لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/06/30

دانلود برنامه لوگو ساز حرفه ای در مقایسه با طراح حرفه ای لوگو

لوگو قابل تشخیص ترین و به یاد ماندنی ترین چهره در مورد شرکت شما است. یک لوگو نشان دهنده هویت برند است و برای تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه تان مفید است. می توانید یک طراح لوگو حرفه ای استخدام کنید یا از دانلود یک برنامه لوگو ساز حرفه ای برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.
در هر صورت، انتخاب نحوه ساخت لوگو را نباید به سادگی گرفت، زیرا لوگو بخشی ضروری از برند شما است.
این یک فرصت طلایی برای تثبیت کسب و کارتان در ذهن مردم است و به همین دلیل است که باید به یاد ماندنی، ساده و حرفه ای باشد.
معمولاً برای کسب و کارهایی که در بازار در حال ظهور هستند، انتخاب یک لوگوی ایده آل می تواند کاری دلهره آور و طولانی باشد.
زمانیکه بخواهید در مورد استخدام یک طراح حرفه ای فکر کنید یا صرفاً گزینه دانلود برنامه لوگو ساز  را در نظر بگیرید، دانستن مزایای هر دو گزینه ضروری است.
در این مقاله مزایا و معایب هر روش را فهرست کرده ایم. می توانید هر یک از آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که گزینه مناسب خود را انتخاب کرده اید.

1. طراحی لوگو با دانلود برنامه لوگو ساز حرفه ای

هنگام انتخاب ابزار ساخت لوگو مناسب برای کسب و کار تان، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
قابلیت استفاده – استفاده از برخی برنامه های لوگو ساز آسان است زیرا با پیشنهاد جناب قالب آماده کار را برای شما آسان تر می کند. در حالی که برخی از آنها از شما می خواهند که لوگوی خود را از ابتدا بسازید.
قیمت – استفاده از برخی برنامه های ساخت لوگو 100٪ رایگان است، در حالی که برخی از آنها برای دانلود طراحی با کیفیت بالا به پرداخت نیاز دارند.
ویژگی‌های سفارشی‌سازی – ابزارهای ویرایش در برخی از برنامه های سازنده لوگو، رابط کاربری راحتی دارد به طوریکه می توانید عناصر طراحی را به راحتی با کشیدن و رها کردن به لوگو اضافه کنید، در حالی که برخی از ابزارها گزینه‌های محدودی در نسخه رایگان دارند.

مزایای دانلود برنامه لوگو ساز آنلاین

اگر در طراحی خلاقیت زیادی دارید، یا اگر هنرمند متولد شده اید، ساخت لوگوی خود با استفاده از ابزار سازنده لوگو آنلاین ارزان ترین گزینه برای شماست.
با این حال، داشتن خلاقیت در طراحی تنها شرط لازم برای طراحی یک لوگوی چشمگیر برای کسب و کار شما نیست. حس عالی از برندسازی نیز برای برجسته کردن آن بسیار مهم است.
اگر ترکیبی عالی از مهارت های خلاقانه و بازاریابی دارید، طراحی لوگو به شما این آزادی را می دهد که ایده خود را به طور کامل بیان کنید. لازم نیست وقت خود را برای انتقال دیدگاه تان به کسی که دیدگاه متفاوتی دارد تلف کنید.
این گزینه برای خلاقان تجاری که دقیقاً نیازهای خود و نحوه انجام آن را می دانند، بهترین گزینه است.

معایب برنامه ساخت لوگو

بسیاری از افراد مهارت های خلاقانه و طراحی برای ایجاد یک لوگو را ندارند. ظاهر ساده یک لوگو اغلب شامل تفکر استراتژیک و همچنین تحلیلی است.
شما باید روانشناسی رنگ ها و نوع رنگ ها و الگوهایی را که تاثیر زیادی روی مغز انسان می گذارند را درک کنید.
احتمالاً شما یک حرفه ای در حال ظهور هستید، اما اگر بیشتر وقت خود را صرف تصمیم گیری های مهم برای کسب و کار تان می کنید، به احتمال زیاد روزهای شما مملو از کار و رسیدن به امور مشتریان است.
اگر زمان کافی برای طراحی لوگو ندارید، استفاده از برنامه های لوگو ساز آنلاین ممکن است ایده خوبی برای کسب و کار شما نباشد.

