لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/28

دانلود لوگوی پرسپولیس برای‌ پیج اینستاگرام

لوگو پرسپولیس در بین افراد زیادی این روزها مورد بحث قرار گرفته میگیرد، به طوری که از هر پنج نفر یک نفر برایش سوال است معنای پنهان پشت لوگو پرسپولیس چیست؟ 
تاریخ پر فراز و نشیب پرسپولیس او را به یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیای فوتبال تبدیل کرده است، اینجاییم تا شمارا از یک طرفدار ساده به یک طرفدار حرفه ای تبدیل کنیم.

لوگوی پرسپولیس

Afc بارها اعلام کرده لوگو پرسپولیس یکی از پر بحث ترین های دنیای فوتبال است، مخصوصا این روزها که بیماری کرونا همه گیر شده افراد زیادی به معنای پشت لوگوی تیم مورد علاقه ی خود علاقه مند شدند.
از هر طرف نگاه کنیم به راحتی متوجه تاریخی بودن لوگو پرسپولیس خواهیم شد به طوری که همین عنصر برجسته ترین مفهوم لوگوی تیم است. غول فوتبال ایران چندین بار در طول سال های موفقیتش لوگوی خود را تغییر داده است، از نشان فروهر گرفته تا سردیس های تاریخی تخت جمشید همه ی اینها نشان دهنده ی اینند که طراحان این باشگاه تلاش فراوانی جهت برجسته تر کردن لوگوی تیم انجام داده اند. با این حال، برجسته ترین لوگوی پرسپولیس مربوط به سال 1372 و نشان شیردال است که بحث های زیادی راجب افسانه ای بودن آن شده است نظر شما چیست؟ 
به لوگوی حال حاضر تیم پرسپولیس نگاه کنید این لوگو تشکیل شده از سپری سرخ و کادری سیاه در بالا و پایین خود، همچنین سردیس آنزو و سکوی نگهدارنده ی جام به صورت متقارن است و به ستاره و سه حلقه در هم فرو رفته روی سکوی جام است، حال جواب بدهید اولین چیزی که شمارا جذب لوگو پرسپولیس کرد چه بود؟ 
مفهوم سپر در لوگوی پرسپولیس به معنای قدرت و مقاومت است و خیلی راحت میتوان این قدرت را هنگام ورود بازیکنان تیم به زمین حس کرد.
مفهوم دایره نامرئی و آنزو معنای همبستگی و قدرت افسانه ای را به مخاطب میرساند و نامرئنی بودن دایره وحدت بیشتری بین پرسپولیس و هوادارانش به وجود می آورد.
حال راجب حلقه های حک شده روی سکو چه میدانید؟ ما به شما میگوییم تیم پرسپولیس موفقیت و دستاورد های زیادی به دست آورده و همین حلقه ها در حفظ این موفقیت برای تیم بسیار کمک کننده بوده اند.
در نظرسنجی انجام شده توسط afc.com، 82 درصد از شرکت کنندگان لوگو پرسپولیس را به عنوان بهترین و خلاق ترین لوگو انتخاب کرده اند.

 

دانلود لوگوی پرسپولیس برای‌ پیج اینستاگرام

فرمت PNG لوگوی پرسپولیس با بکگراند شفاف

بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو پرسپولیس

اگر قصد دارید لوگو پرسپولیس را با دستان خود طراحی کنید، صادقانه میتوانید از برنامه های طراحی مختلفی برای یک شروع حرفه ای استفاده کنید، به علاوه در این راه به راحتی میتوانید با کمک گرفتن از دوره های جامع و حرفه ای آموزش گرافیکی adobe photoshop ما لوگو پرسپولیس خود را بهتر و قوی تر طراحی نمایید. 
ممکن است شما از برنامه های طراحی لوگو برای راه اندازی کسب و کار جدید خود یا هر موضوع دیگری استفاده کنید، با این حال استفاده از یک برنامه ی طراحی حرفه ای میتواند علاج کار شما باشد. 
در این بخش سه مورد از بهترین و سریع ترین برنامه های طراحی لوگو را به شما معرفی خواهیم کرد: 

