لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/06

10 برنامه ساخت لوگو رستوران رایگان

برنامه ساخت لوگو رستوران به شما برای انتقال راحت تر پیام شما به مشتریان سراسر جهان با کمک لوگویی که قصد طراحی آن را دارید، کمک خواهد کرد! لوگویی که طرح حرفه ای داشته باشد، می تواند کل هویت رستوران شمارا به طور خلاصه و مفید توضیح دهد. به همین دلیل است که داشتن یک لوگو با طراحی خوب برای هر کسب و کاری مهم است، به خصوص در صنعت رستوران، جایی که لوگوی شما می تواند به بازاریابی و موفقیت رستورانتان کمک کند! در این مقاله، ما برخی از مهم ترین عناصر طراحی لوگو رستوران و تعداد زیادی از برنامه های ساخت لوگو برای گوشی را با شما به اشتراک می گذاریم، برای یک شروع عالی می توانید مقاله " چه چیزی باعث خلق یک لوگو رستوران خوب می شود؟ قوانینی که باید بدانید! " را نیز مطالعه کنید.

مراحل ساخت یک لوگو رستوران موفق!

چه زمانی را به تجزیه و تحلیل آگاهانه طرح لوگو رستوران مورد علاقه خود اختصاص داده باشید یا نه، معمولا قبل از انتخاب یک برنامه ساخت لوگو باید سه ویژگی اصلی و مهم لوگوی خود را به درستی ترکیب کنید تا لوگوی شما تاثیر مثبتی بر ذهن مشتریانتان بگذارد.

نام تجاری

هدف اصلی صاحبان رستوران برای طراحی یک لوگو نه تنها زیبا به نظر رسیدن محل کار آنهاست، بلکه ایجاد یک نام تجاری محبوب است. به همین دلیل نوع قرار گیری و حتی مراحل انتخاب نام تجاری رستوران بسیار مهم است. اگر اینکار به خوبی انجام شود، لوگوی شما به طور موثر، قدرت نام تجاری رستوران شمارا تقویت می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا فورا رستوران شمارا با لوگویتان مرتبط کنند. لوگو رستوران شما نه تنها در وب، بلکه در رسانه های آفلاین نیز به یک برند به یاد ماندنی تبدیل خواهد شد، از این رو مهم است که حتما در انتخاب و طراحی نام تجاری و لوگوی خود دقت کنید.

طرح لوگو

فرآیند طراحی یک لوگو رستوران میتواند فراتر از تصور شما باشد. لوگوی شما بخش بزرگی از تصمیمات طراحی شمارا در برمیگیرد، بنابراین سعی کنید هنگام انتخاب بخش های مختلف آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید طبق انتظارات مشتریانتان آنرا بسازید. یک لوگو رستوران عالی باید به طور ایده آلی قدرت متفاوتی نسبت به لوگو ساندویچی داشته باشد! این نشانه ها وقتی نمایان می شوند که شما بتوانید یک لوگو رستوران حرفه ای و کارآمد طراحی کنید. برای جذب ایده های بیشتر می توانید برروی اولین چیزی که هنگام فکر کردن به یک رستوران به ذهنتان می رسد، تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر رستوران شما یک رستوران با غذاهای دریایی است، نماد هایی مانند یک ماهی خاص، صدف یا حتی چیزی مرتبط با دریا مانند قایق می تواند به شما برای انتخاب بخش های دیگر کمک کند. طراحی عالی یک لوگو همچنین به ماندگاری بیشتر کسب و کارتان کمک می کند و باعث شناخت بیشتر شما می شود.

رنگ ها

آخرین عنصر طراحی یک لوگوی موفق که اغلب نادیده گرفته شده ترین عنصر است، انتخاب رنگ می باشد. در حالی که انتخاب رنگ بخشی از فرآیند طراحی لوگو است، مهم است که حتما آنرا به عنوان یک قسمت جداگانه در نظر بگیریم! رنگ ها نقش بزرگی در القای حالات یا تداعی پیام مد نظر شما دارند. از این رو نباید آنهارا ساده در نظر بگیرید. اغلب وقتی نوبت به انتخاب رنگ یک لوگو رستوران می رسد، رنگی که می توانید بیشتر آنرا مد نظر قرار دهید، قرمز است. مطالعات نشان داده که رنگ قرمز می تواند مستقیما بر اشتهای افراد تاثیر بگذارد، به همین دلیل برخی از معروف ترین لوگو رستوران ها از این رنگ به عنوان رنگ اصلی لوگوهایشان استفاده می کنند. اگر قرمز با نام تجاری از پیش تعیین شده شما هماهنگ نیست، سعی کنید راه های خلاقانه متفاوتی را برای ترکیب رنگ لوگوی خود پیدا کنید.

