لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/03/28

کسب و کار خود را با سفارش لوگو حرفه ای در اینستاگرام معرفی کنید

سفارش لوگو اینستاگرام به طراحان حرفه ای، به شما این امکان را می دهد که به راحتی برندتان را در پیج خود و سایر پیج های پرطرفدار تبلیغ کنید. ثبت سفارش ساخت لوگو در سایت های معتبر می تواند برای کسب و کار شما هزینه داشته باشد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. زیرا شما مطمئن خواهید بود که در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نسبت به رقبای خود متمایز هستید و توجه مخاطبین هدفتان را نیز جلب کرده اید.
اما اگر نمی خواهید برای سفارش طراحی لوگو اینستاگرام هزینه کنید، روش های دیگری هم وجود دارد. چطور است که خودتان دست به کار شوید و یک لوگوی منحصر به فرد خلق کنید؟
بسیاری از نرم افزارهای آنلاین هستند که به شما اجازه می دهند تنها با چند کلیک بهترین طراحی لوگو را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در لوگوساز آنلاین لوگونومی، می توانید لوگوی اینستاگرام خود را در چند ثانیه تولید کنید و با استفاده از هزاران نماد و ابزارهای ویرایشی حرفه ای، بهترین و مناسب ترین لوگو را برای کسب و کار خود بیابید. 
شاید با خودتان فکر کنید طراحی لوگو به این راحتی هم نیست و بهتر است با سفارش لوگو اینستاگرام، خیال خودتان را از بابت مخاطب پسند و جذاب بودن و رساندن پیام به بیننده راحت کنید. شاید این راه حل مناسبی باشد، اما در این مقاله برای افرادی که تصمیم گرفتند از خلاقیت خودشان برای ساخت لوگوی اینستاگرام استفاده کنند، اساسی ترین نکات را گرداوری کردیم و امیدواریم با خواندن این مطالب بتوانید در هزینه طراحی لوگو کسب و کارتان صرفه جویی کنید.

چرا طراحی لوگوی اینستاگرام برای کسب و کارتان مهم است؟

فناوری مدرن، کسب درامد از طریق روش های جدید را ممکن کرده است، از جمله فروش در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام. اگر قصد دارید یک کسب و کار اینستاگرامی راه اندازی کنید یا اگر امیدوارید حساب فعلی خود را به یک پیج درامدزا تبدیل کنید، ممکن است بهتر است یک لوگو خلق کنید تا به برند خود هویت ببخشید.
همانطور که قبلا اشاره کردیم، در این مقاله، قصد داریم در مورد اینکه چگونه می توانید یک لوگوی منحصر به فرد برای حساب کاربری خود ایجاد کنید، بدون اینکه نیازی به سفارش لوگو اینستاگرام داشته باشید، توصیه هایی ارائه می دهیم. برای شروع، اجازه دهید به چند نمونه لوگوی فعلی نگاه کنیم تا ببینیم دیگران چگونه با این چالش برخورد کرده اند. شما می خواهید لوگویی طراحی کنید که در نهایت منحصر به فرد باشد، اما مشاهده نمونه لوگوهای طراحی شده، راه خوبی برای شروع این فرآیند خلاقانه است.

انتخاب رنگ های جذاب برای سفارش لوگوهای تجاری اینستاگرام

به عنوان یک نقطه شروع، ممکن است بخواهید ابتدا انرژی خود را روی انتخاب رنگ برای لوگوی اینستاگرام تان متمرکز کنید. شروع با انتخاب رنگ یک حرکت هوشمندانه است زیرا به شما ایده می دهد تا بقیه انتخاب های خود را بر اساس آن قرار دهید. حتی اگر در این مرحله فقط یک رنگ عمومی و نه یک سایه رنگ خاص انتخاب کنید، باز هم به شما در شروع کار کمک می کند.
به عنوان نمونه لوگوی اینستاگرام، ما سه حساب کاربری در حوزه کار نجاری را انتخاب کرده‌ایم. درس هایی که از بررسی این لوگوها می آموزیم صرف نظر از اینکه مخاطب هدف شما چه کسی باشد برای طراحی لوگو اینستاگرام کاملا مفید واقع خواهد شد.
•    آفرمن وود شاپ . در این لوگو هیچ رنگ دیگری به جز مشکی استفاده نشده است.
•    ام اس بیکفورد . دوباره در اینجا، لوگویی را می بینیم که به سادگی با استفاده از گرافیک و حروف سیاه طراحی شده است.
•    fixthisbuildthat . در این لوگو، سه رنگ می بینیم - اگرچه هنوز هم بسیار ساده است. این لوگو دارای رنگ قرمز به همراه سفید و مشکی می باشد.
جالب است بدانید که تنها رنگی که غیر از سیاه و سفید در لوگو به کار رفته، قرمز است و قرمز فقط در یکی از لوگوها دیده می شود. این استراتژی با توجه به حوزه ای که این کسب و کار ها در حال ارایه خدمات هستند منطقی است. نجاری یک مهارت سنتی است و ساده و واضح نگه داشتن طرح‌های لوگوی آن‌ها نشان‌دهنده چیزی است که این حساب‌ها به دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌دهند.
البته، این استراتژی در برخی از جایگاه های دیگر منطقی نخواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک حساب کاربری دارید که در آن محصولات آرایشی می فروشید، احتمالاً بهتر است چند رنگ متعدد در لوگوی خود داشته باشید. بنابراین، بهترین توصیه در اینجا این است که به بازار خاص خود فکر کنید و برای الهام گرفتن به نمونه های دیگری در حوزه کاری خود نگاه کنید.

