لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/02/20

طراحی لوگوی کشاورزی

در طراحی لوگوی کشاورزی که ممکن است توسط کارشناسان حرفه ای گرافیک طراحی شود یا با استفاده از لوگوسازهای آنلاین، به کاربردن نمادهای خاص طراحی شده در این صنعت مثل گندم زار، سبزیجات، رودخانه، تراکتور، خورشید یا لوگوی درخت به نحوی که برجسته و یونیک باشد، متداول است. 
در این مقاله با راهکارهایی آشنا می شوید که بتوانید یک لوگوی کشاورزی حرفه ای را برای خدمات کشاورزی مختلف از جمله مزرعه، فروشگاه های محصولات کشاورزی، دامداری، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، مرغداری، پرورش اسب و حتی شرکت های فروش تجهیزات کشاورزی را طراحی کنید. 

کارشناسان از چه نوع تصاویری برای لوگوی کشاورزی استفاده می کنند؟

بیشتر نمادهای لوگوی کشاورزی متداول و کلیشه ای دارای تپه هایی پوشیده از چمن هستند که در آن رنگ سبز غالب است. با این حال، گاهی اوقات طراحان گرافیک حرفه ای هنگام طراحی برای شرکت تجهیزات کشاورزی و لوگوهای های مدرن کشاورزی، طرح دیگری را انتخاب می کنند. 
در ساخت لوگو کشاورزی از سبک های زیر برای طراحی لوگو استفاده می شود:

سبک لوگو مینیمال

گنجاندن یک طرح مینیمالیستی در ساخت لوگوی کشاورزی، طراحی شما را از طرح های شلوغ، نامرتب و پیچیده که در لوگوهای دیگر به کار رفته خلاص می کند و جایگاه شما را به عنوان یک برند مدرن تثبیت می کند. 

اما سبک مینیمالیسم در طراحی لوگو چیست؟

مینیمالیسم یک روش طراحی است که با استفاده از عناصر موجود، سادگی و استفاده از فضا را به حداکثر می رساند.  این تکنیک در میان رسانه های خلاق از هنرهای تجسمی گرفته تا موسیقی و ادبیات و البته در طراحی انواع مختلف  لوگوی کشاورزی یافت می شود.
 سبک مینیمالیستی در طراحی لوگو ممکن است ساده به نظر برسد، اما به این معنی نیست که بی معنا یا خسته کننده است. با وجود اینکه روش مینیمالیستی بیشتر از روش "خلاصه نمایی" استفاده می کند، استفاده استراتژیک از آن می تواند کاملا تأثیر گذار باشد.

چگونه می توان سبک مینیمالیسم را در طراحی لوگوی کشاورزی وارد کرد؟

فضا و سادگی، کلمات کلیدی سبک لوگوی مینیمالیستی هستند، اما استفاده از این دو تکنیک تنها کارهایی نیست که می توانید برای ترکیب این سبک در طراحی خود انجام دهید. پیدا کردن راهی برای برقراری ارتباط بین اجزای لوگوی شما نیز یک شروع خوب برای طراحی مینیمالیستی است. با حروف به کار رفته در طراحی لوگوی کشاورزی خود بازی کنید تا به طرحی منحصر به فرد و ساده برای انتقال پیام و معرفی محصولات تان به مشتریان دست یابید.
در استفاده از رنگ و نماد  بی پروا باشید! استفاده از طرحی نمادین برای لوگوی کشاوزی که نمایان گر برند شما باشد می تواند در شناسایی مارک تجاری موثر باشد. طراحی لوگوی کشاورزی شما می تواند شامل رنگ هایی باشد که نشان دهنده صلح و رفاه است.
همچنین در طراحی لوگوی کشاورزی خود به نحوه تایپ حروف دقت کنید. شما می توانید حروف را به گونه ای خم نموده و شکل دهید تا نوعی متن زیبا و مناسب برای طرح لوگوی کشاورزی خود بیابید. اگر قصد دارید از حروف اول یا نام کامل شرکت خود در طراحی لوگوی کشاورزی استفاده کنید، روش خوبی برای ساده ماندن اما در عین حال متفاوت بودن است.
ممکن است طراحی لوگو مینیمالیسم ساده به نظر برسد، اما ساخت لوگو به سبک مینیمالیسم، نیاز به تمرین دارد. بنابراین، اگر تازه کار هستید، قبل از طراحی لوگوی کشاورزی به این سبک که بتواند احساس خوبی را به مخاطبین شما منتقل کند، به آزمایش و خطای زیادی نیاز دارید. 
در صورت تردید، روند تغییرات در طراحی لوگوی شرکت هایی را که قبل از شما به بازار معرفی شده اند، در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید- بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نیز امیدوارند که رویاهای لوگوی مینیمالیستی خود را محقق کنند، پس شما هم می توانید!

