لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/03/11

قیمت سفارش طراحی لوگو حرفه ای چقدر است؟

لوگو بخش مهمی از هویت هر برند است و اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه می بیند. به همین علت سفارش طراحی لوگویی که از رقبا متمایز باشد، بسیار مهم است. اما قیمت سفارش ساخت لوگو چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های دیگر یک کسب و کار، باید هزینه طراحی لوگو به نسبت کیفیت آن سنجیده شود..
برای براورد قیمت سفارش ساخت لوگو باید ابتدا تصمیم بگیرید که چه روشی را قصد دارید از بین گزینه های موجود انتخاب کنید که عبارتند از:
ساخت لوگو با لوگوساز آنلاین رایگان
سفارش لوگو به طراح فریلنسر
سفارش طراحی لوگو به طراحان حرفه ای
برگزاری مزایده برای ساخت لوگو
از بین این روش ها، استخدام یک طراح یا شرکت طراحی حرفه ای قیمت بالاتری دارد اما در عین حال به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که طراحی آرم تجاری برندتان متمایز خواهد بود و به درستی پیام برند شما را منتقل می کند. مانند هر خدمات دیگری، انواع مختلفی از قیمت‌ها و پکیج های قیمت برای سفارش طراحی لوگو وجود دارد، بنابراین، هنگام انتخاب بهترین طراح حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا با توجه به هزینه ای که می کنید، لوگوی برندتات را با کیفیت بالایی دریافت کنید.
بیایید تعرفه طراحی لوگو به روش های مختلف را با هم مقایسه کنیم:

هزینه ساخت لوگو با لوگو ساز آنلاین

ارزان ترین گزینه برای ساخت لوگو این است که خودتان آن را بسازید. اگر شما یک طراح آموزش دیده هستید و نحوه کار با Illustrator را به خوبی می شناسید، حتما دست به کار شوید. حتی اگر اینطور نیستید، می توانید با دانلود ویدئوهای آموزشی طراحی لوگو با نرم افزار ایلاستریتور از سایت ما، خودتان شروع به خلق یک آرم تجاری رایگان کنید.
در عین حا، لوگوسازهای آنلاین نیز ارزان‌ترین و راحت ترین گزینه شما هستند، در برخی از نرم افزارهای آنلاین طراحی لوگو می توانید به صورت کاملا رایگان از ابزارها و گزینه‌های نامحدود مثل نماد و فونت استفاده کنید. البته پس از طراحی آرم تجاری خود هنگام دانلود کردن باید هزینه ای را به منظور دریافت فایل وکتور بپردازید. در برنامه لوگوساز آنلاین لوگونومی می توانید به راحتی سبک های متنوع را انتخاب کرده و با استفاده از هزلران نماد و فونت لوگو موردنظرتان را سفارشی سازی کنید.