انتخاب نماد و آیکون برای سفارش لوگو اینستاگرام

نمادها یا ایکون هایی که برای لوگوی خود استفاده می کنید باید مستقیماً به آنچه کسب و کار شما به مخاطبان خود ارائه می دهد، مربوط باشد. بنابراین تعجبی ندارد که می بینیم هر سه حساب کاربری مربوط به نجاری ما از ابزارهایی به عنوان نماد در لوگوی خود استفاده می کنند. ابزارهای مختلفی در اینجا نشان داده شده است، از جمله تیغه اره، هواپیما، چکش و موارد دیگر.
همانطور که طراحی خود را شروع می کنید، به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را قرار است به طور منظم به دنبال کنندگان خود ارائه دهید. آیا نمادهای آشکاری وجود دارد که به خوبی با حوزه کارش شما مرتبط باشد؟ فکر کردن به حداقل چند احتمال نباید زیاد طول بکشد. با ادغام نماد های مناسب در لوگوی خود، بازدیدکنندگان جدید به سرعت می توانند متوجه شوند که شما در چه حوزه ای کار می کنید.

فونت های رایج مورد استفاده در لوگو اینستاگرام

دو نکته اولی که در مورد رنگ ها و نمادها بحث کردیم، به شدت تحت تاثیر بازار هدف شما خواهد بود. با این حال، در مورد این آخرین نکته، توصیه ما تقریباً در هر نوع لوگو نوشتاری موثر واقع خواهد شد. مهم نیست که به چه کسی می خواهید خدمت کنید، در هر صورت باید از یک فونت خوانا استفاده کنید که در فضایی که در اینستاگرام برای ارسال لوگوی خود در اختیار دارید، قابل خواندن باشد.
تمام طراحان زمانیکه سفارش طراحی لوگو اسم برای اینستاگرام را دریافت می کنند، به دنبال ساخت فونت های سفارشی هستند که خواندن آنها آسان است. تفاوتی ندارد از نام شخصی شما یا یک نام تجاری در لوگو استفاده شود، باید مطمئن باشند که همه بینندگان می توانند آن نام را در یک نگاه بخوانند.
شما نیز برای جذب فالوور در اینستاگرام نیازی به طراحی لوگو خاص ندارید، می توانید از چند حرف ساده که با یک فونت درشت نوشته شده استفاده کنید. همچنین، اگر می‌خواهید در کانال‌های مختلف، مانند وب‌سایت خودتان و پلتفرم اجتماعی دیگر، مخاطب جذب کنید، داشتن یک لوگو به شما امکان می‌دهد تا در سراسر وب یکپارچگی ایجاد کنید. فقط خوانا بودن فونت را فراموش نکنید.

 

کسب و کار خود را با سفارش لوگو حرفه ای در اینستاگرام معرفی کنید

 

چگونه لوگوی رایگان برای اینستاگرام سفارش دهیم؟

برای سفارش لوگو اینستاگرام رایگان ابتدا باید از یک لوگوساز آنلاین مثل لوگونومی استفاده کنید. سپس مراحل ساده زیر را برای ساخت، سفارشی سازی و دانلود طرح لوگوی کسب و کار خود دنبال کنید:
1.    نام و عنوان کسب و کار خود را وارد کنید
2.    نوع طراحی لوگو، فونت و طرح رنگ را انتخاب کنید
3.    گزینه های لوگو را ایجاد کنید
4.    لوگو خود را سفارشی کنید
5.    طرح نهایی لوگوی خود را دانلود کنید
6.    پس از دانلود، مطمئن شوید که لوگوی شما منحصر به فرد است
7.    شروع به اضافه کردن لوگو به عنوان عکس پروفایل اینستاگرام کنید

1. نام و عنوان کسب و کار خود را وارد کنید

سفارش لوگو اینستاگرام  در یک لوگوساز آنلاین معمولا با وارد کردن نام برند آغاز می شود. در شروع فرآیند ساخت لوگو، نرم افزار از شما می خواهد که نام کسب و کار خود و در صورت تمایل یک شعار یا کلمه برای کمک به ساخت لوگوی خود اضافه کنید.

