لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/12

10 اپلیکیشن لوگو ساز برای ساخت لوگوی طلا فروشی

لوگو طلا فروشی نیز مانند لوگوی سایر کسب و کار ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هیچ حسی جذاب تر از باز کردن یک جعبه جواهرات برای جستجوی یک گردنبند جدید یا یک جفت گوشواره در داخل آن نیست، بنابراین قبل از اینکه مشتریان در جستجوی جواهرات برند شما باشند، برای برانگیختن حس هیجان آنها، لوگو طلا فروشی خود را به همان اندازه درخشان طراحی نمایید.
طراحی لوگوهای مشاغل سطح بالا مانند لوگو طلافروشی کاری تخصصی و نیازمند عناصر حرفه ای طراحی است که باعث ایجاد ظاهری لوکس و سلطنتی در لوگوی کسب و کار شما میشود. اگر در زمینه طراحی تخصصی تازه کار هستید، نگران نباشید ما اینجاییم تا اطلاعات خود را در زمینه ساخت لوگو طلا فروشی در هر اندازه و سبک را در اختیار شما قرار دهیم. 
قبل از خواندن اطلاعات زیر مقاله ی "طراحی لوگوی جواهرفروشی و زیورآلات" کمک فراوانی در زمینه طراحی لوگوی طلا فروشی به شما خواهد کرد.

چطور لوگوی طلا فروشی خود را طراحی کنیم؟

قبل از شروع، به میزان مهارت و بودجه ی خود توجه کنید، اگر بودجه ی لازم جهت طراحی یک لوگوی حرفه ای طلا فروشی را دارید، پیشنهاد ما استخدام یک طراح است، یا اگر مهارت کافی جهت طراحی لوگو را دارید پس اطلاعات مقاله ی ما کمک شایانی به شما خواهد کرد.
با این حال ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه جهت طراحی لوگوی کسب و کار خود شرکت در دوره های جامع و حرفه ای آموزش گرافیک ماست.

مهم ترین نکات طراحی لوگوی طلا فروشی

قبل از هرچیز باید به نکات زیر جهت کسب نتیجه بهتر در طراحی لوگوی طلا فروشی خود توجه نمایید:

رنگ

برای اولین مرحله، سعی کنید پالت رنگی خود را مناسب جوهراتی که فروشگاه یا شرکت شما عرضه میکند، انتخاب کنید. جواهرات زنانه اغلب رنگ های شیک و سنگین در مقابل برای جواهرات ظریف و کلاسیک رنگ های سیاه و سفید مناسب تر است. هر رنگی که انتخاب میکنید آنرا چندین بار بررسی کنید یا حتی آنهارا در مقابل رقبای خود قرار دهید تا مطمئن شوید رنگ لوگوی مناسب طرح نهایی شماست.

طرح و چیدمان

مطمئنا قرار نیست لوگوی طلا فروشی خود را تنها سر در فروشگاه یا شرکت خود بزنید، بنابراین در هنگام طراحی لوگوی خود به فضاهای مختلف فکر کنید و بر اساس این فضاها طرح خود را کامل تر کنید. برای اینکه با یک ذهن ثابت قدم پیش بروید، طرح نهایی خود را با ویژگی ساده و تمیزی برنامه ریزی کنید تا در هر فضایی مناسب باشد.

فونت و تایپوگرافی

فونت های Script و Serif انتخاب های مناسبی برای لوگوهای طلا فروشی هستند، هنگام انتخاب فونت برای لوگوی طلا فروشی خود مطمئن شوید هر گروه مشتری و در هر فاصله ای بتواند آنرا به راحتی بخواند.

نماد

انتخاب یک نماد منحصر به فرد و جذاب میتواند ظاهر و احساس طرح های برند شمارا سریع تر به مخاطب منتقل کند. انتخاب یک طرح مونوگرام انتخاب محبوب تمام برند های طلا فروشی است و میتواند جذابیت بیشتری به لوگوی شما بدهد.

سه ویژگی ساخت یک لوگوی طلا فروشی حرفه ای

مهم ترین ویژگی هایی که شما قبل از ساخت لوگو طلا فروشی خود باید به آنها توجه کنید، عبارتند از:

1. سادگی

سادگی مشخصه یک لوگوی خوب و منحصر به فرد است. یک لوگوی ساده لوگویی است که دارای حداقل ویژگی های مهم طراحیست و از این جهت پیام خود را به راحتی به مشتریان می رساند. خطوط تمیز، اشکال مینیمالیستی و مقدار رنگ مناسب لوگوی شمارا از سایرین متمایز میکند و جای تعجب نیست که لوگوهای لوکس اغلب این مراحل را برای طراحی ها خود انتخاب میکنند. اولین چیزی که هنگام ورود به یک طلا فروشی مشاهده میکنید این است که فروشگاه، جواهرات بسیار کمی را در قفسه های خود به نمایش گذاشته است اما این تعداد جواهرات کم چرا با یک چینش برنامه ریزی شده مرتب شده اند؟ 
به نظر شما این طرح و چینش اتفاقیست؟ قطعا نه، زیرا صاحبان این مشاغل با استفاده از مینیمالیسم و ویژگی سادگی توانسته اند حس ظرافت، جذابیت و جلال را در چشم مشتریان پررنگ تر نمایند.

