لوگو همان نمادی است که مصرف کنندگان تشخیص می دهند، با آن ارتباط برقرار می کنند و به یاد می آورند. برندسازی یک هنر است. طراحانی که لوگو طراحی می کنند سبک منحصر به فرد خود را دارند و شاید به همین دلیل است که طراحی لوگو با هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین طراحی توسط گرافیست های حرفه ای شود.
استفاده از هوش مصنوعی لوگونومی برای طراحی لوگو میتواند به شما در ایجاد هویت برند منحصر به فرد و حرفه ای کمک کند.
مزیت های کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لوگو در این است که طراح میتواند هرچند بار که بخواهد آن را اصلاح کند
طراحی لوگو فارسی فقط نام شرکت را شامل میشود و هیچگونه نماد، ماسکات یا نشانی در آن دیده نمی شود.