هزینه سفارش طراحی لوگو به یک فریلنسر طراح

هزینه سفارش طراحی لوگو به فریلنسرها معمولا کمتر از ۱ میلیون تومان است. حتی ممکن است فریلنسری را بیابید که با کمتر از 300 هزار تومن به شما یک لوگوی سفارشی بدهد. شاید این یک معامله عالی باشد، اما مانند هر معامله دیگری، باید از خود بپرسید که آیا سفارش طراحی لوگو به این فریلنسر کارایی لازم را برای شما دارد یا خیر.
اگر فریلنسر را در یک وب‌سایت ناشناس پیدا کردید، بعید نیست که طرحی را به شما ارائه دهد که کیفیت آن، به همان اندازه باشد که خودتان می توانستید بسازید. یا حتی ممکن است یک طرح کپی به شما تحویل دهد! بنابراین، قبل از انتخاب فریلنسر دقت کنید که کیفیت کار آنها بالا باشد و حداقل چند نمونه کار مطمئن از آنها را بررسی کنید.
به هر حال اگر فقط می خواهید چند صد هزار تومن برای سفارش طراحی لوگوی خود بودجه بگذارید، به نقطه خوبی برای هزینه طراحی لوگو رسیده اید: با کمی دقت در انتخاب یک فریلنسر کاربلد، یک طراحی بسیار خوب خواهید داشت و مجبور نخواهید بود پول تان هدر دهید.
.کار با یک طراح مستقل می تواند یک تجربه عالی باشد. شما با متخصصی در ارتباط خواهید بود که لوگوی تان را بر اساس بازخورد ها سفارشی می کند. با این حال، طیف گسترده ای از فریلنسرها با تجربیات گوناگون وجود دارد، که به معنای طیف گسترده ای از قیمت سفارش طراحی لوگو و کیفیت کار است. مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان ضروری است، و دریافت یک معرفی مستقیم از شخصی که به آن اعتماد دارید حتی بهتر است.
هنگام انتخاب یک فریلنسر، نکات زیر را در نظر بگیرید:
•    نحوه پرداخت دستمزد طراحی لوگو (ساعتی یا پروژه ای) 
•    میزان تجربه و سابقه کار
به طور کلی، شما از کسی که سابقه اثبات شده ای دارد، قیمت بالاتری دریافت خواهید کرد. آنها همچنین به شما تفکیک دقیقی از آنچه در ازای پرداخت هزینه خود به دست می آورید مثلا چند اتود اولیه یا چند ویرایش نهایی یا مدت زمانی که پیش بینی می کنند، لوگوی نهایی را تحویل دهند، ارائه می دهند.
اگر می خواهید کمتر از ۵۰۰ هزار تومن خرج کنید، احتمالاً با یک طراح گرافیک کم تجربه تر کار خواهید کرد. اگر دید واضحی داشته باشید، تجربه ارائه بازخورد در مورد کار طراحی، و زمان برای رفع پیچیدگی ها داشته باشید، می تواند عالی باشد. اگر به دنبال پشتیبانی بیشتر برای رسیدن به آنچه می‌خواهید هستید، و ساعت‌ها برای ویرایش لوگو وقت ندارید، احتمالاً باید در محدوده حدود یک میلیون هزینه کنید و یک فریلنسر باتجربه تر استخدام کنید.

 

قیمت سفارش طراحی لوگو حرفه ای چقدر است؟

 

برگزاری مزایده برای طراحی لوگو

در روش مزایده طراحی لوگو، ایده های طراحی متعددی را از کل طراحانی که در پیشنهاد سفارش شما شرکت کرده اند، د یافت می کنید و ده ها ایده منحصر به فرد برای لوگوی شرکت تان خواهید داشت. در طول مزایده (که معمولاً یک تا دو هفته طول می کشد)، این فرصت را دارید که با طراحان تعامل داشته باشید و در مورد نسخه های مختلف طرح های آنها بازخورد بدهید، بنابراین می توانید به شکل گیری آرم نهایی برند خود کمک کنید.
مانند انتخاب فریلنسر، می‌توانید با هر قیمتی، یک طراحی لوگوی حرفه ای دریافت کنید، اما اگر سقف بودجه را بالاتر پیشنهاد دهید، نتیجه کار مطمئن تر خواهد بود. وقتی قیمت سفارش طراحی لوگو بیشتری بپردازید، طراح برنده نیز حرفه ای تر طراحی خواهد کرد. طراحان باتجربه تری در مسابقه شما شرکت می کنند، بنابراین طرح های باکیفیت تری برای انتخاب خواهید داشت. ربرای شروع یک مزایده، ابتدا باید خلاصه‌ ای درباره کسب و کار خود و طرح یا سبکی که مد نظر دارید را مشخص کنید سپس یک سقف بودجه تعیین کنید تا طراحان قیمت پیشنهادی و طرح نمونه خود را زیر آن قیمت برای شما ارسال کنند.  مصاحبه تلفنی یا آنلاین با طراحان منتخب به ساده‌سازی فرآیند طراحی کمک می‌کند.