قوانین ضروری که باید به آنها حین طراحی لوگو رستوران خود توجه کنید!

قبل از آشنا شدن با چند برنامه ساخت لوگو معروف، لازم است به قوانین زیر برای طراحی لوگو رستوران خود توجه کنید!
•    سادگی: مطمئن شوید که لوگو رستورانتان تا حد امکان ساده طراحی شود. لوگوی شما به چندین نقطه جذاب و جالب نیاز ندارد!
•    بی زمان: لوگوی شما باید بتواند در آزمون زمان مقاومت کند. قطعا تغییر نام تجاری و لوگو رستورنتان بعد از چند سال پرهزینه و زمان بر خواهد بود.
•    همه کاره: لوگوی شما همیشه در قالبی که برای آن برنامه ریزی کرده اید، نشان داده نمی شود. بنابراین، باید عوامل مختلفی را برای نمایش همه کاره بودن لوگوی خود در نظر بگیرید.
>> مقاله " آموزش طراحی لوگو رستوران با ایلوستریتور " را بخوانید.

 

10 برنامه ساخت لوگو رستوران رایگان

 

10 برنامه ساخت لوگو رایگان برای گوشی

با در نظر گرفتن تمام مراحل بالا، زمان آن فرا رسیده تا در مورد تبدیل کردن ایده های لوگو رستوران خود به واقعیت فکر کنید. می توانید لوگوی خود را با دست طراحی کنید، اما امروزه چندین برنامه ساخت لوگو قدرتمند به طور خاص به این منظور طراحی شده اند، پس چرا وقت خود را تلف کنید؟ در زیر با مجموعه ای از بهترین برنامه های طراحی لوگو رستوران آنلاین و رایگان آشنا خواهید شد که مطلقا نیازی به تجربه قبلی برای طراحی ندارند!

برنامه Canva

Canva یکی از محبوب ترین برنامه های طراحی لوگو به صورت آنلاین است که به کاربران کمک می کند با استفاده از قسمت های مختلف آن یک لوگوی رستوران عالی بسازند. 

ویژگی ها:

•    دارای هزاران قالب طراحی شده رایگان
•    امکان طراحی لوگوهای خاص با فونت، رنگ و نماد دلخواه
•    دارای یک گزینه برای استفاده از تصاویر ویژه
•    کاربران می توانند لوگوی خود را مستقیما و با یک کلیک در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند
•    با دانلود برنامه Canva، می توانید لوگوی خود را در هر فضایی طراحی کنید

برنامه Tailor Brands

برنامه ساخت لوگو Tailor Brands اگرچه کاملا رایگان نیست، اما به شما این امکان را می دهد تا نسخه رایگان لوگو رستوران خود را با وضوح کمی دریافت کنید. برای دریافت فایل های با وضوح بالا و EPS باید هزینه پرداخت کنید. اما تنها در صورتی که از طرح نهایی راضی هستید، این پرداخت را انجام دهید. طراحی لوگو در Tailor Brands به جهت راهنمایی ها و ویدئو های آموزشی آن آسان است.

ویژگی ها:

•    در هنگام طراحی لوگویتان، شما به 21 حالت از لوگوی خود دسترسی پیدا می کنید تا متناسب ترین آن با رسانه اجتماعی خود را انتخاب کنید
•    شما می توانید با کمک این نرم افزار لوگو رستوران خود را برروی پست و تصاویر متفرقه رسانه اجتماعیتان قرار دهید

برنامه Free Logo Services

همانطور که از نام این برنامه پیداست، خدمات آن کاملا رایگان بوده و به کاربران این اجازه را می دهد تا هزاران لوگو رستوران را به آسانی و بدون نیاز به پرداخت هزینه طراحی کنند. این برنامه همیشه سه مرحله برای ایجاد یک لوگو ارائه می دهد که کاربران می توانند لوگوی خود را با کیفیت بالا بسازنند.

ویژگی ها:

•    مراحل طراحی لوگو این برنامه 3 مرحله است که چند دقیقه طول می کشد
•    طراحی لوگو در این برنامه رایگان است و شما فقط برای طرح های ویژه هزینه پرداخت می کنید
•    این برنامه تشکیل شده از 1000 آرم رایگان برای انتخاب است

برنامه DesignEVO

DesignEVO یکی دیگر از برنامه های ساخت لوگو رایگان و آنلاین است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بیش از 5000 الگو در عرض چند دقیقه یک لوگو رستوران حرفه ای طراحی کنند. 

