به طراحی لوگو به عنوان اساسی ترین جنبه هویت برند خودتان نیاز دارید، در ادامه بهترین برنامه های طراحی لوگو برای iPhone و iPad را به شما معرفی میکنیم. همراه ما باشید.

Canva

اگر به دنبال یک برنامه طراحی گرافیکی همه کاره برای ایجاد لوگوها، پوسترها، پست های رسانه های اجتماعی، بروشورها و موارد دیگر هستید، Canva بهترین راه حل رایگان است. بهترین نکته استفاده از این برنامه لوگو ساز آیفون، سادگی استفاده از آن و ایجاد نتایج حرفه ای است.
صرف نظر از نیازهای طراحی شما، تعداد زیادی قالب برای انتخاب وجود دارد که کاملاً قابل سفارشی سازی هستند. شما می توانید در این برنامه به تعداد زیادی از تصاویر بدون حق چاپ دسترسی داشته باشید که ظاهر لوگو شما را بهبود می بخشند.

دانلود Download

Logo Maker

حتی اگر هیچ تجربه طراحی ندارید، Logo Maker به شما کمک می کند تا لوگو خود را با آرم ها و آیکون های خیره کننده سفارشی کرده و به هویت برند خود ارتباط دهید. این برنامه بیش از صد قالب، فونت و آرم کاملاً قابل ویرایش و قابل تنظیم را ارائه می دهد.
با این برنامه رایگان برای آیفون می توانید انواع مختلفی از آثار هنری تایپی، پوسترها و کارت ها را نیز ایجاد و ویرایش کنید. انواع زیادی از الگوها برای انتخاب وجود دارد، بنابراین هیچ وقت در ایجاد ایده های جدید ضرر نمی کنید. حتی می توانید افکت ها و فیلترها را به طراحی خود اضافه کنید.
این ویژگی های، لوگو میکر را به یکی از بهترین برنامه های طراحی لوگوی iOS تبدیل کرده است.

دانلود Download

Logo Maker Shop

Logo Maker Shop شامل انواع طرح های لوگو از ساده تا پیچیده است. این مجموعه دارای دسته های مختلف مانند کلاسیک، فانتزی، مدرن، دست خطی و غیره است.
علاوه بر این، هر جنبه ای از طراحی با توجه به نیازهای سفارشی شما قابل تنظیم است. بیش از 5000 فونت، نماد و منابع طراحی پس زمینه برای ویرایش لوگو و ایجاد جلوه حرفه ای و منحصر به فرد در آن وجود دارد.

دانلود Download

LogoScopic Studio

LogoScopic یکی از برترین برنامه های طراحی لوگو است و مانند یک استودیوی طراحی شخصی در گوشی آیفون شما عمل می کند. قابلیت های این برنامه لوگو ساز آیفون، به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را تجسم کرده و یک لوگوی منحصر به فرد خلق کنید که ارزش های آن را بیان می کند. هشت دسته مختلف لوگو و هزاران قالب وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را سفارشی سازی کنید.
شما می توانید از ابزارهای ویرایش پیشرفته و یک گردش کار یکپارچه برای طراحی همه چیز از لوگو گرفته تا امضای دیجیتال و همچنین پست های سفارشی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی استفاده از این برنامه را لذت بخش تر می کند.

دانلود Download

Watercolor Logo Maker

اگر صاحب یک کسب و کار خلاق هستید، این یکی از بهترین برنامه های ساخت لوگو برای آیفون است که باید آن را بررسی کنید. این امکان را به شما می دهد تا طرح های زیبایی ایجاد کنید تا نسبت به دیگران متمایز به نظر برسید. طرح های ایجاد شده می تواند با توجه به نیازهای شما شخصی سازی شود.
این برنامه، روند ساخت لوگوی شما را با ارائه دسته بندی ها آسان و سریع می کند. هنگامی که یک دسته را انتخاب می کنید، انگشت خود را روی صفحه بکشید تا یک سبک لوگو که برای شما جذاب است، پیدا کنید. سپس، می توانید آن را با نماد ها، فونت ها و تصاویر مختلف ویرایش کنید.

دانلود Download

Hatchful – Logo Maker

Shopify به طور خاص این برنامه طراحی لوگو را برای کارآفرینان همیشه در سفر طراحی کرده است! به لطف ابزارهای ویرایش قدرتمندی که استفاده از آنها بسیار راحت است، می توانید هویت نام تجاری خود را در چند ثانیه بسازید یا با خلق با پست های مختلف در رسانه های اجتماعی، بروشورها، محتوای وب و موارد دیگر، هم آنلاین و هم آفلاین متمایز شوید. تعداد زیادی الگو وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کرده و با عناصر حرفه ای متنوع سفارشی کنید.

دانلود Download

Logo Maker: Watermark Designer

این برنامه لوگو ساز همچنین به عنوان یک برنامه کاربردی برای اضافه کردن لوگو به عکس ها یا سایر تصاویر عمومی نیز کاربرد دارد. بیش از 2000 الگوی آرم برای شخصی سازی بیشتر و فونت های منحصر به فرد برای تایپوگرافی خیره کننده وجود دارد.
علاوه بر این، رابط کاربری آن، آسان است و ترکیبات نامحدودی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید طرح های متنوع را به طور هوشمند ایجاد کنید. در این برنامه امکان ساخت پست های جذاب و مارک دار برای رسانه های اجتماعی مختلف کار آسانی است و به همین دلیل یکی از برترین برنامه های ساخت لوگو برای آیفون و آیپد است.

دانلود Download

CREATE: Graphic Design + Fonts

CREATE، یک برنامه جامع برای هنرمندان تازه کار در حوزه دیجیتال است که می خواهند پروژه های پیچیده طراحی را ایجاد و به اشتراک بگذارند. این برنامه لوگ ساز، به شما امکان می دهد با گنجینه ای از عکس ها، اشکال، فیلترها و فونت ها بازی کنید.
شما می توانید از تکنیک های حرفه ای مانند چیدمان چندین لایه عکس، افزودن پس زمینه های شفاف، بردارهای خروجی و غیره استفاده کنید. طراحی دقیق و خلاقیت خود را با بهره وری در این برنامه که برای IOS رایگان است، ادغام کنید.

دانلود Download

Logo Creator: Label maker

اگر محصولاتی می فروشید یا دوست دارید همه چیز با برچسب لوگو شما تزئین شود باید این برنامه طراحی آرم iPhone و iPad را دانلود کنید که دارای بیش از 100 قالب قابل تنظیم است که کار با آنها فوق العاده راحت است.
با استفاده از عناصر مختلف طراحی مانند فونت، نماد و رنگ، لوگوی شما منحصر به فرد و نفیس می شود. همچنین پالت های رنگی پیش فرض وجود دارد که باعث می شود طراحی شما حرفه ای به نظر برسد.

دانلود Download

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که اپلیکیشن های طراحی لوگو در آیفون یا اندروید، قابلیت سفارشی شدن قیمت را دارند. اما آنچه می توانید در نسخه رایگان آنها پیدا کنید، یک راه حل ساده، جذاب و شاید موقتی برای طراحی لوگوی شماست، تا زمانی که تجارت تان واقعا شروع به کار کند.
اطلاعات کاملتری در این خصوص را می توانید در مقاله "بهترین برنامه ساخت لوگو در اندروید، کامپیوتر و IOS" بخوانید.
به نظر شما کدام یک از این برنامه های سازنده لوگو برای ساخت لوگو بهترین است؟ نظر خود را در  قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.