لوگونومی

مقالات آموزشی

تفاوت لوگوتایپ و لوگومارک چیست؟

تفاوت لوگوتایپ و لوگومارک چیست؟

لوگوتایپ نوعی طراحی لوگو است که شامل اسم یک شرکت یا بیزینس در طراحی لوگو می شود. لوگو مارک شامل یک نماد، سمبل یا آرم نشان دهنده نام یا خدمات ارائه شده توسط شرکت و بیزینس است که از یک نقاشی یا تصویر الهام گرفته شده است.

چگونه لوگوی خودتان را طراحی کنید

چگونه لوگوی خودتان را طراحی کنید

هفت نکته طلایی برای طراحی لوگو خودتان: از لوگوهای دیگر الهام بگیرید؛ سه رنگ خاص انتخاب کنید؛ سبک لوگوی خود را انتخاب کنید؛ فونت مناسب با برند خود را پیدا کنید؛ با استفاده از یک نرم افزار لوگو خود را خلق کنید؛ در یک وب سایت نمای کلی آن را بررسی کنید؛ چندین بار این مراحل را تکرار کنید.

تفاوت بین طراحی لوگو و برند سازی چیست؟

تفاوت بین طراحی لوگو و برند سازی چیست؟

طراحی لوگو فقط فرآیند کنار هم قرار دادن تصاویر نمادها و نوشته ها برای خلق یک لوگوی جدید است اما همانطور که پیش از این اشاره کردیم؛ تمام جنبه‌های ارتباطی، بازاریابی و تبلیغاتی یک شرکت با مشتریان آن زیر مجموعه برند سازی قرار می گیرد.

بهترین روش طراحی مجدد لوگو

بهترین روش طراحی مجدد لوگو

برای انتخاب بهترین روش طراحی مجدد لوگو سه سوال را در ذهن داشته باشید: چه مسئله نامناسبی در مورد لوگوی فعلی وجود دارد؟ چه اجزایی از لوگوی فعلی باید باقی بمانند؟ آیا لوگوی فعلی ارتباط مستحکمی با پایگاه مشتریان دارد؟

چگونه یک لوگوی حرفه ای طراحی کنیم؟

چگونه یک لوگوی حرفه ای طراحی کنیم؟

اگر می خواهید یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید باید ۵ مرحله زیر را با دقت دنبال کنید: مرحله ۱: درباره برند خود تحقیق کنید؛ مرحله 2: نحوه طراحی لوگو را یاد بگیرید؛ مرحله ۳: از رنگ ها، فونت ها و نمادها ایده بگیرید؛ مرحله ۴: لوگوی خود را خلق کنید؛ مرحله ۵: لوگو را تست و آن را تایید نهایی کنید.

تصویر وکتور چیست و چه کاربردی در طراحی لوگو دارد؟

تصویر وکتور چیست و چه کاربردی در طراحی لوگو دارد؟

تصاویر وکتور استفاده گسترده ای در طراحی لوگو دارند چون به طراحان لوگو این امکان را می‌دهند که لوگو را با کیفیت بالا در هر سایزی کوچ یا بزرگ کنند.

چرا نیاز به بازطراحی لوگو شرکت تان دارید

چرا نیاز به بازطراحی لوگو شرکت تان دارید

چرا باز طراحی لوگو شرکت تان مهم است؟ اثر گذاری بیشتر، قابلیت نمایش در وب سایت، برندسازی بهتر، رساندن پیام برند به مخاطب، قابلیت کاربرد برای بازاریابی دیجیتال

انواع لوگو و کاربردهای آن

انواع لوگو و کاربردهای آن

دسته بندی اصلی لوگو ها را به هفت نوع زیر تعمیم داد: لوگو مونوگرام یا نوشتاری (لتر مارک)، لوگوتایپ یا ورد مارک (برند مارک)، لوگو های تصویری یا نمادین، لوگو های انتزاعی، لوگوی مسکات، لوگوی ترکیبی، لوگوی امبلم

آشنایی با ابزارها و نرم افزار های طراحی لوگو

آشنایی با ابزارها و نرم افزار های طراحی لوگو

ابزارهای کاربردی کاربر – دوست و سرویس های مقرون به صرفه بسیاری مانند وب سایت های آن لاین یا نرم افزارهای Adobe Illustrator، Laughing Birds و غیره بسته به بودجه و سطح مهارت شما به صورت آنلاین وجود دارد که می توانید برای طراحی لوگو از آن استفاده کنید.

اصول طراحی لوگوی تاثیرگذار

اصول طراحی لوگوی تاثیرگذار

طراحی یک لوگوی تاثیرگذار به طراحی گفته می شود که بتواند با مخاطبین هدف ارتباط موثری برقرار کند؛ با بینندگان خود تعامل برقرار کرده و به روش های مختلفی آنها را درگیر خود کند.