ویژگی ها:

•    دارای بیش از 5000 قالب رایگان
•    دارای میلیون ها آیکون حرفه ای برای طراحی لوگو
•    بیشتر از 100 فونت 
•    به صورت کاملا رایگان قابل تنظیم و تغییر است
•    استفاده از آن کاملا رایگان است

برنامه GraphicSprings

GraphicSprings یکی دیگر از برنامه های ساخت لوگو عالی برای تازه کارهایی است که می خواهند یک لوگو رستوران کامل و با تجربه کم طراحی کنند. اگرچه این برنامه ی ساخت لوگو کاملا رایگان نیست، اما کاربران می توانند هر چقدر که می خواهند برای تکمیل لوگوی خود هزینه کنند و فقط برای گزینه هایی هزینه خواهند کرد که به آن علاقه مند هستند. آنها همچنین قول می دهند که کاربران با استفاده از خدماتشان در عرض یک دقیقه یا کمتر یک لوگوی کامل بسازند.

ویژگی ها:

•    استفاده از الگوهای آن رایگان است
•    پس از پرداخت هزینه، بارگیری سایر بخش ها نامحدود خواهد بود 

برنامه LogoGarden

با نصب برنامه Logo Gardem می توانید در عرض چند دقیقه یک لوگوی جذاب خلق کنید.

ویژگی ها:

•    دارای هزاران نماد جذاب
•    رابط کاربری ساده آن باعث سریع تر شدن فرآیند طراحی لوگو می شود
•    با این برنامه می توانید بدون تجربه طراحی زیادی، یک لوگوی مناسب خلق کنید

برنامه Design Free Logo Online

برنامه Design Free Logo Online این امکان را به کاربران می دهد که یا از بین هزاران الگوی از پیش ساخته برای طراحی لوگوی خود استفاده کنند یا یک لوگوی جدید بسازند. درست مانند GraphicSprings طراحی یک لوگو رایگان بوده و فقط زمانی هزینه پرداخت می کنید که از طراحی خود راضی نباشید و به امکانات ویژه نیاز داشته باشید.

ویژگی ها:

•    دارای هزاران الگو از پیش ساخته شده
•    برای دانلود طرح نهایی لوگو خود مجبور به پرداخت هزینه هستید

برنامه LogoShuffle

LogoShuffle منحصر به فرد ترین برنامه ی ساخت لوگویی است که تا کنون معرفی کرده ایم. به جای اینکه منتظر ایجاد لوگو توسط شما باشد، از کاربران خود می خواهد با وارد کردن نوع کسب و کار خود و کلمه کلیدی مرتبط با برندشان، به الگوهای رنگارنگ فراوان دسترسی یابند. ایجاد لوگو در این برنامه رایگان است، اما برای دانلود آن باید هزینه پرداخت نمایید.

ویژگی ها:

•    در کمتر از 3 دقیقه می توانید یک لوگو ایجاد کنید
•    سیستم ترکیبی و منحصر به فرد آن سردرگمی های شما برای لوگویتان را از بین می برد

برنامه Wix

اکثر مردم Wix را به عنوان اپلیکیشنی برای ساخت وب سایت می شناسند، اما علاوه بر آن، Wix یک برنامه ساخت لوگو حرفه ای است. این برنامه به شما برای طراحی لوگویتان کمک می کند و حتی به سوالات شما پاسخ می دهد تا بتوانید بهترین لوگو را برای کسب و کار خود خلق کنید. 

ویژگی ها:

•    فرآیند ساخت لوگو این برنامه بسیار حرفه ای است
•    با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید فایل نهایی لوگوی خود را با کیفیت بالا دریافت کنید

برنامه Logojoy

با بیش از 1.4 میلیون لوگو ساخته شده، Logojoy خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان لوگو آنلاین معرفی کرده است.

ویژگی ها:

•    برای دریافت فایل نهایی لوگوی خود باید هزینه ای را پرداخت کنید
•    لوگو رستوران خود را می توانید با کیفیت بسیار بالایی دانلود و استفاده کنید
•    دستورالعمل های این برنامه به شما کمک می کند تا لوگوی خود را با تمام جزئیات یک لوگوی کامل بسازید

جمع بندی

طراحی یک لوگو رستوران خوب سخت نیست بلکه نوع انتخاب عناصر و شیوه طراحی آن پیچیده است. طبق گفته های قبلی، انتخاب یک برنامه ساخت لوگو خوب فقط به نیاز های شما بستگی دارد و همین دلیلی است که امروز میلیون ها برنامه ی ساخت لوگو برای گوشی و ویندوز چه بصورت رایگان و چه پولی ساخته شده است. از انتخاب نماد های سخت نترسید و سعی کنید بهترین خود را انجام دهید.