2. فضا

توجه به فضا مهم ترین بخش طراحی لوگو طلا فروشی است. همین امر به مشتریان شما کمک میکند تا راحت تر پیام پشت لوگوی فروشگاه شمارا رمزگشایی کنند. یک طراح حرفه ای باید بتواند فضاهای طراحی را با ایده های خلاقانه ی خود کامل کند تا باعث درخشش بیشتر فروشگاه طلا فروشی شما شود.

3. لوکس بودن

ساده یا مینیمالیستی بودن به این معنی نیست که لوگوی طلا فروشی شما نیازی به عناصر تزئینی ندارد. در واقع، استفاده از عناصر تزئینی باعث تمایز لوگوی ساده و مینیمالیستی شما با دیگر رقبا میشود. به همین دلیل مهم است که لوگوی شما دارای چند عنصر تزئینی جهت زیبایی بیشتر باشد. به عنوان مثال:

خطوط و حاشیه ها

استفاده از خطوط و حاشیه های پیچیده و نازک حسی شیک تر به لوگوهای شما میدهد، به عنوان یک طراح بهتر است خلاقانه از این موارد استفاده نمایید. به عنوان مثال، اگر لوگوی شما تاج است بهتر میشود اگر خطوط و حاشیه هارا خیلی نازک در لوگوی خود جای دهید، این خیلی مهم است که خطوط ظریف شما همانطور ظریف باقی بمانند. 

بافت و ساختار

استفاده از برخی ساختار ها لوکس بودن لوگوی شمارا افزایش میدهند. به عنوان مثال، اگر بافت و ساختاری که در لوگوی خود استفاده میکنید از جنس فلز باشد، لوگوی نهایی شما با کیفیت تر و بیاد ماندنی تر خواد بود. یا زمانی که میخواهید لوگوی خود را چاپ کنید، یک قدم جلوتر بروید و ورقه ی مورد نظر خود را با کیفیت تر انتخاب کنید. 

جلوه های دیگر

بکاربردن افکت های گرافیکی در لوگو باعث افزایش بیشتر جذابیت به لوگوی طلا فروشی شما میشود. به عنوان مثال لوگویی که ظاهری هنری و برجسته دارد دیگر نیازی به اضافه کردن موارد دیگر ندارد.
این موارد تنها چند ایده جهت شروع حرفه ای طراحی لوگو برای طلا فروشی هستند، استفاده از این موارد به شما کمک میکند تا در کنار داشتن یک لوگوی ساده نتیجه ای لوکس برای طرح خود داشته باشید.

10 اپلیکیشن لوگو ساز برای ساخت لوگوی طلا فروشی

10 نرم افزار طراحی لوگوی طلا فروشی

لوگوی یک کسب و کار اغلب اولین چیزی است که مردم روی هر محصول، فروشگاه یا وب سایتی مشاهده میکنند. موقعیت حساس این مورد برروی تمام محصولات چاپی و دیجیتالی باعث شده آنرا به عنوان بخش حیاتی یاد نمایند. لوگوها زمانی بهترین عملکرد خود را انجام میدهند که بتوانند به طور مثبت برروی احساسات مخاطبان تاثیر بگذارند. 
به عنوان کسی که میخواهد لوگوی طلا فروشی طراحی کند، این 10 اپلیکیشن میتواند نقطه شروع قدرتمندی برای او باشد، به علاوه خواندن مقاله "آموزش طراحی لوگو با برنامه های ویندوز و اندروید" نیز کمک شایانی به شما خواهد کرد.

1. اپلیکیشن Logo Design Studio pro

کاربران با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانند تمام الگوها، اشکال و فونت هارا با توجه به سلیقه های خود کنترل نمایند و الگوهای خود را با هر مدلی که میخواهند طرح بندی نمایند یا تمام رنگ های لوگوی خود را تغییر دهند. به علاوه کاربران میتوانند لوکوی خود را با فرمت وکتور یا Svg نیز دانلود نمایند.
قابلیت منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که کاربر میتواند با کمک layered canvas طرح نهایی خود را از هر قسمتی مشاهده نماید و در صورت ایجاد مشکل آنرا به راحتی ویراش کند.

2. اپلیکیشن DesignHill

این اپلیکیشن شماره یک بازار خلاقیت های طراحیست که نیاز های تمام مشاغل و طراحان را برآورده کرده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید طرح نهایی خود را با کیفیت بالا دریافت نمایید. با استفاده از این برنامه میتوانید از لوگو گرفته تا بروشور، کارت ویزیت و برچسب و موارد دیگر را طراحی کنید. برخلاف سایر برنامه های لوگوساز کاربران نیازی به دیدن فیلم های آموزشی ندارند و تنها با چندین بار تمرین میتوانند لوگوسازی کنند.

