لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/09/05

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای پیج اینستاگرام

برنامه های ساخت لوگو این روزها بیشترین استفاده را برای تمام علاقه مندان ساخت لوگو دارند. هرشخص برای استفاده از این نرم افزار ها دلایل متفاوتی دارد، ممکن است بخشی از این دلایل مربوط به طراحی یک لوگوی خوب برای فروشگاه اینترنتی باشد یا نه، برای برنامه هایی اعم از یوتیوب، توییتر و اینستاگرام. دلایل افراد هرچه که است نیازمند بهترین راه حل ها برای خلق یک لوگوی مناسب است. اینستاگرام یک فرصت عالی برای تمام برندهایی است که به دنبال موفقیت بیشتر اند، اما چطور؟
امروزه راه های زیادی برای جذب فالوور بیشتر و درآمد زایی از طریق اینستاگرام وجود دارد، اما ابتدا شما باید به عنوان شخص مبتدی بتوانید یک لوگوی مناسب طراحی کنید. ما اینجاییم تا اطلاعات کاملی درباره ی رشد و تعامل پیج اینستاگرام شما و نرم افزار های ساخت لوگو در اختیارتان قرار دهیم. به علاوه شما میتوانید با خواندن مقاله "بهترین برنامه لوگوساز و ساخت لوگو با تایپ فارسی برای پیج" با نرم افزار های ساخت لوگو بیشتری آشنا شوید.

بیشتر برندها امروز در اینستاگرام مشغولند، شما چطور؟

تعجب آور نیست اگر به شما بگویند اینستاگرام امروزه به عنوان یک رسانه اجتماعی توانسته کسب و کار های مختلفی را به وجود آورد! میلیارد ها نفر هرروز از طریق اینستاگرام با برند ها و محصولات مختلفی آشنا شده و به صورت مکرر آنهارا دنبال می نمایند. اگر شما هم قصد دارید کسب و کار خود را در این نرم افزار ایجاد کنید، ابتدا با کمک برنامه های ساخت لوگو یک نماد خوب برای برند کسب و کار خود طراحی کنید.
از برند های بزرگ گرفته تا کوچک، با داشتن یک حساب کاربری خوب میتوان تعداد فالوور حساب کاربری خود را افزایش داد و درنتیجه موجب تعامل بیشتر شد. همین در پایان موجب فروش بیشتر شما خواهد شد! 

چطور یک لوگوی خوب برای پیج اینستاگرام خود بسازیم؟

اگر در حال طراحی لوگو برای محصولات پوشاک خود یا هر کسب و کار دیگری هستید، ابتدا باید طرح های مختلفی را در نظر بگیرید و برای لوگوی خود از آنها الهام بگیرید. در دنیای لوگوها شما میتوانید طرح های مختلفی برای هر برندی مانند معماری، برنامه ریزی، هنر های تجسمی، طراحی های داخلی، عکاسی، لباس، هتل، کافی شاپ و مشاغل دیگر را پیدا کنید!
 دنبال کننده های شما قرار است لوگوی طراحی شده توسط شمارا دوست داشته باشند، پس بهتر است با علایق آنها آشنا شوید و از خود بپرسید چه چیز هایی مورد علاقه مشتریان من است؟ حال اگر طرح خود را به نتیجه رسانده اید میتوانید موارد غیرضروری را حذف کنید. به علاوه به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بتوانید فالوور های خود را با ویدئوهای جذاب، استوری های عالی و پست های مفید حفظ کنید. 
اگر برایتان سوال است که تفاوت لوگو و لوگو اینستاگرام در چیست، باید بگوییم توضیح آن بسیار ساده است، هیچ چیز! لوگوها، برند تجاری کسب و کار شما هستند و شما میتوانید از آنها برروی کارت های ویزیت، محصولات تبلیغاتی و موارد دیگر برای نمایش برند خود استفاده کنید. به علاوه خواندن مقاله "راهنمای انتخاب رنگ لوگو برای طراحی پروفایل پیج اینستاگرام" به شما در طراحی یک لوگو حرفه ای کمک خواهد کرد.