دانلود بهترین برنامه های لوگو ساز حرفه ای

در این پست، ما پنج برنامه‌ لوگو ساز حرفه ای را انتخاب کرده‌ایم که همگی بسته به نیاز شما، ابزارهای متفاوتی برای ارائه دارند. همچنین ممکن است بخواهید از بهترین نرم افزار آنلاین رایگان طراحی لوگو ما دیدن کنید
رابط کاربری لوگوساز لوگونومی بسیار ساده است و طی چند مرحله ساده می توانید لوگوی مورد نظر خود را در این نرم افزار رایگان تحت وب بسازید.

دانلود برنامه لوگو ساز حرفه ای در مقایسه با طراح حرفه ای لوگو

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، نگاهی به نحوه طراحی یک لوگوی حرفه ای بیندازید، که همه چیزهایی را که باید در مورد قوانین طلایی طراحی لوگو بدانید را به شما نشان می دهد.

اپلیکیشن ساخت لوگو حرفه ای Logo Maker توسط  Light Creative Lab

Logo Maker  یک برنامه لوگوساز حرفه ای برای مبتدیان است که برای دانلود آن به  اندروید 4.0.3 و بالاتر نیاز دارید.
این برنامه، یک رابط عالی دارد که به راحتی می توان بدون هیچ دستورالعملی از آن استفاده کرد، همچنین با استفاده از طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی، به شما این امکان را می دهد که یک طراحی لوگوی واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنید. به‌علاوه، دانلود آن از فروشگاه Google Play کاملاً رایگان است.
برای شروع، اپلیکیشگ را باز کنید و روی دکمه "create" کلیک کنید تا شروع به ساخت لوگو کنید. سپس تعداد شگفت آور زیادی آیکون به شما ارائه می شود که در دسته بندی های مختلف ارائه شده اند. در حالی که برخی رایگان هستند، برخی نیز نیاز به پرداخت پول دارند. 
برای اولین بار، توصیه می کنیم روی دسته "colorful" کلیک کنید تا شاهد شروع و اجرای یک نمایش باشید. هنگامی که یک نماد را انتخاب کردید، سپس می‌توانید آن را با استفاده از اسلایدرهای زیبا در پایین صفحه، و همچنین اضافه کردن و سفارشی کردن پس‌زمینه، اشکال و متن به محتوای دلخواه خود، سفارشی کنید. 
به طور کلی، این برنامه تعادل کاملی را ایجاد می کند و مجموعه ای بی پایان از ابزار ها را به شما ارائه می دهد بدون اینکه شما را تحت تأثیر آنها قرار دهد. پس از اتمام کار، می توانید طرح خود را در گالری برنامه یا ایمیل به صورت یک فایل png ذخیره کنید.

