خدمات و محصولات شرکت در قالب تصویر در یک لوگو تصویری به مخاطبین ارائه می شود. از آنجا که این نوع لوگو منحصربفرد است پس طراحی آن باید توسط یک طراح ماهر صورت گیرد.
از دیدگاه روانشناسی طراحی لوگو، شکل و رنگ جایگاه ویژه ای دارند. مغز ما انسان ها اشکال و رنگ ها را می بیند، درک می کند و به خاطر می سپارد.
درصورتیکه لوگوی خود را تحت قانون کپی رایت ثبت کنید؛ شرکت ها یا برندهای دیگر حق استفاده از لوگوی مشابه با لوگوی شما را نخواهند داشت و در صورت مشاهده هر گونه کپی برداری می توانید از آنها شکایت کنید.
طراحی لوگو کاغذ دیواری برای فیسبوک و اینستاگرام باید به گونه ای باشد که افراد بهتر با کسب و کار شما آشنا شوند و ارتباط موثرتری برقرار سازند. انتخاب رنگ و الگو مهمترین نقش را در طراحی لوگو پس زمینه ایفا می کند.
فاو آیکون، نمادی بسیار کوچکی است که به منظور نمایش کنار آدرس بار در مرورگرها مورد استفاده قرار می گیرد تا مخاطبین بتوانند به راحتی آدرس وب سایت شما را از روی تصویر تشخیص دهند.
تعیین تعرفه طراحی لوگو توسط فریلنسر یا سفارش طراحی لوگو آنلاین، یک فرایند چند مرحله ای است که شامل تحقیق، خلاقیت، کشیدن طرح، بررسی مفهوم برند و ارائه چند طرح مختلف و درنهایت تایید کارفرما می شود.
برای اطمینان از اینکه لوگو طراحی شده در پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام به خوبی نمایش داده می شود؛ راهنمای انتخاب بهترین اندازه لوگو برای اینستاگرام و وب سایت را در اختیارتان قرار می دهیم.
تاثیر فونت در طراحی لوگوتایپ روی جذب مخاطب در برندسازی با اندازه فونت، نوع کلاسیک یا مدرن، خط نوشتاری کلاسیک یا دست خط و ترکیب آن با فونت های دیگر مشخص می شود.
طراحی لوگو اسم باید مطابق با هویت برند انجام گیرد. نقش هویت برند در طراحی لوگو اسم با انتخاب رنگ، هیپوگرافی فونت و هر آنچه که لوگو شرکت را به مخاطب معرفی می کند؛ برجسته تر خواهد شد.
با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید می توانید به سادگی و بدون داشتن هیچ تجربه قبلی با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود یک لوگو حرفه ای بدون پرداخت هزینه طراحی کنید.