3. اپلیکیشن Adobe illustrator

این اپلیکیشن از جمله نرم افزار های استانداریست که به کاربران خود این امکان را میدهد تا همه چیز را از گرافیک های وب گرفته تا گوشی همراه، لوگو، نماد، تصاویر کتاب و حتی بیلبورد هارا طراحی نمایند. با شرکت در دوره های آموزش حرفه ای Adobe Illustrator ما میتوانید راحت تر با این برنامه کار کنید و آثار هنری بیشتری از خود خلق نمایید.

4. اپلیکیشن Inkscape

اپلیکیشن Inkscape یک ویرایشگر گرافیکی وکتور رایگان است که در هر سیستم عاملی اجرا میشود و شما میتوانید از مجموعه های وسیع طراحی لوگوی آن بر روی هر طرح خود استفاده نمایید. فرمت نهایی که این برنامه در اختیار شما میگذارد SVG است که به عنوان یک فرمت اصلی میتوان در هر برنامه ای و روی هر مرورگری از آن استفاده کرد.

5. اپلیکیشن CorelDraw

نرم افزار CorelDraw مجموعه کاملی از برنامه های طراحی گرافیک حرفه ای است که برای هر مدل ویرایش عکس، تغییر چیدمان و موارد دیگر قابل استفاده است. این نرم افزار یک تولید کننده لوگو نیست و شما نیازی به دانش طراحی قبلی ندارد و میتوانید قبل از شروع با کمک ویدئوهای آموزشی این اپلیکیشن کار های خود را راحت تر پیش ببرید.

6. اپلیکیشن Gravit Designer

این اپلیکیشن یکی دیگر از برنامه های رایگان طراحی گرافیک برداری است که امکانات کاملی را به کاربران عرضه میکند. کاربران با استفاده از این برنامه میتوانند اشکال و خطوط را به شکل باورنکردنی حرفه ای رسم کنند. قابلیت های این برنامه از تنظیمات رنگ و نور گرفته تا فیلتر ها و ترکیب های متنوع مانند دریایی پایان ناپذیر است.
چه درحاله کار برروی گرافیک مواد بازاریابی باشید یا وب سایت و حتی طراحی لوگوهای طلا فروشی نیز این برنامه با امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد میتواند بهترین گزینه باشد.

7. اپلیکیشن Looka

قابلیت هوش مصنوعی که در این اپلیکیشن وجود دارد به این معنیست که کاربران میتوانند در عرض چند دقیقه لوگوی جدید خود را طراحی نمایند. برای کسب و کارهای کوچکی که هنوز طلا فروشی آنها مشتریان زیادی ندارد نیز بسیار کمک کننده است. شما به سادگی میتوانید بهترین و ایده آل ترین سبک، رنگ و نماد را برای لوگوی خود انتخاب و از آنها استفاده نمایید. 

8. اپلیکیشن Hatchful

اپلیکیشن Hatchful یکی دیگر از نرم افزار های حرفه ای برای کاربرانیست که هرروز لوگوهای جدیدی ایجاد میکنند. شما میتوانید از این نرم افزار بر روی هر سیستم عامل و حتی روی تلفن همراه نیز استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی به دانش طراحی لوگوی قبلی نیست، زیرا این برنامه قابلیت های ساده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

9. اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن Canva در سال 2013 راه اندازی شد، هدف این برنامه از همان شروع فعالیت هایش کمک به تمام کاربران جهت طراحی و انتشار لوگوهای بیاد ماندنی بود. این نرم افزار روز به روز به توسعه طرح های جدید و با کیفیت خود پرداخته تا کاربرانش به راحتی قادر به ایجاد هر نوع تغییراتی باشند. این برنامه بهترین برنامه طراحی لوگوهای طلا فروشی است زیرا شما با استفاده از قابلیت های فراوان این برنامه میتوانید لوگوی خود را متمایز از سایرین طراحی کنید.

10. اپلیکیشن Affinity Designer

این نرم افزار به عنوان آخرین اپلیکیشن ساخت لوگو مجموعه ی خلاقانه کاملی از برنامه های کاربردی شامل ویرایش عکس، انتشار دسکتاپ و طراحی گرافیک است. اپلیکیشن Affinity Designer کاملا متفاوت از سایرین به شما این امکان را میدهد تا از بین طرح ها مختلف بهترین هارا انتخاب کنید و جزئیات بیشتری را برای لوگوهای خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

ایده های فروانی برای طراحی لوگو طلا فروشی در دنیای اینترنت و مقاله های فراوان وجود دارد، در این زمان وقت آن است تا با توجه به هدف و خلاقیت های خود تمام موارد غیر ضروری را خط بزنید و با استفاده از برنامه لوگو ساز لوگونومی بهترین لوگو را برای طلا فروشی خود طراحی نمایید.

تگ های مرتبط :