نرم افزار Logo Maker

بهترین برنامه ای که میتوان حتی به مبتدیان نیز آنرا پیشنهاد کرد قطعا logo maker است. این برنامه دارای اکانت کاربری عالیست که کاربران به راحتی میتوانند آنرا تنظیم و از طیف وسیعی از گزینه های آن برای طراحی لوگو خود کمک بگیرند. 
برای شروع، برنامه را باز کنید و روی دکمه ی 'Create' کلیک کنید، حال میتوانید بصورت شگفت انگیزی گزینه های مختلف و فرصت های طراحی لوگوی خود را مشاهده نمایید و طبق ایده ی خود همه چیز را پیش ببرید. 
به طور کلی این برنامه گزینه های مختلف زیادی را در اختیار شما قرار میدهد بدون آنکه خسته شوید یا ایده ی دیگری در دست نداشته باشید، لازم بذکر است در آخر میتوانید فایل لوگوی خود را با فرمت png دریافت نمایید.

نرم افزار Logo Scopic

استفاده از این برنامه آسان ترین راه طراحی لوگو از نظر ما است، شما بدون نیاز به تجربه در طراحی میتوانید خیلی راحت ایده های خود را پیش ببرید.
با انتخاب طرح مورد نظر میتوانید لوگوی خود را طراحی کنید، رنگ هارا تغییر دهید و موارد بیشتری را روی صفحه اضافه کنید اینها مواردی هستند که یک طراح حرفه ای بارها برای کسب نتیجه ی حرفه ای و نهایی در طراحی لوگوی خود استفاده میکند.

نرم افزار Logopit Plus

این برنامه اما بیشتر شمارا سرگرم میکند، با نصب و باز کردن این برنامه قطعا با مجموعه گسترده ای از ایده های ساخت لوگو رو به رو خواهید شد( همچنین از این برنامه در کنار طراحی لوگو میتوانید برای طراحی پوستر و بروشور و دیگر لذت های بصری استفاده نمایید).
حین طراحی خود میتوانید از گزینه های تغییر اندازه و رنگ، افزودن پس زمینه و حتی گزینه ی چرخاندن یا بالا و پایین کردن آن نیز استفاده نمایید. برای اضافه کردن فونت به لوگو پرسپولیس خود میتواند از 60 فونت مختلف این برنامه به صورت رایگان کمک بگیرید.

با این حال در این مرحله میتوانید از مقاله ی "بهترین برنامه ی لوگو ساز برای تیم فوتبال و دانلود لوگوی پرسپولیس" نیز کمک بگیرید.

 

دانلود لوگوی پرسپولیس برای‌ پیج اینستاگرام

بهترین اپلیکشن برای طراحی لوگو پرسپولیس با فرمت وکتور

نرم افزار طراحی لوگو با فرمت وکتور به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر را با استفاده از قوانین هندسی و ریاضی دستکاری و طراحی نمایند و با استفاده از این برنامه به راحتی کیفیت استاندارد نهایی لوگوی خود را دریافت نمایید. 
گزینه های ارائه شده در نرم افزار های وکتور اغلب برای ساخت لوگو، نماد وبسایت ها و رسانه های مختلف بکار میرود.

نرم افزار Adobe Illustrator

از بهترین نرم افزار های طراحی لوگو با فرمت وکتور میتوان به adobe illustrator اشاره کرد. کاربرانی که مایلند لوگوی خود را استفاده از گرافیک های دیجیتالی، تایپوگرافیکی و تصویری طراحی نمایند این برنامه میتواند راه حل خوبی برای آنها باشد. کار با این برنامه بسیار ساده است و شما همچنین میتوانید از آن روی تلفن همراه خود نیز استفاده نمایید.
به علاوه ما برای شما دوره های حرفه ای آموزشی گرافیک برنامه ایلوستریتور را نیز قرار داده ایم تا بتوانید با کمک ما بهترین نتیجه را از لوگوی خود کسب نمایید. 

نرم افزار Coreldraw

این برنامه یکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزار کاربردی برای طراحی حرفه ای نمایه، ویرایش عکس و لوگو است. به علاوه از این برنامه در هر دستگاه و تلفنی خیلی راحت میتوان استفاده کرد و درست مثل یک جعبه ی جامع گرافیکی میتواند کمک کننده شما باشد. 
برنامه coreldraw با داشتن گزینه های فراوان میتواند باعث شلوغی کسب و کار یا باشگاه شما شوید، جای تعجب نیست که این برنامه در گروه علاقمندی های متخصصان طراحی گرافیک قرار دارد.

