لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/04/23

چرا باید برای طراحی لوگو توسط یک طراح حرفه ای، هزینه کنید؟

لوگوها جزء اصلی هویت کلی برند یک شرکت هستند. آنها اغلب اولین چیزی هستند که مخاطب متوجه آن می شود و لوگوها می توانند به مشتریان بالقوه کمک کنند شما را به خاطر بسپارند. به این دلایل، پرداخت هزینه طراحی لوگو به طراح لوگوی خوب می تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند، در حالی که یک لوگوی غیر استاندارد می تواند دلالت بر آماتور بودن داشته باشد و مشتریان بالقوه را ناامید کند. 
لوگوی شرکت شما باید روی همه چیز از سربرگ و کارت ویزیت گرفته تا وب سایت و تبلیغات شما ظاهر شود. به همین دلیل است که یک لوگو، هویت برند را به عناصر اصلی شامل فونت ها، رنگ ها و سبک طراحی به نمایش می گذارد.
چهار دلیل مهم وجود دارد که پرداخت هزینه طراحی لوگو به یک طراح لوگو خوب برای کسب و کار شما مهم است:
لوگوی شما باید در همان نگاه اول، تاثیر قوی داشته باشد،
یک لوگوی عالی به جذب مشتریان جدید کمک می کند،
طراحی لوگوی توسط یک طراح لوگو حرفه ای به شرکت تان کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید،
پرداخت هزینه برای طراحی یک لوگوی قوی می تواند مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند.

بیایید به این دلایل با جزئیات بیشتری نگاه کنیم.

1. لوگوی شما باید در همان نگه اول تاثیر عالی داشته باشد

قبل از اینکه فروشنده شما مشتری را راهنمایی کند، قبل از اینکه کامیون شما حرکت کند، و حتی قبل از اینکه با شما تماس بگیرند، مشتریان بالقوه زمانی که تصمیم می گیرند به چه کسی اعتماد کنند، لوگوی برند شما را می بینند. ممکن است اغلب به صورت ناخودآگاه تاثیر لوگو روی آنها دیده شود، اما به هرحال باعث می شود اولین برداشت آنها از یک برند شکل بگیرد، بنابراین، پرداخت هزینه طراحی لوگو حرفه ای باید با کیفیت محصول، تیم فروش، فروشگاه خرده فروشی و خدمات مشتری شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید توجه مشتری را به خود جلب کند و او را وادار به خرید کند.
 لوگویی که خوب طراحی شده کاملا حرفه ای و برجسته است و مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار شما هدایت می کند تا به سمت رقیبی با لوگوی ضعیف یا بی کیفیت نروند. وقتی مشتریان به راحتی بتوانند لوگوی شما را به خاطر بسپارند، یک مزیت رقابتی نسبت به سایر رقبای خود دارید.
هنگام طراحی لوگو باید مطمئن شوید که لوگوی شما در همه قالب‌ها، چه آنلاین و چه آفلاین، دیده می شود. نوشته آن نباید خیلی کوچک باشد، باید واضح و خوانا نشان دهد که چیست و باید به انتقال دیدگاه شرکت شما کمک کند. چنین طراحی، کار آسانی نیست، به همین دلیل است که پرداخت هزینه برای طراحی لوگوی خوب یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

2. پرداخت هزینه طراحی لوگو حرفه ای، به جذب مشتریان جدید کمک می کند

طبق مطالعه‌ای از Siegel+Gale لوگوهایی که خاطره‌انگیز هستند ۱۳ درصد بیشتر توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کنند و ۷ درصد بیشتر باعث می‌شوند که مردم بخواهند درباره برند بیشتر بدانند. طراح لوگو حرفه ای، با ارسال پیام مناسب به مشتریان بالقوه از طریق طرح، رنگ و فونت لوگو، توجه آنها را جلب می کند. این به شما فرصتی می دهد تا با آنها درگیر شوید و مشتری جدیدی جذب کنید. کاملاً ضروری است که یک لوگو معنایی داشته باشد، چیزی خاص و منحصر به فرد را به ضمیر ناخودآگاه مصرف کننده ارائه دهد و آن را از بقیه رقبا متمایز کند.