یک پیج اینستاگرام کارآمد چگونه ایجاد میشود؟

برای اینکه بتوانید پیج خود را به یک حساب کارآمد تبدیل کنید لازم است به چند مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

محتوایی که ارسال میکنید باید مورد علاقه مخاطبانتان باشد

همه چیز با یک محتوای جذاب شروع میشود. اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر دارد که شما به عنوان یکی از آنها باید راهی پیدا کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را از بقیه متمایز کنید. محتوایی که قصد تولید آنرا دارید نه تنها باید از نظر طراحان عالی باشد بلکه برای مخاطبان نیز باید جذاب به نظر برسد. تصاویر دوست داشتنی آنهایی هستند که مخاطبان کمتر به آنها توجه میکردند و شما با خلاقیت خود توانسته اید آنرا زیباتر برای آنها جلوه دهید. 
یک مثال عالی از این مورد مربوط به اینستاگرام مجله Foundr است، مجله ی انگیزشی و الهام بخش Foundr  توانسته با ارائه محتوهای جذاب دنبال کنندگان خود را به بیش از 10000 نفر در دو هفته افزایش دهد. شما نیز باید برای رسیدن به همچین موفقیتی بارها تحقیق کنید و با گذروندن امتحان آزمون و خطا اینستاگرام به یک حساب کاربری محبوب با هزاران دنبال کننده تبدیل شوید. 

همه چیز به یک هشتگ مناسب بستگی دارد

درحالی که ممکن است هشتگ ها بی اهمیت و آزاردهنده به نظر برسند، اما نقش مهمی را در اکوسیستم اینستاگرام ایفا میکنند. هشتگ ها میتوانند حساب کاربری شمارا مقابل دیدگان هزاران نفر قرار دهند و علاقه مندان زیادی را جذب اکانت اینستاگرام شما کنند. کاربران قدرتمند و حرفه ای همیشه با تعداد هشتگ های استاندارد و مناسب میتوانند پست های اینستاگرامی خود را تا چندین برابر محبوب تر جلوه دهند. 

فالوور بدزدید

برای رشد سریع اکانت اینستاگرامی کسب و کار کوچک خود، باید با ارائه محتواهای فوق العاده فالوور جذب کنید. دنبال کنندگان حساب های دیگر با مشاهده جذاب تر بودن پست های شما به راحتی جذب حساب کاربری شما خواهند شد و از آن پس به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست های شما می پردازند. 

اغلب یا به طور مداوم پست بگذارید

برای افزایش سریع تر فالوورهای اینستاگرامی خود در کنار استفاده از بهترین برنامه های ساخت لوگو، نوبت به پست گذاری مداوم می رسد. با توجه به بررسی های گذشته مشخص شده پروفایل هایی که بیشترین فالوور را دارند، حداقل در روز دو تا سه بار پست میگذارند.

بخش Call to action حرفه ای داشته باشید

هر پستی که میگذارید، باید بخش call to action قوی داشته باشد. منظور ما این است که گاهی شما با یک جمله ی حرفه ای میتوانید کاربران خود را به انجام کاری که از آنها خواسته اید، جذب کنید. این بخش برای مشاغل کوچک تر میتواند شامل جمله هایی مانند "دوبار برروی پست ما ضربه بزنید" یا " یک دوست را زیر این پست تگ کنید" باشد. همچنین میتوانید کاربران خود را با ارائه آدرس ایمیل علاقه مند به خرید محصولاتتان کنید. این اقدامات باعث تعامل بیشتر و موفقیت کسب و کار شما خواهند شد.

مسابقه های جذاب برگزار کنید

مسابقه های جذاب یک راه عالی برای افزایش تعامل پیج اینستاگرام شما هستند. یک مسابقه خوب میتواند منجر به جذب هزاران فالوور جدید شود. شما میتوانید با کمی خلاقیت مسابقه های جالب و متنوعی را برگزار کنید. با اینحال صرف نظر از نوع مسابقه که تصمیم به اجرای آن دارید، بلیط ورودی مسابقه خود را ترکیبی از لایک کردن پست مسابقه، فالو کردن حساب کاربریتان و تگ کردن یک دوست قرار دهید. همین اقدامات باعث ورود بازیکنان جدید به مسابقه بزرگ شما می شود.