نرم افزار Sketch

با این برنامه میتوانید بگویید لوگوی شما حرفه ای طراحی خواهد شد، با تبدیل ایده های خود به یک لوگوی منحصر به فرد میتوانید دنیای دیجیتال را متعجب کنید. 
هرروز میلیون های طراح و شرکت های بزرگ جهان از این برنامه برای تبدیل ایده ای خود به یک لوگوی باورنکردنی استفاده میکنند. Sketch یا نرم افزار وکتور قدرتمند، به شما کمک میکند تا نتیجه ی حرفه ای از ایده های خود کسب نمایید.

 

دانلود لوگوی پرسپولیس برای‌ پیج اینستاگرام

فرمت JPG لوگوی پرسپولیس

چطور لوگوی پرسپولیس خود را پیج اینستاگرام قرار دهیم

شما به تازگی طراحی لوگوی پرسپولیس خود را به اتمام رسانده اید و آماده هستید تا آنرا در تمام شبکه های اجتماعی قرار دهید. اما چگونه اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما در تمام این برنامه ها شفاف، با کیفیت و حرفه ای قرار خواهد گرفت؟

•    مرحله اول

فایل لوگوی خود را به صورت png ذخیره کنید. می توانید لوگوی پرسپولیس را با فرمت های مختلف از لینک های زیر دانلود کرده و سپس به صورت png ذخیره کنید.
دانلود فایل برداری و وکتور و SVG (اِس وی جی) پرسپولیس با فرمت ai و eps برای برنامه های Illustrator (ایلاستریتور) و Corel (کورل):

دانلود لوگوی پرسپولیس به فرمت ai

دانلود لوگوی پرسپولیس با فرمت eps

 زیرا این فایل بیشتر به کار خواهند آمد ( برخلاف فرمت JPEGS )، ما همچنین توصیه میکنیم لوگوی خود را در دسکتاپ بارگذاری کرده تا راحت تر مراحل قرار دادن لوگو را پیش ببرید.

•    مرحله دوم

اگر لوگوی شما تنها یک نماد یا شکل است میتواند انتخابی عالی و آسانی برای قرار گیری در شبکه های اجتماعی باشد زیرا لوگوهایی که تنها یک شکل در خود دارند بهتر دیده خواهند شد، اما برای عکس روی مجلات و غیره میتوانید در کنار نماد، از یک یا دو کلمه نیز برای برجسته تر کردن آن استفاده نمایید. 

•    مرحله آخر

در این مسیر ثابت قدم باشید. به عنوان مثال اگر لوگو پرسپولیس خود را با پس زمینه قرمز در پیج اینستاگرام قرار میدهید، از آن در سایر شبکه های اجتماعی خود نیز به همین صورت استفاده کنید. ثابت نگه داشتن لوگو و رنگ بندی آن شمارا بهتر به مخاطبان معرفی خواهد کرد.
به علاوه، بعد از بارگذاری لوگوی خود در پیج اینستاگرام بارها در دستگاه و گوشی های دیگر چک کنید تا مطمئن شوید در همه جا عالی به نظر می رسد.

طریقه بارگذاری لوگو پرسپولیس در پیج اینستاگرام

ابتدا حتما فایل نهایی خود را در فرمت png و با اندازه مناسب ذخیره کنید، حال وارد حساب اینستاگرام خود شوید و با کلیک روی “ edit profile” به نمایه بروید، “ change profile photo”  و سپس “ choose from library” را بزنید، در این مرحله لوگوی خود را انتخاب کرده و با کلیک روی گزینه “ done” کار خود را تمام کنید. 
اگر بعد از قرار دادن لوگو، مدل قرار گیری آن درست نیست میتوانید با کلیک روی “ remove current photo”  مراحل بالا را دوباره پیش ببرید.
به علاوه شما میتوانید با خواندن مقاله "دانلود لوگوی پرسپولیس با فرمت های مختلف" بهترین فرمت لوگوی خود را انتخاب و دانلود نمایید.

نتیجه گیری

با قاطعیت میتوانیم بگوییم تیم های فوتبال هنوز هم در ابتدای مسیر سختی هستند، طراحی لوگوی تیم نیز یکی از بخش های این مسیر است. تاریخچه ی پرسپولیس هرکسی را به این موضوع آگاه میکند، اما هر تلخی مانند یک شکلات دو طعمی  شیرینی هم دارد.
همین الان میتوانید ببینید تیم پرسپولیس به چه موفقیت هایی دست یافته و هنوز هم کسب این موفقیت ها برای این تیم ادامه دارد.

تگ های مرتبط :