لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/03

دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

لوگو استقلال علاوه بر داشتن ویژگی زیبایی، معنای منحصر به فردی دارد که این معنا به پیشینیه ی تیم باز میگردد. مفهوم لوگو استقلال چیست؟ به عنوان یک طرفدار قطعا دانستن موضوعات جالب تاریخچه ی تیم برایتان هیجان انگیز است. 
به عنوان یک طرفدار دو آتیشه خواندن مقاله آیا لوگوی پرسپولیس آبی بوده ؟ را پیشنهاد میکنیم تا با دید بازتری تاریخچه ی تیم خود را در کنار سایر رقبا بررسی کنید. اطلاعات زیر میتواند علاقه ی شمارا نسبت به تیم خود چندین برابر نماید.

 

دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

فرمت PNG لوگوی استقلال با بکگراند شفاف

تاریخچه استقلال از ابتدا تا کنون

سال 1324 تا 1357 :دوچرخه سواران و تاج

سال 1324 بود که تعدادی از دوچرخه سواران بااستعداد و با سابقه کشور تصمیم به تاسیس باشگاهی جهت گردهمایی های دوستانه خود گرفتند و کلوپ خود را در تهران باز گشایی کردند، این باشگاه همانطور که گفته شد ابتدا تنها مختص دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های دیگری از جمله فوتبال نیز به فعالیت های این باشگاه اضافه شدند. 
تیم فوتبال این باشگاه با نام دوچرخه سواران و با کمک بازیکنانی همچون علی دانایی فرد و احمد صمدیان و بازیکنان دیگری تشکیل شد، اولین بازی این تیم در سال 1325 انجام و نتیجه ی بازی پیروزی تیم دوچرخه سواران بود. اما بازی های جام باشگاهی و حذفی این تیم هر دو با شکست و در نتیجه تعدادی از بازیکنان، تیم سرباز این باشگاه به تیم دوچرخه سواران پیوستند.
در زمستان سال 1328 بود که پرویز خسروانی تصمیم گرفت پس از بحث و رای گیری های فراوان نام باشگاه را از دوچرخه سواران به تاج تهران تغییر داد.
پس از پیروزی تیم تاج در جام باشگاه های تهران سال 1328 و اثبات خود به جامعه فوتبال این تیم توانست به انجمن ملی المپیک افغانستان دعوت و تیم ملی این کشور را شکست دهد. اما همیشه موفقیت های تیم های فوتبال همیشگی نیست و حال نوبت تاج بود، با اینکه این تیم توانست جایگاه قهرمانی را در جام باشگاه های تهران دریافت کند اما دچار اختلافات داخلی و رفتن بازیکنان و مربی تیم شد، نتیجه ی این اتفاق شرکت نکردن تیم تاج در 2 فصل از مسابقات باشگاه های تهران و کوتاه شدن دست تیم از جام های قهرمانی بود. 
این وضعیت با بازگشت دانایی فرد و تعدادی از بازیکنان جدا شده متوقف و تاج مجددا موفق به پیروزی در مسابقات جام باشگاه ها و حذفی شد، سپس با دریافت جایگاه قهرمانی در سال های 1355 و 1366 به عنوان نماینده تهران عازم اصفهان شد تا در مسابقات قهرمانی ایران شرکت نماید، نتیجه ی این بازی ها قهرمانی تیم تاج بود. لازم به ذکر است که تیم تاج توانست در هر دو سال 1337 و 1338 در هر دو جام باشگاه ها و حذفی تهران پیروز شود، موفقیت های این تیم در آن سال تا همینجا پایان نیافت و تیم پس از قهرمانی در جام باشگاه های تهران موفق به دریافت 5 قهرمانی شد.
با مسن تر شدن بازیکنان اصلی تیم تاج، سال 1341 سال بدون موفقیتی برای این تیم نام گرفت، اما با جانشینی زدراکو رایکوف به جای علی دانایی فرد بازیکنان این تیم جوان تر شدند و سیستم تیم از 4-2-4 به 4-3-3 تغییر یافت.