برنامه لوگو ساز حرفه ای Logoscopic توسط RoadRocks

Logoscopic برنامه طراحی لوگو مورد علاقه ما برای مبتدیان با استفاده از iOS است البته دانلود آن برای اندروید نیز موجود است که نیاز به : iOS 9.0+ یا Android 4.0.3+دارد.
Logoscopic یک راه آسان برای ساخت لوگو با استفاده از انواع تصاویر از پیش طراحی شده، بدون نیاز به تجربه طراحی ارائه می دهد. دانلود این لوگو ساز حرفه ای برای کاربران اندروید نیز در دسترس است.
شما با انتخاب دسته‌ بندی مورد نظر خود (نماد، حرفه‌ای، هنر، سبک زندگی، مد یا افراد) شروع می‌کنید، سپس یکی از زیرمجموعه‌های شماره‌دار درون آن‌ها را انتخاب می‌کنید. توجه داشته باشید که اگرچه دانلود خود برنامه رایگان است، اما به نظر می‌رسد که همه آیکون ها نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند، به جز دسته شما را ۱ یا Iconic > 1، بنابراین زیرمجموعه خوبی برای شروع طراحی است.
هنگامی که یک نماد را انتخاب کردید، سپس می توانید با استفاده از ابزار های بصری شروع به ساخت لوگوی خود کنید که به شما امکان می دهند متن را اضافه و سفارشی کنید، رنگ ها را تغییر دهید، آیتم ها را در صفحه جابجا کنید، و پس از اتمام، طرح خود را ذخیره یا ایمیل کنید.
ما موفق شدیم چند طرح لوگوی ساده اما زیبا را در عرض چند دقیقه با استفاده از دارایی های رایگان این برنامه ایجاد کنیم. و اگر مایلید قفل همه آیکون ها را با 4.99 دلار باز کنید، هزاران قالب، بیش از 200 فونت و کتابخانه ای با بیش از 850000 تصویر برای استفاده شما وجود دارد. 

اپلیکیشن لوگوساز حرفه ای Logopit Plus توسط Iris Studios

Logopit Plus دارای بسیاری از ویژگی های عالی است، اما تاحدودی نیاز به آموزش دارد. برای دانلود این برنامه لوگو ساز حرفه ای نیاز به اندروید 4.2+دارید.
این برنامه با نام  Logo Maker Plus - Graphic Design & Logo Creator نیز در Google Play ارائه شده، اما وقتی آن را دانلود می‌کنید، نماد عبارت Logopit Plus را نشان می‌دهد. 
وقتی برنامه را باز می کنید در ابتدا کمی گیج می شوید و با مجموعه ای از گزینه ها روبرو می شوید که "لوگو" تنها یکی از آنهاست. همچنین می توانید از آن برای ایجاد پوسترها، بروشورها، پین های Pinterest و انواع دیگری از نماد های بصری استفاده کنید.
پس از کلیک بر روی گزینه "Logo"، این برنامه رایگان به خوبی برای طراحی لوگو شما مناسب است. در صفحه اول، روی «Add new logo» کلیک کنید تا مجموعه‌ای از نمادهای رایگان را ببینید (یا اگر مایل به پرداخت هستید، می‌توانید «exculsive» یا «promote» را انتخاب کنید). 
موردی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس از کنترل‌های بصری برای تغییر اندازه، تغییر رنگ، اضافه کردن پس‌زمینه بافت‌دار، چرخاندن آن، یا تاب برداشتن و تغییر شکل آن استفاده کنید. سپس متن را اضافه کنید، از بین 60 فونت رایگان انتخاب کنید (یا یک بسته سفارشی پولی دانلود کنید) و سپس با استفاده از طیف وسیعی از اسلایدرهای جالب شروع به تغییر اندازه، رنگ آمیزی، جابجایی، تغییر سایز و سفارشی سازی کنید.
تعداد زیادی آیکون و گزینه‌های سفارشی‌سازی برای طراحی لوگوی شما در اینجا وجود دارد، اگرچه رابط کاربری کمی شلوغ است و کمی بیشتر از دو برنامه اول لیست ما به آن عادت می‌کند.

