لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/12

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی برای طراحی لوگوی پرسپولیس

طراحی لوگو پرسپولیس یکی از حرفه ای ترین طراحی دنیای لوگوهای متفاوت و وسیع فوتبال است که با وجود نقش برجسته ی آن بسیار مشهور شده و افراد زیادی برای طراحی این لوگو اقدام کرده اند. به عنوان یک هوادار هدف شما از طراحی لوگوی تیم مورد علاقه ی خود چیست؟
برای هر هدفی که اینجا هستید، قرار است تمام اطلاعات ضروری و پایه برای طراحی لوگو پرسپولیس و هر آنچه شما درمورد تاریخچه پرسپولیس باید بدانید را از طریق مقاله ی ما بدست آورید.

باشگاه فوتبال پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تهران یکی از تیم های فوتبال ایران است که در سال 1342 به دست علی عبده تاسیس شد، در آن زمان در این باشگاه بجز فوتبال رشته های بولینگ، والیبال و بسکتبال نیز کار میشد.
عبده پس از ورود به ایران موفق شد تا رویای تشکیل تیم فوتبال پرسپولیس را به سرانجام رساند و این تیم را با حضور بازیکنان موفق تشکیل دهد.
این باشگاه تاکنون توانسته موفقیت های فراوانی در رشته فوتبال و سایر رشته ها از آن خود کند.

تاریخچه پرسپولیس از ابتدا تا کنون

شروع تاریخ پرسپولیس مربوط به بهار سال 1347 است، این تیم ابتدا با مربیگری دهداری و سرپرستی دکتر برومند فعالیت های خود را آغاز کرد. در آن زمان پرسپولیس می بایست ابتدا از دسته سوم یا حداکثر دوم شروع به کار میکرد اما به دلیل انحلال چند تیم در آن زمان تصمیم براین شد تا بجای برگزاری مسابقات لیگ یکسری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و نتیجه این مسابقات سرگروه شدن پرسپولیس درکنار سه تیم قدرتمند دیگر بود.
بعد از ورود جنجالی این تیم، به عنوان قهرمان باشگاه های تهران برای شرکت در مسابقات آسایی تایلند عازم بانکوک شد. 
اما موفقیت های این تیم تا حدودی پس از تاسیس کارخانه ایران ناسیونال با مدیریت خیامی کمرنگ شد زیرا چندتن از بازیکنان تیم پرسپولیس که عضوی از تیم سابق شاهین بودند به تیم تازه تاسیس شده خیامی یعنی پیکان پیوستند، در نتیجه فقدان بازیکنان حرفه ای پرسپولیس نتوانست در سال 1350 در لیگ حرفه ای فوتبال ایران شرکت کند.
باشگاه پرسپولیس با وجود طرفداران بسیار اما نداشتن بازیکنان قدرتمند به یک تیم تقریبا محلی نزول کرد، اما حضور فعال بازیکنان پرسپولیس در پیکان بیشتر از یک سال به طول نینجامید و بازیکنان به خانه ی سرخ خود بازگشتند و برای جبران قهرمانی اولین دور لیگ تخت جمشید در سال 1350 را از آن خود کردند.
همه چیز برای پرسپولیس تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی خوب بود اما بعد از آن این تیم دوباره دچار بحران نفرات شد و بازیکنان تیم به کلی تغییر یافتند.
متاسفانه با تحت پوشش قرار گرفتن تیم پرسپولیس توسط بنیاد مستضعفان و جانبازان نام این باشگاه به آزادی تغییر یافت اما دوباره و پس از مدتی بنیاد از اداره ی این باشگاه صرف نظر کرد و سازمان تربیت بدنی کشور آنرا در اختیار خود گرفت.
با آغاز مجدد لیگ فوتبال ایران از سال 1370 پرسپولیس دوباره روی پای خود قرار گرفت و با وجود تغییرات گسترده نیز توانست موقعیت خود را به عنوان یکی از سه باشگاه برتر کشور و دریافت مقام های اول، دوم و سوم حفظ نماید. 
به علاوه این باشگاه توانست در سال 1380 در میان 14 تیم برتر ایران قرار بگیرد و در سال های 79-80 و 86-87 موفق به دریافت عنوان قهرمانی در لیگ برتر شود.
موفقیت های تیم پرسپولیس تا همینجا نبود و این تیم توانست در لیگ برتر های سال 95-96 و 97 موفق به دریافت دوباره عنوان قهرمانی شود، در طول سال های گذشته پرسپولیس توانست در چندین نوبت به عنوان نماینده باشگاه های ایران در جام باشگاه های آسیا حضور و موفق به دریافت پیروزی شود.
طبق نظرسنجی و لیست ارائه شده از سوی کنفدارسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا انتخاب شد.
به عنوان یک پرسپولیسی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر راجب تیم خود هستید خواندن مقاله "لوگوی پرسپولیس برای دریم لیگ" را پیشنهاد میدهیم.