سبک طراحی لوگوی کشاورزی با حرف و حروف

1. لوگو مونوگرام یا لترمارک

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه یک مونوگرام یا لوگوی واترمارک کشاورزی برای نام تجاری خود ایجاد کنید؟
لوگو های مونوگرام یا لتر مارک، لوگو هایی هستند که از حروف تشکیل شده اند و معمولاً حروف اول نام تجاری را شامل می شوند. مثلا لوگو شرکتهای معروفی مثل IBM، CNN، HP، HBO ... لوگوهایی هستند که مشاهده می کنید. 
در طراحی لوگو تایپ در این نمادها که متشکل از یک یا چند حرف، معمولا حروف اول نام یک شرکت است، مدنظر قرار می گیرد. این لوگوهای ابتکاری که با استفاده از حروف اول نام برند خود با هدف شناسایی برند طراحی شده اند، برای کسب و کار هایی با نام های طولانی کاملا ایده آل اند. 
حروف شاخص معمولا نماد سادگی هستند. تنها با طراحی چند حرف، لوگوهای لترمارک در ساده سازی نام های طولانی شرکت ها موثر هستند. به عنوان مثال،  تصور کنید که چقدر گفتن و به خاطر سپردن ناسا (NASA) به جای اداره ملی هوانوردی و فضایی آسان تر است؟
از آنجایی که تمرکز روی حروف اول است، فونت انتخابی (یا ایجادشده) بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما نه تنها به کاری که شرکت شما انجام می دهد، اشاره دارد بلکه هنگام چاپ روی کارت های ویزیت نیز خوانا است. همچنین، ممکن است بخواهید نام تجاری کامل خود را در زیر لوگوی کشاورزی اضافه کنید تا افراد بتوانند بلافاصله بدانند که شما چه کسی هستید.

• طراحی لوگوهای کشاورزی Wordmark یا متنی

برای دستیابی به بهترین نتیجه در ایجاد طرح تجاری خود، تصاویر لوگوی کشاورزی را انتخاب کنید که نشان دهنده چشم انداز و کار اصلی شرکت شما باشد.
لوگو ورد مارک نیز مثل لترمارک، طرحی بیانگر نام شرکت شما است که فقط بر روی نام یک کسب و کار تمرکز دارد. به طرح لوگوی شرکت ویزا (VISA) و کوکاکولا (Cocacola) فکر کنید. 
لوگو های Wordmark در صورتی که شرکت نام مختصر و مشخصی داشته باشد واقعاً خوب عمل می کنند. لوگوی گوگل (Google) نمونه بارز این مساله است. این نام خود جذاب و به یاد ماندنی است، بنابراین، اگر لوگوی کشاورزی شما با تایپوگرافی قوی ترکیب شود، لوگوی شما به ایجاد شناخت قوی از برند تان کمک می کند.
همچنین، مانند لوگوی علامت گذاری شده، تصمیم در مورد تایپوگرافی تصمیم مهمی خواهد بود. از آنجایی که تمرکز روی نام شما خواهد بود، شما باید فونت مناسبی را انتخاب کنید تا اصل آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد، به نمایش بگذارد. 
به عنوان مثال، در طراحی لوگوهای مزون، تمایل به استفاده از فونت های تمیز و ظریف است که احساس بالایی در خود دارند، در حالی که دفاتر حقوقی یا دولتی تقریباً همیشه به متن سنتی "سنگین تری" که احساس امنیت را تلقی می کنند، پایبند هستند.

طراحی لوگوی کشاورزی

چگونه می توان لوگوی کشاورزی را بصورت آنلاین طراحی کرد؟

گزینه های مختلفی برای طراحی آنلاین لوگوی کشاورزی در دسترس است از جمله:

• استخدام طراح گرافیک یا فریلنسر
• ثبت سفارش در وب سایت های طراحی لوگو
• برگزاری یک مسابقه در وب سایت های آنلاین برای طراحی لوگو
• استفاده از لوگو ساز آنلاین