دانلود برنامه لوگو ساز حرفه ای ICONA Logo Maker

با دانلود ICONA Logo Maker می توانید لوگوهای مینیمالیستی زیبایی ایجاد کنید که نیاز به  iOS 8.0+دارد.
برخلاف سایر برنامه‌های موجود در لیست ما، ICONA Logo Maker رایگان نیست (هزینه آن 1.99 دلار است)، اما نکته مثبت این است که یک میلیون طرح قابل سفارشی سازی شگفت‌انگیز را به شما ارائه می دهد که می توانید با توجه به نیاز خود سفارشی سازی کنید.
این برنامه همچنین دارای طیف کاملاً پیچیده ای از ابزارهای کنترلی است، از جمله لایه بندی هوشمند، امکان رنگ آمیزی با قلم یا رنگ آمیزی یکدست آیکون ها و ایجاد گرادیان رنگی، تراز کردن، بلر کردن و جدا کردن بخشی از تصویر.
 البته، خوب یا بد بودن آن تا حد زیادی به میزان آشنایی شما با این اصطلاحات بستگی دارد. 
با این حال، دلیل اصلی بررسی ICONA Logo Maker رویکرد مینیمالیستی آن در طراحی لوگو است. نمادهای آن در عین سادگی بسیار جذاب و متفکرانه طراحی شده و کنتراست خوبی با برخی از گرافیک‌های جذاب‌تر ارائه می دهند که در سایر برنامه‌های موجود در این لیست وجود ندارد.

اپلیکیشن ساخت لوگو Hatchful Logo Maker توسط Shopify

Hatchify برنامه طراحی لوگوی مورد علاقه ما برای مبتدیان است که بر تجارت متمرکز است
مورد نیاز: iOS 11.0+ یا Android 5.0+
Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک است و بنابراین سازنده آرم آن به طور خاص برای کارآفرینان طراحی شده است. دانلود آن در iOS یا اندروید رایگان است.
اولین چیزی که متوجه می‌شوید ظاهر حرفه‌ای رابط کاربری این برنامه لوگو ساز حرفه ای است که بیشتر از سایر برنامه‌های موجود در لیست ما شبیه یک وب‌سایت با طراحی زیبا است. برای طروع طراحی، از بین دسته‌بندی ها، حوزه کسب‌وکارتان، را انتخاب می‌کنید. روی «next» در پایین کلیک کنید و از شما خواسته می‌شود سبک خود را انتخاب کنید، از کلاسیک تا جوان، آرام تا پرانرژی.
سپس فقط نام برند خود را تایپ می‌کنید، در صورت تمایل یک شعار اضافه می‌کنید، مکان‌هایی را که لوگوی شما نمایش داده می‌شود (فروشگاه آنلاین، کارت‌های ویزیت...) را انتخاب می‌کنید و برنامه یک قالب برای انتخاب شما ایجاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از ابزارها، آن را سفارشی کنید. همه ابزارهای معمولی برای تغییر متن، رنگ و شکل در اختیار شما قرار می گیرد.
این رویکرد ممکن است برای شخصی که یک لوگوی غیر تجاری ایجاد می کند کمی گیج کننده و بی ربط باشد. اما اگر لوگویی برای برند خود می‌خواهید، و کاملاً روی «ارزش‌ها و اهداف» خود متمرکز هستید، این یک راه بسیار سریع و آسان برای ساخت یک لوگوی زیبا و رایگان است.

دانلود برنامه لوگو ساز حرفه ای در مقایسه با طراح حرفه ای لوگو

2. استخدام طراح لوگو حرفه ای

اگر یک هنرمند عالی نیستند، باید به فکر استخدام یک متخصص طراحی باشید. یک طراح حرفه ای قبل از اینکه شروع به طراحی لوگوی شما کند، در مورد نیازها، مدل کسب و کار و دیدگاه شما صحبت خواهد کرد.
اگر با طراح مناسبی ملاقات کرده باشید، پس متوجه شده اید که خلاقیت به طور طبیعی برای آنها به وجود می آید. آنها به شما کمک می کنند تا از خدمات یا محصولات خود بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر این، به شما کمک می کنند تا لوگوی خود را منحصر به فرد طراحی کنید تا مشتریان را جذب کنید.