2. نوع طراحی لوگو، فونت و طرح رنگ را انتخاب کنید

هنگام طراحی لوگوی خود، باید بین سفارش لوگوی ترکیبی یا لوگو نوشتاری برای اینستاگرام، یکی را انتخاب کنید .

گزینه 1: سفارش لوگو ترکیبی اینستاگرام

این نوع لوگو نام کسب و کار شما را با یک نماد تجاری در حوزه کاری شما نشان می دهد که در چند طرح بندی مختلف نمایش داده می شود. نماد یا در کنار نام کسب و کار یا بالای آن قرار می گیرد.
پس از انتخاب این مورد، باید سبک قلم و پالت رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا اولین مجموعه از انتخاب های لوگوی خود را ببینید.

گزینه 2: سفارش لوگو نوشتاری اینستاگرام

این نوع لوگو با استفاده از فونت ها و تایپوگرافی خلاقانه، نام کسب و کار شما یا فقط حروف اول نام کسب و کار شما را به اختصار نمایش می دهد.
سپس، شما یک پالت رنگ را انتخاب کرده و انتخاب های لوگوی خود را ایجاد می کنید.

3. گزینه های لوگو را ایجاد کنید

لوگوساز آنلاین، صدها لوگو را با توجه به انتخاب های شما ایجاد می کند. با خیال راحت گزینه های متعدد را جستجو کرده و کاوش کنید!

4. لوگو کسب و کار اینستاگرام خود را سفارشی کنید

این قسمت واقعا فوق العاده است! شما لوگویی را که دوست دارید پیدا کرده اید. اکنون می توانید با تغییر فونت و رنگ، سفارش لوگو کسب و کار اینستاگرام خود را تکمیل کنید و آن را بیشتر سفارشی کنید. اگر از تغییراتی که ایجاد کرده اید راضی نیستید، یک دکمه تنظیم مجدد وجود دارد تا هرگز طرح اصلی خود را از دست ندهید. اگر به ایده های بیشتری برای طراحی لوگوی خوب نیاز دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای اصول طراحی لوگو برای مبتدیان را بررسی کنید.

5. پس از تکمیل سفارش لوگو اینستاگرام، آن را دانلود کنید

اکنون که لوگوی شما سفارشی شده است، به مرحله نهایی برنامه ساخت لوگو آنلاین یعنی دانلود لوگوی خود خواهید رفت. معمولا بدون نیاز به ایمیل و هیچ گونه ثبت نامی می توانید لوگو را به سادگی دانلود کنید و کار سفارش لوگو اینستاگرام رایگان شما تمام شده است.
لوگوساز آنلاین لوگونوم ، یک آرم با وضوح بالا در قالب فایل گرافیکی برداری مقیاس پذیر SVG در اختیار شما قرار می دهد . این فرمت فایل برای لوگوها بهترین است زیرا به راحتی قابل ویرایش است و می توان آن را به اندازه کوچک یا بزرگی که نیاز دارید بدون از دست دادن کیفیت تغییر اندازه داد.
در این نرم افزار آنلاین، طرح‌های لوگو برای انواع کسب‌وکارها در اینستاگرام موجود است که برای همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل و غیره نیز در دسترس هستند.
اما اگر نیاز به لوگوی حرفه ای با طرح ها، رنگ ها و فونت های خاص و سفارشی دارد بهتر است به فکر ثبت سفارش طراحی لوگو اینستاگرام باشید.

6. پس از دانلود، مطمئن شوید که لوگوی شما منحصر به فرد است

اکنون که در مورد طراحی لوگوی مورد علاقه خود برای کسب و کار تان تصمیم گرفته اید، باید یک  جستجوی ارم تجاری انجام دهید تا مطمئن شوید که طراحی لوگوی شما منحصر به فرد است. 
این مرحله تضمین می کند که طراحی لوگوی شما منحصر به کسب و کار شما است و پس از ثبت علامت تجاری، هیچ کس نمی تواند از آن استفاده کند. 

7. لوگوی خود را در اینستاگرام آپلود کنید

هنگامی که طراحی لوگوی خود را ایجاد کردید، یا پس از سفارش لوگو اینستاگرام آن را دریافت کردید، باید به عنوان محتوای تبلیغاتی که متعلق به شماست، از آن استفاده کنید.
ابتد توصیه می کنیم از خدمات چاپ با کیفیتی برای انواع روش های بازاریابی از جمله کارت ویزیت، آگهی، بنر و سربرگ از لوگوی خود استفاده کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که طرح لوگوی خود روی محصولات، پوشاک و بسته بندی محصولات چاپ شود.
سپس طرح‌ لوگو را برای برندسازی تجاری، در رسانه‌های اجتماعی (مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل و غیره) و موارد دیگر مورد استفاده قرار دهید.