3. لوگوی شما به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید

اگر در اینترنت جستجو کنید و به وب سایت های شرکت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تعداد کمی از لوگوها در میان برندها متمایز هستند. بسیار مهم است که خود را از رقبای خود متمایز کنید تا در نبرد برای مشتریان پیروز شوید. پرداخت هزینه برای طراحی یک  لوگوی خوب به شما کمک می کند که متمایز شوید، به خصوص اگر این تنها تصویری باشد که مشتری باید به آن نگاه کند. اندازه شرکت یا کسب و کار شما، نوع شرکت، B2B یا B2C و صنعتی که در آن هستید مهم نیست، شما باید لوگویی داشته باشید که توجه مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.

4. لوگوی شما مشتریان وفادار را حفظ می کند

زمان بازگشت برای خرید مشتری می تواند کوتاه و نسبتاً ساده باشد، به خصوص زمانی که یک مشتری وفادار داشته باشید. ایجاد تجربه برتر برای مشتری، کلید وفادار نگه داشتن مشتریان شماست. جنبه های مختلفی از آن تجربه وجود دارد، اما تاثیری که لوگوی شما بر حفظ مشتریان متعهد دارد را در نظر بگیرید.
آیا این تصویری است که آنها می توانند ببینند که به آن علاقه دارند؟ آیا این لوگو زمانی که آماده خرید مجدد هستند یا زمانی که محصول یا تجربه خود را به دوستان خود می گویند در ذهن آنها باقی می ماند؟ اگر می‌خواهید مشتریانتان به برند شما وفادار بمانند، باید به این موارد توجه کنید. برندهایی مانند نایک و اپل جذابیت لوگوی قوی دارند که می‌تواند بخشی از دلیل داشتن مشتریان وفادار به برند باشند.

چرا باید برای طراحی لوگو توسط یک طراح حرفه ای، هزینه کنید؟

طراح لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی را برای ساخت لوگو در نظر می گیرد؟

ما چهار دلیل برای اهمیت پرداخت هزینه برای طراحی لوگوی قوی به اشتراک گذاشته ایم، اما چه چیزی یک طراحی لوگو را عالی می کند ؟ در ادامه چند اصل اساسی وجود دارد که طراح لوگوی حرفه ای شما باید از آنها پیروی کند:

از 1-4 رنگ بیشتر استفاده نمی کند
لوگو به همان اندازه که روی یک بیلبورد خوب به نظر می رسد در یک کارت ویزیت (باید از نظر اندازه و زمینه مقیاس پذیر باشد)
عناصر بصری و تایپوگرافی قوی به کار می برد
لوگوی طراحی شده توسط طراح حرفه ای به شرکت شما حس معناداری می بخشد  
اگر لوگوی شما با معیارهای بالا مطابقت ندارد، باید روی طراحی لوگو توسط طراح جدیدی سرمایه گذاری کنید. 
متأسفانه، حتی بهترین لوگوها برای همیشه ماندگار نیستند. برای به روز ماندن و مرتبط ماندن، مهم است که تغییرات کوچکی را در نظر بگیرید تا لوگوی خود را تازه و مدرن نگه دارید. اگر لوگوی شما در گذشته موفق بوده است، احتمالاً نیازی به تغییر چشمگیر ندارید. اغلب اوقات یک تغییر ساده در فونت یا یک طراحی تمیزتر می تواند لوگو را مد روز تر جلوه دهد. مشتریان بالقوه و مشتریان شما انتظار دارند این اتفاق بیفتد و مهم است که این فرصت را از دست ندهید. 