برای پست های پیج اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک ممکن است زمان کمی برای مدیریت روزانه پست های اینستاگرام خود داشته باشید. زمان بندی برای رشد پیج کاری اینستاگرام و جنبه های دیگر آن بسیار مهم است. پیشنهاد ما اینجا نصب نرم افزار های زمان بندی است تا کار شما برای تولید محتواهای جدیدتر آسان شود.

 

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای پیج اینستاگرام

برنامه لوگوساز

برنامه های ساخت لوگو کمک شایانی به صاحبان کسب و کار های فضاهای مجازی به خصوص اینستاگرام، برای طراحی لوگو و ساخت پست های حرفه ای می نمایند، به عنوان مثال:

نرم افزار های Adobe

ادوبی یکی از بهترین و قدرتمند ترین ابزارهای سازنده لوگو است. شما میتوانید با کمک نرم افزار های ارائه شده توسط ادوبی نیازهای طراحی لوگوی خود را رفع نمایید. به عنوان مثال ادوبی ایلوستریتور اینجاست تا شما بتوانید آثار هنری خود را زیباتر خلق کرده و آنهارا به یک لوگوی حرفه ای تبدیل کنید. شما میتوانید از تمام نرم افزار های ارائه شده توسط ادوبی به صورت رایگان استفاده کرده و به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید.

نرم افزار Canva

یکی دیگر از برنامه های ساخت لوگو، نرم افزار گرافیکی Canva است. با کمک قابلیت های این نرم افزار میتوانید به طور خاص تری اقدامات طراحی لوگو خود را از پیش ببرید. با نصب این نرم افزار میتوانید به راحتی به 500 فونت، الگو متنوع، عکس و سایر عناصر دسترسی یابید. 

نرم افزار Dotpict

کار با این نرم افزار بسیار ساده است، به همین دلیل مبتدیان نیز به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار شامل ویژگی های متنوعی از جمله ذخیره خودکار، نقاشی کردن، لغو و انجام مجدد طراحی و بزرگنمایی می باشد. استفاده از این نرم افزار و تمام ابزارهای ارائه آن رایگان است.

نرم افزار Font Rush

اگر قصد طراحی یک لوگو حرفه ای را دارید، این نرم افزار یک پیشنهاد فوق العاده است. با کمک بیش از 200 فونت و 250 تصویر پس زمینه آن میتوانید مراحلی که برای طراحی لوگوی خود لیست کرده اید را به طور مستمر از پیش ببرید. این نرم افزار به کاربران خود اجازه میدهد تا به فونت های مختلفی دست یابید و حداقل از جهت فونت لوگو، منحصر به فرد ترین باشند. کار با این برنامه بسیار سادست و شما میتوانید در هرحالتی از آن استفاده کنید.

نرم افزار Ibis Paint X

نرم افزار Ibis Paint X یکی از بهترین های طراحی لوگو است. این نرم افزار شامل 25000 طرح مختلف، 800 فونت، 335 قلم مو، 64 فیلتر و چند رنگ متفاوت است. با کمک این برنامه میتوانید لوگوی خود را طراحی کنید، به آن متن اضافه کنید و در آخر آنرا منحصر به فرد نمایید. این نرم افزار به اندازه ای قدرتمند است که تا 100 درصد لوگوی شما را اورجینال ارائه می دهد.

نتیجه گیری

با اطلاعاتی که ما دراختیار شما قرار داده ایم به راحتی میتوانید پیج اینستاگرام خود را از یک پیج کاری ساده به حرفه ای تبدیل کنید. تنها با کمی صرف وقت برای طراحی لوگو در برنامه های ساخت لوگو پیشنهادی ما میتوانید خود کلمه ی " عالی" باشید......
آخرین نکته ما این است که لوگوی اینستاگرام خود را در هر فضایی، چه اجتماعی و چه در محل کار خود استفاده کنید! در این صورت کاربران زیادی شمارا به یاد خواهند آورد و روز به روز موفق تر خواهید شد.