موفقیت های تیم از سال 1349 تا 1357

•    قهرمانی در جام باشگاه های تهران سال 1347 و 1348
•    دریافت مجوز حضور در مسابقات قاره ای
•    قهرمانی آسیا 
•    جام منطقه ای 1349
•    قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های تهران سال 1350
•    قهرمانی در دومین دوره رقابت های جام حذفی سال 1357

سال 1357 تا کنون: استقلال

با جدی تر شدن شرایط کشور، پس از انقلاب سال 1357 برخی از مکان های مهم باشگاه مورد سرقت واقع شدند و یا برخی از سازمان های این باشگاه واگذار شدند.
با این وجود و با تلاش مربیان پیشین تیم و مدیران، باشگاه دوباره روی پای خود قرار گرفت و تعداد بازیکنان تیم که حالا با نام استقلال به فعالیت های خود ادامه میدادند، تغییر نیافت، این تیم در سال های 1362 و 1364 موفق شد در جام باشگاه های تهران پیروز شود.
با وجود این موفقیت ها اما روند مدیریت تیم بارها دست خوش تغییرات شد و چندین بار مربی تیم تغییر یافت، این تغییرات تا سال 1368 ادامه داشت و سپس با برنامه ریزی دقیق تر مدیران باشگاه تیم به آرامش سابق خود بازگشت.
تیم استقلال بارها موفق به دریافت عنوان قهرمانی شد و توانست تاریخ خود را با موفقیت های پی در پی  لیست کند اما از بزرگترین سال های تاریک این تیم میتوان به سال 1370 اشاره کرد در این سال به دلیل اینکه استقلال در گروه خود سوم و در جدول کلی مسابقات پنجم بود با سهمیه بندی استانی در سوپر جام تهران شرکت کرد اما به دلیل عدم موفقیت و پر بودن سهمیه تیم های تهرانی به لیگ دسته سوم فرستاده شد.
اما بعدها و با تغییر مربی این تیم موفقیت به لیست تاریخ استقلال بازگشت و تا سال 1390 تیم استقلال در اوج قله ی موفقیت های زیادی به دست آورد. 

موفقیت های تیم از سال 1362 تا کنون

•    نخستین قهرمانی تیم در سال 1362 و با نام نوین استقلال
•    قهرمانی در چهارمین دوره لیگ قدس بعد از انقلاب 
•    اعزام تیم به عنوان نماینده ایران به جام باشگاه های آسیا سال 1369
•    قهرمانی در جام حذفی سال های 80-81 و 86-87
•    دوبار قهرمانی در لیگ نوین و حرفه سال 1380
•    قهرمانی در جام حذفی سال 90-91

 

دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

باشگاه فوتبال استقلال

به عنوان یک استقلالی لازم است با باشگاه تیم مورد علاقه ی خود نیز آشنا شوید. باشگاه فوتبال استقلال ایران، به عنوان یک باشگاه فوتبال حرفه ای در سال 1324 در شهر تهران تاسیس شد. با وجود تغییر نام تیم فوتبال این باشگاه از دوچرخه سواران به تاج، باشگاه توانست با کسب 36 عنوان قهرمانی در مسابقات استانی، کشوری و قاره ای در لیست پر افتخار ترین باشگاه های ایران قرار بگیرد.
این باشگاه تا پیش از برگزاری رقابت های سراسری فوتبال در ایران، در جام های استانی تهران و جام حذفی شرکت میکرد و توانسته بود با دریافت سیزده قهرمانی در جام باشگاه های تهران و چهار قهرمانی در جام حذفی تهران پرافتخار ترین باشگاه ایران نام بگیرد. 
به علاوه استقلال در ده فصل اخیر توانست با هشت بار دریافت جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، دو قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، دو نایب قهرمانی و دریافت دو مقام سومی در مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا، باشگاه خود را به  سومین باشگاه پر افتخار قاره آسیا تبدیل کند. 
با دریافت این موفقیت ها از جانب استقلال برای باشگاه، این تیم رکورد پرتماشاگرترین و پر طرفدار ترین تیم های ایران را هنوز هم در اختیار خود دارد.

لوگوی استقلال

لوگوی استقلال از ابتدای تاریخ سازی خود تا کنون پنج بار تغییر یافته است که دو لوگو استقلال متعلق به روز های پیش از انقلاب و سه لوگوی بعدی مربوط به بعد از انقلاب میشود. حال میخواهیم راجب لوگوی تیم صحبت کنیم، نخستین لوگو استقلال این باشگاه مربوط به یک دوچرخه سوار بود اما با تغییر نام تیم از دوچرخه سواران به تاج، لوگوی تیم به تاج سلطنتی پهلویان و دو حلقه در اطراف آن تغییر یافت، این لوگو تا 28 سال ثابت و بدون تغییر باقی ماند، اما بعد از انقلاب سال 1357 و تغییر نام تیم لوگوی استقلال چندین بار طراحی و حرفه ای تر شد.