قیمت سفارش طراحی لوگو به طراح حرفه ای یا موسسه خدمات طراحی و گرافیک

وقتی با یک طراح یا فریلنسر همکاری می کنید، در نهایت یک طرح لوگو خواهید داشت! اما اگر مایل باشید و بتوانید قیمت سفارش طراحی لوگوی بیشتر بپردازید، می توانید طرح های بیشتری دریافت کنید که البته به معنای همکاری با یک آژانس طراحی است پرداخت هزینه ای بیش از ۲ میلیون تومان است.
یک آژانس طراحی یا برندینگ حرفه ای گزینه ایده آلی برای طراحی لوگوی شماست و خدمات آنها معمولا شامل یک پکیج برندینگ با قیمت های متغیر است که براساس خدماتی که در آن ازائه می شود، تغییر پیدا می کند.
برخی از موسسات تبلیغات و بازاریابی، علاوه بر طراحی لوگو، کار تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهند تا دریابند که چگونه برند شما می تواند به خوبی برجسته شود. آژانس‌ها، تیم‌های خلاقی را به کار می‌گیرند که از همه جهات به پروژه شما نزدیک می‌شوند و از کار کاملی که با داده‌های تجاری پشتیبان‌گیری می‌شود، اطمینان حاصل می‌کنند.
اما، یکی از بزرگترین موانع استخدام یک آژانس طراحی، قیمت سفارش طراحی لوگو است. پکیج های هویت برند (که شامل ساخت لوگو نیز می‌شوند) از حدود ۵ میلیون تومان به بالا شروع می‌شوند و معمولاً خارج از بودجه برندهای کوچک هستند. علاوه بر این، قیمت همه موسسات یکسان نیستند و مانند استخدام یک طراح آزاد، باید در مورد کار، سبک و رضایت مشتری آنها تحقیق کنید.
در لوگونومی، تعرفه طراحی لوگو به سبک های مختلف بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین یک کسب‌وکار با هر بودجه‌ای می‌تواند روی طراحی یک لوگوی حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های سفارش طراحی لوگو به صفحه تعرفه مراجعه کنید. همچنین می توانید پست ما را در مورد بهترین راه برای طراحی لوگو ارزان بررسی کنید. اگر قصد استفاده از لوگوساز آنلاین را دارید حتما رنگ های برند خود را مشخص کنید، که به شما کمک می کند تا یک لوگوی عالی با طرح مورد نظر خود ایجاد کنید.
صرف نظر از اینکه چه روشی را برای پروژه طراحی لوگو انتخاب می کنید، مهم است که بدانید دقیقاً چه انتظاری نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید باید داشته باشید. چه تصمیم به استخدام یک طراح مستقل بگیرید، چه مزایده برگزار کنید و چه قیمت گزافی برای سفارش طراحی لوگو به یک موسسه بازاریابی حرفه ای بپردازیر، مطمئن شوید که چک لیست زیر بخشی از توافق شما است:
دریافت طراحی لوگوی نهایی شما در چندین فرمت
دریافت فرمت برداری با وضوح بالا برای چاپ
قالب بهینه شده لوگو برای وب سایت، رسانه های اجتماعی و سایر نیازهای دیجیتال
حق چاپ کامل قانونی که تضمین می کند که طراحی لوگوی شما منحصراً متعلق به شماست

هزینه سفارش طراحی لوگو چقدر است؟

همانطور که اشاره کردیم قیمت طراحی لوگو می تواند از رایگان تا چند میلیون تومان باشد، اما اگر یک کسب و کار کوچک یا استارت آپی هستید که به دنبال طراحی با کیفیت می باشید، یک طراحی لوگو خوب باید بین یک میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان هزینه داشته باشد.
قیمت سفارش طراحی لوگو به کیفیت و میزان تجربه و تبحر طراح گرافیک بستگی دارد. شما می توانید با توجه به بودجه خود نگاهی به تعرفه های ما برای طراحی انواع مختلف لوگو بیندازید و به ما کمک کنید تا بهترین راه را براساس نیاز شما انتخاب کنیم.

تگ های مرتبط :