چه نوع پکیج طراحی لوگو برای برند شما مناسب است؟

یک جستجوی ساده در گوگل برای خرید پکیج طراحی لوگو، نتایج زیادی را برای شرکت ها و طراحانی که می توانند برای شما لوگوی سریع و ارزان طراحی کنند، به دست می دهد. این قطعاً جایگاه خود را دارد، اما اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای هستید که عمیق‌تر از آن باشد و برند شما را به‌عنوان یک کل مورد توجه قرار دهد، پرداخت هزینه خدمات طراحی لوگو به طراحان حرفه ای ارزشمند است.
بررسی تعرفه طراحی سبک های مختلف لوگو و همچنین نمونه کارهای طراح لوگو، به شما کمک می‌کند بهترین گزینه را برای برند خود انتخاب کنید.
هنگام انتخاب پکیج و پرداخت هزینه طراحی لوگو، به این نکته فکر کنید که یک لوگو چقدر برای توسعه برند شما اهمیت دارد و بر نحوه تعامل شما با مخاطب تاثیر می گذارد.

 

چرا باید برای طراحی لوگو توسط یک طراح حرفه ای، هزینه کنید؟

 

چرا پرداخت هزینه طراحی لوگو برای کسب و کار شما ضروری است؟

اگر به یک لوگوی جدید یا تازه نیاز دارید، برای پرداخت هزینه طراحی لوگو، گزینه های زیادی دارید اما باید بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید.
گاهی اوقات دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید، چه چیزی را بخواهید و درک تفاوت بین گزینه های مختلف دشوار است. ممکن است هنگام انتخاب لوگو، فونت و رنگ ها برای نشان دادن برند خود، همه موارد قابل استفاده را ندانید.
لوگو هسته اصلی شخصیت برند شما است و ظاهر، احساس، لحن، صدا و هدف شرکت شما را به هم پیوند می دهد. یک شریک بازاریابی باتجربه با شما همکاری خواهد کرد تا لوگوی شما را هماهنگ کند و از دستورالعمل های برند شرکت شما به عنوان پایه ای برای اطمینان از تجربه برند منسجم و هماهنگ در تمام پلتفرم ها و اجرای خلاقانه شما استفاده کند. لوگو چیزی است که برند شما را با تاکتیک های بازاریابی انتخابی شما مرتبط می کند.
یک طراح لوگو حرفه ای، اهمیت ارتباط بین برند شما و تاکتیک های بازاریابی تان را درک می کند. انتخاب یک طراح گرافیک عالی برای طراحی لوگو به معنی:

تمایز از رقبای خود
امکان انتخاب از بین سبک های متنوع لوگو از جمله لوگوهای ترکیبی
همکاری با یک تیم طراح لوگو حرفه ای که تحقیقات کاملی را انجام خواهد داد
ارتباط واقعی بین لوگو و برند شما
مالکیت کلیه فایل های نهایی و تحویلی
پرداخت هزینه طراحی لوگو به روش های استاندارد 
در نهایت به خاطر داشته باشید که ساخت یک لوگوی عالی همچنین مشتریان را جذب می کند و مطمئن می شود که نام تجاری شما شناخته می شود.