 

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی برای طراحی لوگوی پرسپولیس

فرمت PNG لوگوی پرسپولیس با بکگراند شفاف

نام تاریخی پرسپولیس

پرسپولیس واژه ای یونانی به معنای شهر پارسی است. یونانیان باستان به پارسه یا تخت جمشید، پایتخت دودمان هخامنشیان، پرسپولیس میگفتند. 
حتی با وجود تغییر نام این تیم بعد از انقلاب نیز هنوز تیم پرسپولیس را با رنگ قرمز و هواداران بی شمارش با عنوان ارتش سرخ یا سرخپوشان می شناسند.

لوگوهای پرسپولیس

پرسپولیس از ابتدا تا کنون چندین بار اقدام به تغییر لوگوی خود کرده است، این سال ها عبارتند از:

سال 1347

اولین لوگوی پرسپولیس شکلی شبیه به نماد فروهر بود که با کمی تغییرات از آن برروی لباس بازیکنان استفاده شد البته لازم بذکر است این طراحی لوگو پرسپولیس یک سال روی لباس بازیکنان استفاده نشد.

سال 1357

با تغییر نام پرسپولیس به پیروزی و با وقوع انقلاب اسلامی تغییرات اساسی در لوگو و لباس بازیکنان به وحود آمد و به همین دلیل تا سال 1365 بازیکنان بدون هیچ لوگویی بازی های خود را انجام میدادند.

سال 1365

در این سال نیز لباس بازیکنان تنها شامل یک لوزی بود و مدیران این باشگاه کمترین توجه را به لوگوی تیم کردند.

سال 1372

اما بعد از سه سال بازی بدون لوگو، سال 1372 لوگوی پرسپولیس با ایده اصلی برگرفته از تخت جمشید طراحی شد. با اینحال هرکسی آن موقع برداشت متفاوتی از این لوگو داشت.

سال 1376

بار دیگر در سال 1376 طراحی لوگو پرسپولیس تغییر یافت و یکی از ستون های آن برداشته شد و سرستون های آن به صورت گاوی شاخ دار طراحی شد. طراحان در آن زمان اعلام کرده بودند این باشگاه علاقه زیادی به تاریخ باستان دارد و به همین دلیل لوگوی تیم این گونه طراحی شده است.

سال 1383

آخرین طراحی لوگوی پرسپولیس از این سال آغاز و تا سال 1396 کامل تر شد. در این سال بار دیگر سکوی وسط لوگو برداشته شد و سه حلقه روی آن طراحی نمودند. سال 1391 نیز اصل لوگو تغییر نیافت و تنها یک سپر دور آن طراحی شد و اسم باشگاه نیز با فونت خاصی درون لوگو قرار گرفت. به دلیل قهرمانی پرسپولیس لوگوی تیم در سال 1396 ستاره دار شد و این آخرین سال تغییرات لوگوی پرسپولیس بود.

 

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی برای طراحی لوگوی پرسپولیس

چطور لوگو پرسپولیس خود را طراحی کنیم؟

برای طراحی لوگوی پرسپولیس لازم است به چند نکته توجه نمایید.

طبق سلیقه بیشتر هواداران طراحی خود را آغاز کنید.

به عنوان یک طراح یا علاقمند به طراحی لوگو پرسپولیس ابتدا از خود بپرسید سعی دارید توجه چه کسانی را جلب کنید؟ آنچه برای برخی از هواداران جذاب است ممکن است برای گروه های دیگر جذاب نباشد. تحقیق کنید بیشتر هواداران بیشتر جذب چه نوع لوگوهایی خواهند شد و سپس مطمئن شوید لوگویی که قصد طراحی آنرا دارید جزو علاقمندی های بیشتر گروه ها باشد.
به علاوه شما میتوانید لوگوی خود را به صورت فایل برداری و وکتور و svg (اِس وی جی) پرسپولیس با فرمت ai و eps برای برنامه های Illustrator (ایلاستریتور) و Corel ( کورل) دانلود نمایید.

دانلود لوگوی پرسپولیس با فرمتai


دانلود لوگوی پرسپولیس با فرمت eps

از لوگوی های طراح های دیگر الهام بگیرید.

بهترین لوگوها اغلب منحصر به فرد ترین ها هستند، اما این بدین معنا نیست که این ایده ها از ناکجاآباد به ذهن طراح خطور کرده است. همه چیز ناشی از اطلاعات مختلف و الهام گرفتن از هرچیزی است. قصد طراحی لوگو برای تیم مورد علاقه خود دارید؟ با سرچ کلمه طراحی لوگو پرسپولیس میتوانید با مشاهده لوگوهای متفاوت بهترین ایده ی خود را خلق نمایید.

