مقالات و مطالب آموزشی طراحی لوگو

لوگوی ترکیبی یا لوگوی تصویری متنی یعنی ترکیب طراحی تصویر به عنوان نماد برند با نوشتار یا یک متن منحصربفرد برای نام برند .

طراحی لوگو به سبک مینیمال یک طراحی ماهرانه و در عین حال ساده می باشد که از طریق آن می توانید ماندگاری و درخشش برند خود را سالیان سال تضمین نمایید.

آموزش طراحی لوگو با کورل به شما یاد می دهد چطور از ابزارهای استاندارد برنامه کورل استفاده کنید تا طراحی لوگوی منحصربه‌فرد خودتان را طراحی کنید.

ساخت لوگوی متحرک و قرار دادن لوگوی متحرک روی فیلم یک ابزار حرفه ای و قدرتمند برای معرفی برند شماست که به وسیله آن می توانید هویت برند خود را به مخاطبین نشان دهید.

خدمات و محصولات شرکت در قالب تصویر در یک لوگو تصویری به مخاطبین ارائه می شود. از آنجا که این نوع لوگو منحصربفرد است پس طراحی آن باید توسط یک طراح ماهر صورت گیرد.

از دیدگاه روانشناسی طراحی لوگو، شکل و رنگ جایگاه ویژه ای دارند. مغز ما انسان ها اشکال و رنگ ها را می بیند، درک می کند و به خاطر می سپارد.

درصورتیکه لوگوی خود را تحت قانون کپی رایت ثبت کنید؛ شرکت ها یا برندهای دیگر حق استفاده از لوگوی مشابه با لوگوی شما را نخواهند داشت و در صورت مشاهده هر گونه کپی برداری می توانید از آنها شکایت کنید.

طراحی لوگو کاغذ دیواری برای فیسبوک و اینستاگرام باید به گونه ای باشد که افراد بهتر با کسب و کار شما آشنا شوند و ارتباط موثرتری برقرار سازند. انتخاب رنگ و الگو مهمترین نقش را در طراحی لوگو پس زمینه ایفا می کند.

فاو آیکون، نمادی بسیار کوچکی است که به منظور نمایش کنار آدرس بار در مرورگرها مورد استفاده قرار می گیرد تا مخاطبین بتوانند به راحتی آدرس وب سایت شما را از روی تصویر تشخیص دهند.

تعیین تعرفه طراحی لوگو توسط فریلنسر یا سفارش طراحی لوگو آنلاین، یک فرایند چند مرحله ای است که شامل تحقیق، خلاقیت، کشیدن طرح، بررسی مفهوم برند و ارائه چند طرح مختلف و درنهایت تایید کارفرما می شود.

برای اطمینان از اینکه لوگو طراحی شده در پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام به خوبی نمایش داده می شود؛ راهنمای انتخاب بهترین اندازه لوگو برای اینستاگرام و وب سایت را در اختیارتان قرار می دهیم.

تاثیر فونت در طراحی لوگوتایپ روی جذب مخاطب در برندسازی با اندازه فونت، نوع کلاسیک یا مدرن، خط نوشتاری کلاسیک یا دست خط و ترکیب آن با فونت های دیگر مشخص می شود.