نکاتی که هنگام سفارش لوگو اینستاگرام باید در نظر بگیرید

لوگوی شرکت شما بسته به طرح لوگویی که انتخاب می کنید می تواند معانی مختلفی را منتقل کند. بهتر است شرکت خود را با لوگویی که شامل نمادها، آیکون ها، رنگ‌ها و فونت‌هایی است که به وضوح نشان‌دهنده چیزی است که به مشتریان خود می‌فروشید، برجسته کنید. برای مثال یک کافی شاپ ممکن است از فنجان قهوه در لوگوی خود استفاده کند. خوشبختانه، لوگوساز آنلاین ما گزینه های بسیار متنوعی را برای انواع سبک ها و گزینه های برند ارائه می دهد.
روانشناسی رنگ - رنگ ها در طراحی لوگوی کسب و کار شما می توانند به تعریف حال و هوای کسب و کار تان کمک کنند. در نظر بگیرید که چه طرح رنگی هنگام استفاده از ویرایشگر رنگ و ایجاد برند شرکت شما با سازنده لوگو ما، طراحی لوگوی شما را به بهترین شکل نشان می دهد.
•    رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، صورتی، قهوه‌ای، بژ و زرد به عنوان جذاب یا هیجان‌انگیز در نظر گرفته می‌شوند.
•    رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز و بنفش حالت آرامش‌بخشی را در برندی مرتبط با سلامت یا داشتن فضایی آرام منتقل می‌کنند. 
•    سیاه و سفید کنتراست بسیار خوبی را هنگام برندسازی کسب و کار شما ایجاد می کنند و به راحتی قابل مشاهده و خواندن هستند. 
دسترسی - قوانین اساسی برای سفارش یک طراحی لوگوی موثر و قابل دسترس در اینستاگرام وجود دارد. 
•    خواندن فونتی که انتخاب می‌کنید باید برای مشتریان آسان باشد تا آن را بخوانند و بشناسند. 
•    تضاد رنگ برای خوانایی لوگوی کسب و کار شما حیاتی است.
نمادها برای سفارش طراحی لوگوی اینستاگرام  - نمادها می توانند به نشان دادن کسب و کار شما کمک کنند، مانند محصولاتی که می فروشید یا نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می دهید. این مانند یک استعاره بصری برای طراحی لوگوی شماست.
به عنوان مثال، طراحی لوگو برای یک فروشگاه روغن CBD می تواند به صورت یک برگ به تصویر کشیده شود. نماد این است که ارگانیک و طبیعی است. یا اگر صاحب یک فروشگاه کامپیوتری هستید، می توانید یک طرح لوگویی ایجاد کنید که نماد یک کامپیوتر باشد، واقعاً می تواند به همین سادگی باشد.
سبک فونت - انتخاب فونت مناسب برای سفارش طراحی لوگو اینستاگرام مهم است زیرا فونت ها توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و نشان می دهند که آنها چه انتظاراتی از شرکت شما دارند. 
اگر صاحب یک تجارت رسمی‌تر، مانند یک شرکت حسابداری هستید، احتمالاً می‌خواهید فونتی را انتخاب کنید که حرفه‌ای‌تر باشد. اگر کسب‌وکاری مانند یک فروشگاه اسباب‌بازی باز می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید فونتی را انتخاب کنید که سرگرم‌کننده‌تر و عجیب‌تر باشد. 

برترین تولیدکنندگان آرم مشاغل کوچک

اگر به دنبال سفارش لوگوی خاصی بر اساس حوزه کاری خود در اینستاگرام هستید، راهنماهای برتر ما را در زیر بررسی کنید:
•    طراحی لوگو لوگو رستوران
•    طراحی لوگو بانک
•    ساخت لوگو برای ناخن کار

چرا سفارش طراحی لوگو اینستاگرام را در لوگونومی ثبت کنیم؟

سازنده لوگوی آنلاین کاربرپسند لوگونومی برای کارآفرینانی ایجاد شده است که تجربه کمی در طراحی ندارند. استفاده از آن 100% رایگان است، به هیچ گونه اطلاعات شخصی نیاز ندارد، فایلی با وضوح بالا از لوگوی خود را در اختیار کاربران قرار می دهد و مراحل مفیدی را برای کاربران ارائه می دهد تا پس از دانلود لوگوی منحصر به فرد خود، آن را مورد استفاده قرار دهند.
اما اگر به دنبال طراحی یک لوگوی خاص و منحصر به فرد هستید می توانید با بررسی تعرفه طراحی لوگو توسط طراحان حرفه ای ما سفارش طراحی لوگو اینستاگرام خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن طرحی به یادماندنی را برای شما خلق کنند.