مزایای استخدام یک طراح لوگو حرفه ای

اگر می خواهید لوگوهای نوآورانه، جذاب و نمادین مانند نایک، توییتر، مک دونالدز داشته باشید، استخدام یک متخصص طراحی لوگو به جایی دانلود برنامه لوگو ساز آنلاین گزینه مناسبی برای شماست.
لوگوی برند شما مهمترین چیزی است که مشتریان بالقوه تان متوجه آن می شوند. طراحان حرفه ای لوگو قبلاً با چندین مشتری کار کرده اند و قوانین طلایی طراحی لوگویی که مشتریان را جذب می کند درک کرده اند.
استخدام یک طراح حرفه ای ممکن است در مقایسه با دانلود برنامه ساخت لوگو پرهزینه باشد، اما اگر ارزش یک لوگو را برای یک برند بدانید، سرمایه گذاری برای آن ارزشمند خواهد بود. درنهایت، لوگوی شما به شما کمک می کند در رقابت برجسته شوید و اطمینان می دهد که در یاد مشتریان بالقوه تان می مانید.

معایب استخدام یک طراح لوگو حرفه ای

علاوه بر هزینه های گران استخدام، زمان زیادی برای یافتن طراح تلف می شود. قبل از انتخاب فرد مناسب، باید بهجستجو کرده و نمونه کارها را بررسی کنید.
اگر به دنبال راهی ارزان و سریع هستید، ممکن است استخدام یک طراح لوگو حرفه ای گزینه مناسبی برای شما نباشد. در این شرایط بهتر است به دانلود برنامه لوگو ساز آنلاین فکر کنید.

چه زمانی از دانلود برنامه لوگو ساز، استفاده کنیم؟

ابزار سازنده لوگو گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه کافی برای استخدام یک حرفه ای ندارند. دانلود و استفاده از برنامه لوگو ساز راحت و همچنین مقرون به صرفه است.
این ابزار عناصر طراحی را با کشیدن و رها کردن آسان برای ایجاد سریع و کارآمد یک لوگو در اختیار شما قرار می دهد و برای مشاغلی که در حال ظهور هستند و زمان، بودجه و منابع محدودی دارند عالی است.
علاوه بر این، برنامه لوگو ساز آنلاین، یک گزینه مناسب برای صرفه جویی در زمان است. لازم نیست تمام روز را صرف جستجوی یک طراح لوگو حرفه ای کنید.
با این حال، جایگزینی یک طراح با یک اپلیکیشن، خلاقیت را محدود می کند. اکثر ابزارهای سازنده لوگو دسترسی به تعداد زیادی نماد و فونت را فراهم می کنند، اما نمی توانند  خلاقیت را به جای یک طراح حرفه ای لوگو در اختیار شما قرار دهند.
اگر زمان، حوصله و مهارت‌های طراحی برای اصلاح لوگوی خود را دارید، برنامه ساخت لوگو تنوع زیادی به شما می‌دهد.

جمع بندی

یک لوگوی عالی می تواند برای سازمان شما معجزه کند و به شما کمک کند تا کسب و کار/محصول/خدمات خود را به روشی بهتر ارائه دهید.
مردم برند شما را بیشتر از طریق لوگوی آن به یاد خواهند آورد تا نام تان. یک لوگو باید این نکات مهم را برای شما به دست آورد:
آ. باید ارزش یادآوری داشته باشد
ب. باید علاقه ایجاد کند
ج. باید شروع کننده ارتباط باشد
د. باید شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد معرفی کند
با این حال، مانند سایر مشاغل تازه وارد که به تازگی شروع به کار کرده اند، استفاده از برنامه لوگو ساز، گزینه ای مقرون به صرفه و انعطاف پذیر برای شما است.
اگر به اندازه کافی مهارت دارید و زمان کافی برای طراحی و مدیریت لوگو در اختیار شما است، می توانید گزینه ساخت لوگو با برنامه لوگو ساز آنلاین لوگونومی را انتخاب کنید. در حالی که اگر بودجه کافی دارید و حس طراحی خوبی ندارید، می توانید تعرفه طراحی لوگو را در سایت ما مشاهده کرده و یک متخصص استخدام کنید.