لوگو پرسپولیس خود را ساده طراحی کنید.

اگر تا این مرحله آمده اید یعنی با سلیقه بیشتر هواداران آشنا هستید و از لوگوهای زیادی الهام گرفته اید. در این مرحله شروع به طراحی لوگوی مورد نظر خود کنید. لوگوی شما ممکن است شامل چندین ایده باشید و شما بخواهید آنرا چندین بار طراحی نمایید. روی هدف نهایی طراحی لوگوی خود متمرکز شوید و بارها آنرا طراحی نمایید، تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

فقط از سه رنگ یا کمتر استفاده کنید.

خوشبختانه لوگوی پرسپولیس شامل سه رنگ استاندارد یعنی سفید، قرمز و مشکی است. دلیل استفاده تنها سه رنگ در لوگو این است که یک فرد ممکن است بخواهد آنرا به اندازه ی دلخواه خود حتی در کوچک ترین حد چاپ نماید، بنابراین با این کار استاندارد ترین انتخاب را به سایر افراد خواهید داد. 

از سایر افراد بازخورد دریافت کنید.

اکنون که طراحی لوگو پرسپولیس خود را ساده و با بکارگیری تمام خلاقیت های خود نهایی کرده اید، از تمام گروه های هواداری خود نظر بپرسید و اگر بازخورد تمام آنها مثبت بود با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

در اینجا نیز ما شمارا تنها نگذاشته ایم و میتوانید با شرکت در دوره های جامع و حرفه ای آموزش گرافیک ما لوگوی پرسپولیس خود را منحصر به فرد طراحی نمایید.

 

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی برای طراحی لوگوی پرسپولیس

فرمت JPG لوگوی پرسپولیس

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی

به علاوه شما میتوانید از نرم افزار های زیر برای طراحی لوگو پرسپولیس خود استفاده نمایید:

نرم افزار Placeit

شما با کمک این نرم افزار میتوانید لوگو پرسپولیس خود را حرفه ای طراحی نمایید. شما میتوانید خیلی راحت و با کمک 8000 الگویی که این برنامه در اختیار شما قرار داده است، اقدام به طراحی لوگوی خود نمایید. به علاوه این برنامه قابلیت گرافیک متحرک نیز دارد و شما میتوانید از این گزینه نیز استفاده به صرفه نمایید.

نرم افزار Canva

دو درصد احتمال دارد که قبلا با این برنامه آشنا شده باشید. شما میتوانید با استفاده از قابلیت های نرم افزار Canva لوگوی خود را منحصر به فرد و به صرفه طراحی نمایید.
در مجموع، این برنامه شامل قابلیت های مفیدی از جمله قابلیت تنظیم رایگان، جستجوی وسیع، رنگ یا فونت متنوع است، لازم بذکر است شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید لوگوی خود را به صورت فایل های PNG و JPG نیز دریافت نمایید.

نرم افزار Designhill Logo Maker

با نصب این نرم افزار شما میتوانید از بیش از 100 الگوی این برنامه استفاده کرده و تصمیم بگیرید فرایند نهایی لوگوی خود را چطور طبق ایده های خود پیش ببرید.
قبل از شروع کار با این برنامه باید وارد ایمیل خود شده و با توجه به خلاقیت خود کار طراحی لوگو پرسپولیس را از پیش ببرید.

نرم افزار Free logo Design

این نرم افزار در سال 2015 ساخته شد و به عنوان یک سازنده لوگو رایگان و پیشرفته هنوز درحال فعالیت است. این برنامه شامل هزاران قالب با کیفیت است که شما میتوانید طبق سلیقه ی خود از آنها استفاده نمایید، به علاوه این برنامه فونت های متنوعی دارد که میتوانید آنرا تغییر دهید یا شکل و رنگ لوگورا بارها بررسی نمایید.

نرم افزار GraphicSprings

کار با این نرم افزار آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی نیز پس از چندین بار کلیک میتوانند با روند این برنامه به راحتی آشنا شوند. این برنامه شامل هزاران قابلیت با کیفیت است که با دسته بندی های مرتب آن میتوانید از تمام آنها استفاده نمایید.

نتیجه گیری

پرسپولیس با وجود همچین گذشته ی پر پیچ و خمی هنوز در صدد کسب موفقیت های بیشتر است و آینده را برای خود برخلاف رنگ لوگویش سبز میبیند. هواداران این تیم نیز روزانه درحاله بیشتر شدن هستند و با قدرت به حمایت تیم خود میپردازند. 
برای طراحی لوگو پرسپولیس می توانید از لوگوساز آنلاین لوگونومی با ابزارهای رایگان و رابط کاربری بسیار ساده استفاده کنید.