لوگوی دوچرخه سواران

یک دوچرخه سوار درحال رکاب زدن.

لوگوی تاج

چهار حلقه به همراه تاج سلطنتی.

لوگوی استقلال

تشکیل شده از یک دایره، نام استقلال درون خود و پنج ضلعی به رنگ آبی و سفید. بعدها و با کمک چندین طراح حرفه ای، لوگوی جدید استقلال با یک دایره ، سه حلقه آبی و سفید تشکیل و با دو ستاره تکمیل شد.

 

دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

فرمت JPG لوگوی استقلال

ویژگی لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

لوگو استقلالی که طراحی میکنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا مخاطبان زیادی از پیج اینستاگرام شما بازدید کنند.

طراحی مناسب لوگو

طراحی لوگو استقلال ارتباط نزدیکی با فضایی که قرار است آنرا قرار دهید دارد، یعنی خلاقیت شما در ایجاد یک لوگو مستلزم این است که بدانید لوگوی شما قرار است چطور و به چه اندازه ای باشد تا بتواند هوادار بودن شمارا به چشم مخاطبانتان بیاورد.

رنگ مناسب

درست مانند علامت ها و اشکال، هر رنگی احساسات خاصی را برانگیخته میکند. به عنوان مثال، رنگ آبی لوگو استقلال باعث ایجاد آرامش و دوستی و رنگ سفید آن معنای جوانی و کارایی را می دهد.

تایپوگرافی مناسب

تایپوگرافی منحصر به فرد لوگوی شما، در افزایش درک مخاطبان اینستاگرام در رابطه با لوگو استقلال شما تاثیر پذیر است. فونت های سریف برای لوگوهای حرفه و رسمی مناسب تر اند.

اندازه مناسب

در هنگام ذخیره سازی طرح نهایی لوگوی خود آنرا با چندین فرمت ذخیره کنید تا بتوانید از آن در هر فضایی استفاده نمایید.
می توانید لوگو استقلال برای پیج اینستاگرام را با فرمت های مختلف پرحجم و کم حجم، پیکسلی و برداری از لینک های زیر دانلود کنید:

دانلود لوگو استقلال پرحجم
دانلود لوگو استقلال کم حجم
دانلود لوگو استقلال پیکسلی
دانلود لوگو استقلال وکتور
ما اینجاییم تا در این زمینه کمک رسان شما باشیم، با شرکت در دوره های جامع آموزش گرافیک ما با فتوشاپ مبتدی تا حرفه ای لوگوی خود را منحصر به فرد طراحی نمایید.
دانلود فایل برداری و وکتور و SVG (اِس وی جی) استقلال با فرمت ai و eps برای برنامه های Illustrator (ایلاستریتور) و Corel (کورل):

https://repo.logonomy.ir/assets/esteghlal.ai

https://repo.logonomy.ir/assets/esteghlal.eps

دانلود لوگوی استقلال

شما میتوانید لوگوی خود را با فرمت های ai و eps ذخیره نمایید، تا راحت تر از آنها در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام

نتیجه گیری

هواداران تیم های فوتبال با تاریخچه ی تیم خود حرفی برای گفتن دارند پس قبل از هرچیزی تاریخ تیم خود را با دقت بررسی کنید، لوگوی تیم خود را بهتر مشاهده کنید و زیبای های آنرا در اتاق علاقه ی ذهن خود بخاطر بسپارید.
استقلال آنچنان تاریخچه ی طولانی در موفقیت ها و تلاش های خود دارد که هر طرفداری در کنار افتخار به تیم خود باید قدر آنرا نیز بداند. 
اگر شما هم از طرفداران تیم استقلال هستید و به دنبال قرار دادن لوگوی استقلال به عنوان عکس پروفایل پیج اینستاگرام خود هستید، می توانید از لوگوساز آنلاین لوگونومی برای ساخت لوگوی استقلال استفاده کنید یا یک لوگوی آماده را از لینک هایی که در این مقاله معرفی کردیم دانلود کنید.

تگ های مرتبط :