انتخاب روش هایی مثل استخدام فریلنسر یا ثبت سفارش در وب سایت های طراحی لوگو معمولا نیاز به پرداخت هزینه های بالایی دارد. اما اگر به دنبال ساخت لوگو ارزان هستید، میتوانید از روش برگزاری مسابقه یا ساخت لوگو با استفاده از نرم افزارهای آنلاین استفاده کنید. وقتی از برنامه های لوگوساز آنلاین استفاده می کنید، می توانید لوگوی کشاورزی خود را از یک منابع اطلاعاتی پر از نماد لوگوهایی از درختان، نمادهای گاو، ساقه گندم، لوگوهای چمن و باغ و غیره انتخاب کنید.
البته گزینه مقرون به صرفه دیگر برای طراحی لوگو، شرکت در دوره های آموزشی طراحی لوگو با استفاده از یک نرم افزار حرفه ای مثل ایلاستریتور و ساخت لوگوی کشاورزی با تکیه بر دانش خودتان است. 

طراحی لوگو کشاورزی با لوگوساز آنلاین

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که طرحی را متناسب به خدمات کشاورزی خود انتخاب کنید و طراحی آنلاین لوگوی خود را آغاز کنید. وقتی الگوی عالی لوگوی خود را پیدا کردید، بر روی گزینه ویرایش کلیک کنید تا لوگوی خود با تغییر فونت ها، رنگ ها و متن سفارشی سازی کنید. پس از چند دقیقه لوگوی کشاورزی طراحی شده خود را  بارگیری کنید.
استفاده از طراحی لوگوی کشاورزی در لوگوساز آنلاین نه تنها آسان است، بلکه سریع نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از برنامه لوگو ساز اندرویدی یا IOS، الگوهای طراحی لوگوی خود را ویرایش کنید و فوراً بارگیری کنید. هنگامی که لوگوهایی با وضوح بالا را بارگیری کردید، می توانید از آن برای نام تجاری، بازاریابی، تبلیغات، وب سایت یا دفتر خود استفاده کنید.

از کجا می توان طرح لوگوی کشاورزی را به صورت رایگان تهیه کرد؟

طراحی لوگو برای هر برند به نحوی که بتوان از آن در پلتفرم های مختلفی از جمله بازاریابی، تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین طراحی تی شرت، بیلبوردها، فروشگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات و غیره استفاده کرد، بسیار مهم است. بهترین منابع موجود برای دریافت رایگان  طرح لوگو های کشاورزی، وب سایت های زیر است: 

Logomaker
99design

ما به شما توصیه می کنیم از یک ابزار سازنده لوگوی آنلاین مانند  لوگونومی استفاده کنید که نه تنها دارای طرح های با کیفیت بالا است، بلکه امکان دانلود فایل های طراحی شده لوگو با وضوح بالا و به صورت وکتور را به شم می دهد.

هنگام استفاده از لوگو سازهای کشاورزی چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

صرف نظر از جایگاه شما، یک لوگوی کشاورزی برای کمک به مخاطبان شما در شناسایی نام تجاری تان نسبت به رقبا ضروری است. فرقی نمی کند برای کدام نمادهای کشاورزی، گاو، خوک یا گوسفند به لوگو نیاز داشته باشید، هنگام استفاده از برنامه های لوگو سازهای آنلاین، همه آنها را به دست خواهید آورد.
با این حال، هنگام استفاده از لوگوساز برای ساخت لوگو کشاورزی و طراحی هویت نام تجاری خود، موارد زیر را به خاطر بسپارید:
•    برای الهام گرفتن، ابتدا نمونه لوگوهای دیگر را بررسی کنید، سپس ایده های لوگوی کشاورزی خود را با استفاده از ابزار موجود در لوگوساز آزمایش کنید.
•    استفاده از لوگوسازهای کشاورزی هزینه ای ندارد. شما فقط هنگام دانلود هزینه آن را پرداخت می کنید.
•    قبل از تصمیم گیری در مورد طرح لوگوی کشاورزی که می خواهید به عنوان هویت تجاری خود از آن استفاده کنید، تا آنجا که می توانید نمادها را در استودیوی طراحی امتحان کنید.
•    با به اشتراک گذاشتن لوگوی کشاورزی خود با دوستان و خانواده خود، بلافاصله کامنت های ارسالی آنها را دریافت کنید.
•    نمادهای موجود در لوگوساز آنلاین توسط کاربران دیگر، قابل استفاده مجدد است بنابراین حق چاپ یا قانون کپی رایتینگ شامل ان نمی شود.
•    هر طرح لوگو با جزئیات کامل باید به گونه ای طراحی شده باشد که برای همه انواع کاربردهای تجاری و کشاورزی مناسب باشد. 

تگ های مرتبط :