فرآیند طراحی لوگو توسط طراح لوگو حرفه ای شامل چه مواردی است؟

انتخاب یک طراح یا پرداخت هزینه به یک تیم برای طراحی لوگوی شرکت شما یک تصمیم مهم است چون اغلب اولین تصویری است که مشتریان هنگام بازدید از وب سایت شما، ورود به فروشگاه خرده فروشی شما یا مشارکت در رسانه های اجتماعی می بینند.
خدمات طراحی لوگو، از یک فرآیند طراحی استاندارد پیروی می کند که در ادامه نگاهی اجمالی به آنچه که این فرآیند مستلزم آن است و نحوه مشارکت شما به عنوان مشتری است، می اندازیم.
طراح معمولا یک  نظرسنجی اولیه در مورد جذب مشتری برای شما ارسال  می‌کند تا به او کمک کند اولویت‌ها و الزامات شما را برای طراحی لوگو درک کند.
سپس یک  تماس تلفنی، تصویری یا حضوری را برنامه ریزی  می کنند تا درباره اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته اید، صحبت کند و اطمینان حاصل کند که درک خوبی از آنچه شما به دنبال آن هستید، داشته باشید. برخی از مشتریان ایده‌ها و جهت‌گیری خاصی دارند که می‌خواهند طبق آن کارشان انجام شود، در حالی که برخی دیگر از طراح لوگو می‌خواهند که خودش آنها را در مسیر هدایت کند.
تیم طراح لوگوی شما به صورت  آنلاین درباره شرکت، صنعت و رقبای برتر شما تحقیق خواهد کرد. لوگوی شما بسیار بیشتر از ترکیبی از فونت ها، رنگ ها و طراحی است، بنابراین طراح تلاش بیشتری می کند تا شما را از دیگران متمایز کرده و شما را برجسته کند.
پس از انجام بررسی های اولیه، بخش سرگرم کننده شروع می شود: طوفان فکری خلاقانه و ترسیم  مفاهیم مختلف طراحی و مسیرهای ممکن. قبل از تصمیم گیری در مورد یک سبک لوگو، به شما چند طرح اولیه مختلف پیشنهاد می شود و قبل از اینکه یک سبک نهایی انتخاب شود، چند ساعت صرف آزمایش و مفهوم سازی می شود، زیرا این مرحله، زمانی است که بهترین ایده ها متولد می شوند.
با توجه به انتخاب سبک لوگو، هزینه ساخت لوگو تعیین می شود و معمولا در این مرحله مبلغی به صورت پیش پرداخت نیز دریافت خواهد شد.
سپس طراحی یا تصویرسازی با مفاهیم انتخاب شده شروع می شود که شامل انتخاب فونت‌ها، رنگ‌ها و نمادهای تصویری است که به طور هماهنگ برای زنده کردن یک لوگو کنار هم قرار می گیرند.
بررسی داخلی، بازخورد و ویرایش، مرحله بعدی است. تیم طراح لوگو، بهترین نتیجه را به شما ارائه خواهد داد. تیم طراحان و متخصصان بازخورد شما را برای سفارشی سازی دقیق طرح ها به بهترین گزینه ها برای شما ارائه می دهند.
برای ارائه مفاهیم لوگو به مشتری، طراح اصلی با شما ملاقات خواهند کرد تا مفاهیم لوگو را ارائه دهند و درباره هر یک از آنها صحبت می کند تا معنای طراحی، انتخاب رنگ و الهام بخشی کار را درک کنید. اما به طور کلی مشتریان آنچه را که می بینند دوست دارند و تمایل دارند لوگوی مورد علاقه خود را در چند حالت مختلف ببینند - شاید با یک تغییر رنگ یا فونت جزئی.
سپس طراحی لوگوی با توجه به نظرات شما ویرایش می شود و پس از پرداخت هزینه کامل طراحی لوگو، طرح های نهایی در فرمت های مختلف برای شما ارسال می شود.

طراحی لوگو با طراحان حرفه ای لوگونومی چقدر طول می کشد و چقدر هزینه دارد؟

در لوگونومی تعرفه های طراحی لوگو، برای شرکت‌هایی در هر اندازه، از شرکت‌های نوپا گرفته تا شرکت‌های بین المللی یا تیم‌های بازاریابی داخلی برای سبک های مشخص است. فرآیند طراحی لوگو معمولاً حدود سه تا چهار هفته طول می کشد (اگر فرصت کمتری در اختیار دارید به ما اطلاع دهید و ما تمام تلاش خود را برای تطبیق با آن انجام خواهیم داد!). هزینه طراحی لوگو به سبک های مختلف را می توانید در صفحه تعرفه ما مشاهده کنید.
اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما برجسته شود، قبل از پرداخت هزینه برای مشاوره رایگان طراحی لوگو با ما تماس بگیرید.
داشتن یک طراحی لوگوی خوب بخش مهمی از یک شرکت و برند موفق است. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما متمایز است. با طراحان حرفه ای ما تماس بگیرید تا در مورد طراحی لوگو یا طراحی مجدد برای برند تان صحبت کنیم .