مقالات و مطالب آموزشی طراحی لوگو

ساخت لوگو حرفه ای به نحوه طراحی لوگو، انتخاب نرم افزار مناسب و آشنایی با روانشناسی رنگ ها و فونت ها بستگی دارد

طراحی لوگو در فوتوشاپ درصورتیکه با اصول طراحی لوگو و استفاده از ابزارهای فوتوشاپ آشنا باشید؛ بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

مهمترین بخش آموزش لوگو در ایلوستریتور اضافه کردن رنگ به طراحی لوگو و انتخاب فونت مناسب است.

طراحی لوگو اپل به شکل سیب گاز زده توسط راب جانوف انجام گرفته که این لوگو را به یادماندنی و مخاطب پسند کرده است.

بهترین برنامه ساخت لوگو گوشی های اندرویدی نیز بسیار متنوع و رایگان هستند؛ در صورتیکه اپلیکیشن های اپل آیفون برای استفاده از ابزارها نیاز به پرداخت هزینه دارند.

لوگو امبلم (Emblem) ترکیبی از عناصر تصویری و متنی بوده و طراحی آن به گونه ای است که این دو عنصر از یکدیگر قابل تفکیک نیستند.

برای طراحی لوگوی ورزشی باید در ابتدا شناخت کافی از رشته مورد نظر و دیدگاه های خاص آن به دست آورید و رنگ های خاص آن برند را برای طراحی در نظر بگیرید.

لوگو مونوگرام یک طراحی دکوراتیو با ترکیب یک تا سه حرف فارسی یا انگلیسی است که یک نماد منحصر به فرد را به عنوان لوگوی شرکت یا برند خلق می کند.

پیکتوگرام ها آیکون های ساده ای هستند که به عنوان نماد تصویری یک مفهوم طراحی می‌شود تا به شکلی ساده پیام مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

اصول طراحی لوگوی انتزاعی و آگاهی کافی در مورد آن در طراحی موفق و تأثیرگذاری بیشتر در اذهان مخاطبین نقش بسزایی دارد.

طراحی لوگو سه بعدی هم به جذب مشتریان و هم به تقویت تصویری که از برند شما در ذهن دارند؛ کمک می کند.

تفاوت طراحی لوگوی حرف فارسی و انگلیسی در پیچیدگی، مدرن بودن به هم چسبیده بودن یا نحوه طراحی هر حرف است.